Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest!!
Skrevet

Dette produktet er vel egentlig ment til hud som begynner å få linjer/rynker osv, men produktet lover jo også å gi huden glød(vit C), stimulere produksjonen av nye hudceller-virke eksdolierende og gjøre huden jevnere(Retinol)

Produktet er vel et serum og man må bruke krem i tillegg?! Men produktet har også solfaktor 8..ikke så mye,men...

Spørsmålet er, kan jeg bruke dette produktet på huden min som er ung og plages litt av ujevn, litt uren og tørr hud?? Jeg bruker nå MD Formulation glycare lotion og er fonøyd-men ikke med prisen. Vichy er jo hakket billigere og gjør ikke denne noenlinde samme nytten??

Noen som har testet produktet forresten?!

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du kan nok bruke det, ja. Men jeg har en sterk mistanke om at konsentrasjonen av vitamin C og retinol ikke er så veldig sterk, og i tillegg tåler ikke vitamin C oksygen.

Husk en god solfaktor i tillegg. SPF 8 er ikke nok, dessverre.

Gjest Gjest!!
Skrevet

Okay,tusen takk!

Nei,mulig ikke det er så mye av vitamin C og retinol,men det må vel stå på?Hvor mye bør det være for å hjelpe,vet du noe om det??

Om den inneholder tilstrekkelig med de stoffene,vil den da kunne hjelpe like gost som MD,bare at den er basert på andre stoffer...de skal jo gjøre noenlunde samme jobben...

:)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville brukt den på dagen, og MD om kvelden. Kanskje bruke Facial Lotion i stedet for glycare, siden den er litt mildere.

Det skader uansett ikke å prøve; i løpet av fire uker burde du finne ut om dette er et produkt for deg.

Gjest Gjest!!
Skrevet

Okay, tuuuusen takk for hjelpen! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...