Gå til innhold

Zalando retur ikke printer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Aniita skrev:

Jeg trodde jeg fikk en lapp tilsendt i selve pakken fra Zalando som kunne brukes til retur. Men de skal ha det så vanskelig asså.

Jeg har heller ikke printer og bilbioteket her har heller ikke. Og de jeg kjenner en tom for blekk.

Men noen som vet hvordan man returnerer en vare til Zalando?

Må jeg kjøpe ny pappeske, legge i klærne og klistre på den lappen? Må jeg betale for pappeska? Og man har rett til å prøve klærne ikke sant, slik at plastikken rundt klærne er tatt vekk, men ikke klippe bort prislappen?

Noe hjelp her, please :)

Jeg synes det er mye enklere å printe lappen selv. Da kan jeg sende bestillingen tilbake stykkevis og delt over laaang tid uten å tenke på at jeg ikke har returlapp. Det er jo bare å printe en ny!

Retur: Ja, du kan såklart prøve klærne, så lenge du holder prislappen på. Du legger det du skal returnere inn i en passende pose/eske/hva som helst som beskytter det (esken det kom i er genialt, eller en remapose eller to som er godt teipet) sammen med ene halvdelen av returlappen, teiper den andre halvdelen på utpå, og leverer hele greia til nærmeste postnord hentested.

Synes zalando er veldig enkelt og greit!

Anonymkode: 357ae...db1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri printet ut returskjema ved retur til Zalando.

De vil bare at du skal gjøre jobben for dem. Det trenger du ikke.

Anonymkode: bd4cb...bff

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri printet ut returskjema ved retur til Zalando.

De vil bare at du skal gjøre jobben for dem. Det trenger du ikke.

Anonymkode: bd4cb...bff

Så du får tilsendt returskjemaet og fraktlappen i posten da..?

Anonymkode: 90858...5c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du tegne? Da er det jo bare å tegne returlappen, med strekkode og det hele.

Anonymkode: 85f3f...ff4

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du tegne? Da er det jo bare å tegne returlappen, med strekkode og det hele.

Anonymkode: 85f3f...ff4

Det går ikke for returlappen skal leses maskinelt ved retur. 

Anonymkode: b4bb4...141

• Liker 5
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper denne problemstillingen her :) 

Fikk ikke opp noe valg om å få tilsendt returetikett da jeg registrerte returen, det står ingen ting om at man kan kontakte de for å få tilsendt returetikett lenger på siden om returer og det er klin umulig å finne en fungerende e-postadresse til de. Sendte e-post til en jeg fant ved googling og fikk er automatisk svar med teksten: «Dessverre kan du ikke nå oss slik, men vi er her for å hjelpe deg» og link til sidene deres hvor det igjen er klin umulig å finne kontaktinformasjon 🤦‍♀️

Vil ikke ringe dersom jeg kan unngå det, for jeg er på jobb og har ikke tid til å sitte i telefonkø. Dette her er den mest elendige kundeservicen jeg har vært borti fra et stort firma, de gjør jo sitt ytterste for å være mest mulig utilgjengelige. Tror rett og slett at jeg kommer til å slutte å handle der. 

Anonymkode: e70f3...e60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fikk ikke opp noe valg om å få tilsendt returetikett da jeg registrerte returen, det står ingen ting om at man kan kontakte de for å få tilsendt returetikett lenger på siden om returer og det er klin umulig å finne en fungerende e-postadresse til de. Sendte e-post til en jeg fant ved googling og fikk er automatisk svar med teksten: «Dessverre kan du ikke nå oss slik, men vi er her for å hjelpe deg» og link til sidene deres hvor det igjen er klin umulig å finne kontaktinformasjon 🤦‍♀️

Vil ikke ringe dersom jeg kan unngå det, for jeg er på jobb og har ikke tid til å sitte i telefonkø. Dette her er den mest elendige kundeservicen jeg har vært borti fra et stort firma, de gjør jo sitt ytterste for å være mest mulig utilgjengelige. Tror rett og slett at jeg kommer til å slutte å handle der. 

Kan du sende returlapp på mail til jobbmail og printe ut derfra?   Det har jeg gjort i perioder.

• Liker 4
Skrevet

Offentlige biblioteker pleier da å være åpne. Og det finnes mange helt enkle og billige printere man kan kjøpe. 

AnonymBruker
Skrevet
Minitroll skrev (43 minutter siden):

Offentlige biblioteker pleier da å være åpne. Og det finnes mange helt enkle og billige printere man kan kjøpe. 

Før covid, ja. Mitt bibliotek har vært stengt i over et år. 

Anonymkode: c73b1...1b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

[email protected] har jeg brukt tidligere 👍

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Vil ikke ringe dersom jeg kan unngå det, for jeg er på jobb og har ikke tid til å sitte i telefonkø

Har aldri sittet i telefonkø hos zalando, de svarer fort og sender returlapp uten spørsmål

Anonymkode: 4aefc...b71

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2020 den 10.03):

f) Du kan nå laste ned returskjemaet og printe det ut selv. Dersom du ikke har tilgang til printer kan du ta kontakt med kundeservice som kan sende returskjema til deg per post.

https://www.zalando.no/faq/Retur-and-Refundering/Hvordan-returnerer-jeg-en-vare.html

Du leser på nettsidene til zalando, eller googler problemstillingen. Hvor vanskelig kan det være...?

Anonymkode: 357ae...db1

Hvorfor skal de gjøre det så vanskelig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Honey Dew said:

Hvorfor skal de gjøre det så vanskelig?

Fordi de helst ikke ønsker returer?

Anonymkode: 4aefc...b71

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bestille hjem en slik lapp, den kommer i posten.

Anonymkode: a937a...1c5

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte mail til de i går og fikk returkampen sendt i posten i dag. Det står da fortsatt på siden.n

AnonymBruker
Skrevet
Frøken888 skrev (Akkurat nå):

Jeg sendte mail til de i går og fikk returkampen sendt i posten i dag. Det står da fortsatt på siden.n

Returlapp 😅

Anonymkode: 00409...dcd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 16.07):

Returlapp 😅

Anonymkode: 00409...dcd

Hvilken e-post sendte du til? firmapost@zalando.no?

AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (På 27.5.2021 den 19.56):

Kan du sende returlapp på mail til jobbmail og printe ut derfra?   Det har jeg gjort i perioder.

Jobber hjemmefra, så å sende den til jobbmailen min løser lite 🙈

Minitroll skrev (På 27.5.2021 den 23.25):

Offentlig bibliotek, ja... Aner ikke om bibliotekene her er åpne, men jeg har uansett ikke bil, ønsker ikke å ta kollektivt i disse dager, og når i all verden skal jeg ha tid til å hive meg på sykkelen for å komme meg dit, med full jobb og små barn som må hentes og leveres i barnehagen osv? 🤔

Hvis det skal være så himla vanskelig så handler jeg heller et annet sted fra nå av. 

AnonymBruker
Skrevet
Betty Brus skrev (På 28.5.2021 den 0.19):

[email protected] har jeg brukt tidligere 👍

Takk, fikk svar på denne e-postadressen 🙌🏻

Men hvorfor i alle dager er den komplett umulig for den gjengse person å finne på nettsidene deres ? 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk, fikk svar på denne e-postadressen 🙌🏻

Men hvorfor i alle dager er den komplett umulig for den gjengse person å finne på nettsidene deres ? 🤔

Godt spørsmål. Jeg har handlet der i årevis, og de har faktisk gjort det mye vanskeligere å få kontakt. Jeg legger ut kontaktinfoen her, jeg, i tilfelle noen googler seg frem til denne tråden og trenger hjelp:

Hvordan returnerer jeg? Retur
Chat med dem: Chat
E-postadresser: [email protected] 
                             [email protected]
Telefonnummer: 23962642

Anonymkode: ed9f4...e11

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...