Betty Brus Skrevet 1. juni 2021 #41 Del Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk, fikk svar på denne e-postadressen 🙌🏻 Men hvorfor i alle dager er den komplett umulig for den gjengse person å finne på nettsidene deres ? 🤔 Anonymkode: e70f3...e60 Holdt på noen runder før jeg fant den 😤 Men jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få tak i kontaktinformasjonen deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2021 #42 Del Skrevet 2. juni 2021 Betty Brus skrev (22 timer siden): Holdt på noen runder før jeg fant den 😤 Men jeg skjønner heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få tak i kontaktinformasjonen deres... Jeg har leitet like mye hver gang, men heldigvis sjelden jeg har problemer. De vil ikke at folk skal kontakte de. Hadde de ønsket det hadde email-adr vært synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 7. juni 2021 #43 Del Skrevet 7. juni 2021 Peonjenta skrev (På 2.6.2021 den 16.32): De vil ikke at folk skal kontakte de. Hadde de ønsket det hadde email-adr vært synlig. Sant det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå