SoWhat? Skrevet 6. mai 2020 #21 Skrevet 6. mai 2020 Syns ingen ansiktsformer er "feil", alt er fint. Men jeg syns de med runde fjes er ekstra fine jeg altså. Både når de er yngre og eldre. Men det er sikkert fordi jeg selv har et firkantet ansikt. En har lett for å syns det en selv ikke har, er finest kanskje? 🙂 men så kan det også være at de hyggeligste og søteste jeg har møtt har litt runde kinn. Ekstra fint om de har smilehull. Alt har sin sjarm da
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #22 Skrevet 6. mai 2020 Eldre damer bruker fillers for å få kinn. Det er ungdommelig med kinn. Anonymkode: 25fd6...ab5
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. mai 2020 #23 Skrevet 6. mai 2020 Synes ikke ansiktsform har så mye å si for hvorvidt folk er pene eller ikke. Men et rundt ansikt gjør ofte at man ser yngre ut, noe mange blir glade for når de blir eldre.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #24 Skrevet 6. mai 2020 54 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Synes ikke ansiktsform har så mye å si for hvorvidt folk er pene eller ikke. Men et rundt ansikt gjør ofte at man ser yngre ut, noe mange blir glade for når de blir eldre. Jeg har alltid sett veldig ung ut, jeg har disse noe runde kinna. Har itillegg fet hudtype, så håper jeg kan se langt etter rynker. Anonymkode: 98472...eca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå