Gå til innhold

Hva er finest? Ansiktsform!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes dere det er finest med "gode" kinn, eller et ansikt med lite fett? Altså med synlige kinnben? 

Jeg har et ovalt ansikt med litt gode kinn. Min mann elsker kinnene mine, å liker best det. Smak og behag. Jeg skulle ønske jeg hadde litt mindre kinn, men sånn er det! (Til tider hater jeg det!) Er slank ellers, men kan fort få litt ekstra i ansiktet. 

(Skriver ikke dette for negativitet eller form  for misnøye, kun gøy å høre) 

Anonymkode: 98472...eca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen, har forresten lagt merke til at mange av dem med et tynt ansikt, lite fett i ansiktet har lengre nese. Mens ansikt med mer "fett" på har liten nese. Jeg har ei lita nese itilegg til de gode kinnene. Sikkert en helt meningsløs tråd! Men jeg syntes det er gøy å høre andres meninger😄 

Alle er flotte, alt med seg. Alle har sine særpreg i ansiktet uansett. Så ikke ta det så alvorlig. Jeg elsker smilehull! Det er vakkert det! 

AnonymBruker
Skrevet

Diamantform. Trenger ikke være høye kinnbein, men det skal være en innfelling under kinnbein (der mange legger mørk contour). 

Har selv ovalt ansikt, og synes det er like kjedelig som et rundt ansikt. Diamant er som sagt vakrest. 

Anonymkode: c9bd8...b05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer til å være sjeleglad for underhudsfettet ditt i ansiktet når du eldes. Du kommer til å holde på ungdommeligheten din lengre enn de med tynne ansikt. 

Ellers så tenker jeg at det ikke et ett type ansikt som er finere enn andre, alt kan være fint eller mindre fint avhengig av helt andre ting. Og så er det jo preferanser. Modeller for eksempel har ofte markante trekk med høye kinnben, lite underhudsfett og kraftige kjever, men med det kommer ofte som du sier store lange neser. De aller fleste stor modeller har operert nesen.

Anonymkode: 19f76...da9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker verken bollekinn eller tydelige kinnben. Skal jeg si noe om ansiktsform, må jeg si at jeg liker hjerteformet ansikt, sånn som Helena Bonham Carter og Billie Piper.

Anonymkode: d0af2...91a

AnonymBruker
Skrevet

Du kan finne ut ansiktsformen din her:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen, har forresten lagt merke til at mange av dem med et tynt ansikt, lite fett i ansiktet har lengre nese. Mens ansikt med mer "fett" på har liten nese. Jeg har ei lita nese itilegg til de gode kinnene. Sikkert en helt meningsløs tråd! Men jeg syntes det er gøy å høre andres meninger😄 

Alle er flotte, alt med seg. Alle har sine særpreg i ansiktet uansett. Så ikke ta det så alvorlig. Jeg elsker smilehull! Det er vakkert det! 

Du vet at fett også legger seg på nesa, sant? Overvektige folk som blir tykke i ansiktet har en tendens til å få tykke, brede neser.

Tynne folk med smalere ansikt har naturlig nok ikke like mye fett i ansiktet eller på nesa heller.

Anonymkode: 5f095...92c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at fett også legger seg på nesa, sant? Overvektige folk som blir tykke i ansiktet har en tendens til å få tykke, brede neser.

Tynne folk med smalere ansikt har naturlig nok ikke like mye fett i ansiktet eller på nesa heller.

Anonymkode: 5f095...92c

Man trenger ikke å være tykk/overvektig for å ha gode kinn? 

Jeg er slank, men har et ansikt som ikke er veldig markert. Kan lett legge på meg i ansiktet. Er slettes ikke tjukk i ansiktet! Mellomting. 

Syntes markert hake er fint. Liker Sandra Lyng sin ansiktsform 🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan finne ut ansiktsformen din her:

👌👌

Skrevet

Alle sammen er fine ansiktsformer. For min del kommer det an på mennesket som har dem. Hvis jeg har et godt
forhold til dem og rett og slett liker dem, så er deres ansikter flotte. Smiler de fra hjertet i tillegg, så er de vakre
langt nede i dypet av seg selv. :jepp: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har diamantform og lengre nese. De jeg kommer på som har rundere ansikt har også små søte neser😂 Jeg er fornøyd med min ansiktfasong men synes til tider ansiktet blir for tynt. Skulle gjerne hatt mer fett i ansiktet men at jeg beholdt de markerte kinnbeina :)

Anonymkode: 860c8...7b6

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har diamantform og lengre nese. De jeg kommer på som har rundere ansikt har også små søte neser😂 Jeg er fornøyd med min ansiktfasong men synes til tider ansiktet blir for tynt. Skulle gjerne hatt mer fett i ansiktet men at jeg beholdt de markerte kinnbeina :)

Man kan ikke få alt 🤪

Anonymkode: b6c9e...2ed

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke få alt 🤪

Anonymkode: b6c9e...2ed

Dessverre :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
På 5.5.2020 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Så heldig 🤩 Jeg skulle gjerne hatt litt mindre fett i ansiktet. 😂 Når jeg smiler kommer deg noen gode klype kinn. Men noen syntes det er søtt, andre ikke. Er helt fornøyd med en liten nese. (Merk!) Liten nese, tjukke kinn. Går igjen og igjen det gitt! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har markerte kinnbein og liten nese. Tror ikke det er spesielt uvanlig.

Anonymkode: 32244...d2b

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 13.39, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å være tykk/overvektig for å ha gode kinn? 

Jeg er slank, men har et ansikt som ikke er veldig markert. Kan lett legge på meg i ansiktet. Er slettes ikke tjukk i ansiktet! Mellomting. 

Syntes markert hake er fint. Liker Sandra Lyng sin ansiktsform 🤩

Selena Gomez er jo et klassisk eksempel. Før hun tok fillers, var hun slank med runde kinn. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selena Gomez er jo et klassisk eksempel. Før hun tok fillers, var hun slank med runde kinn. 

Hun har fortsatt ekstremt runde kinn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ovalt ansikt med markerte kinnbein og lang nese. Legger jeg pekefingeren helt ved neseroten er tippen av nesa på andre ledd i fingeren. En i neseoperasjonstråden skrev at nesa hennes var så lang at den gikk halvveis til ledd to, så da må jo min være gigantisk. Sukk. 

Anonymkode: 1e09d...6ca

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror hun måtte slutte med fillers en stund da hun ble syk, men man ser stor forskjell på før og etter. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er IKKE ekstremt runde kinn! Og her smiler hun til og med.

selena-gomez-504530-1-402.jpg

Anonymkode: 32244...d2b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...