Gå til innhold

Zalando retur ikke printer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Står på siden deres at jeg må printe ut returslippen...Jeg har ikke printer som virker lengre og biblioteket og skolen er stengt så hva gjør man da? (tenker å ringe dem, men om noen her har svar så er det fint).

Anonymkode: 0db9b...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan vel skrive akkurat det samme som står på lappen på et vanlig ark? Jeg gjorde det en gang, men vet ikke om det var zalando. 

Men ring for å være sikker. 

Anonymkode: 205d4...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos andre selskap følger det med retur seddel sammen med forsendelsen, gjør det ikke det fra dem? Det var dårlig service isåfall. Mange som ikke har printer. 

Anonymkode: 43112...e68

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

f) Du kan nå laste ned returskjemaet og printe det ut selv. Dersom du ikke har tilgang til printer kan du ta kontakt med kundeservice som kan sende returskjema til deg per post.

https://www.zalando.no/faq/Retur-and-Refundering/Hvordan-returnerer-jeg-en-vare.html

Du leser på nettsidene til zalando, eller googler problemstillingen. Hvor vanskelig kan det være...?

Anonymkode: 357ae...db1

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

f) Du kan nå laste ned returskjemaet og printe det ut selv. Dersom du ikke har tilgang til printer kan du ta kontakt med kundeservice som kan sende returskjema til deg per post.

https://www.zalando.no/faq/Retur-and-Refundering/Hvordan-returnerer-jeg-en-vare.html

Du leser på nettsidene til zalando, eller googler problemstillingen. Hvor vanskelig kan det være...?

Jeg gjorde det, men fant ikke det du fant. Ikke alle som er så flinke som deg vet du ☺️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det, men fant ikke det du fant. Ikke alle som er så flinke som deg vet du ☺️

Det står også når man registerer returen. Noe sånt som "for å få returskjema tilsendt, klikk her".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Står på siden deres at jeg må printe ut returslippen...Jeg har ikke printer som virker lengre og biblioteket og skolen er stengt så hva gjør man da? (tenker å ringe dem, men om noen her har svar så er det fint).

Kjenner du virkelig ikke noen som har en printer?

Anonymkode: c29c0...8f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar lang tid og man skal lete lenge på sidene deres før du finner en e-post adr til kundeservice.  Det er tydelig at de ikke er intr i at man skal kontakte dem.  Hadde samme problemstilling som ts for noen uker siden, fant e-post adr etter mye leting og fikk beskjed om at returskjema skulle sendes, men fikk de aldri. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Apocalypte skrev:

Det tar lang tid og man skal lete lenge på sidene deres før du finner en e-post adr til kundeservice.  Det er tydelig at de ikke er intr i at man skal kontakte dem.  Hadde samme problemstilling som ts for noen uker siden, fant e-post adr etter mye leting og fikk beskjed om at returskjema skulle sendes, men fikk de aldri. 

Samme her, virkelig dårlig service. 

Anonymkode: 61810...5fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står også når man registerer returen. Noe sånt som "for å få returskjema tilsendt, klikk her".

Vet du hva. Det sto alltid tidligere hos meg, men etter koronatiden startet og jeg ikke lenger hadde tilgang til printer, fant jeg aldri opplysningen igjen. Jeg tror kanskje den er fjernet.

Anonymkode: 99e12...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri printet  ut returskjema ved retur hos Zalando.

Der er kun for å gjøre jobben deres enklere. De ser hvem som returnerer uansett.

Anonymkode: 00cdd...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender meg returskjema i posten -kontakter dem på mail- kundeservice og be om dette

Aldri vært noe problem her

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blåklokke_ skrev:

De sender meg returskjema i posten -kontakter dem på mail- kundeservice og be om dette

Aldri vært noe problem her

Hvor er mail-adr til kundeservice?  Må leite like lenge hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Brukte "post i butikk," logget meg inn på Zolando mailen, bestilt vare og sendte returskjemaet til mailadressen til Meny, i "post i butikk" delen, der printet de returskjemaet ut for meg, sendte i retur og pengene var på konto etter 5 dager.

Anonymkode: 04a70...50a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hvor er mail-adr til kundeservice?  Må leite like lenge hver gang. 

Bruk "post i butikk" mye kjappere det. Tok meg 15 min hele prosessen.

Anonymkode: 04a70...50a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring de og be om returskjema. 

Anonymkode: 7a5e0...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kontakte Zalando via FB siden de har, trykk på messenger knappen skriv hva det gjelder og gi de ordrennummeret så sender de returskjema dt ca 6 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mokkilokki skrev:

Du kan kontakte Zalando via FB siden de har, trykk på messenger knappen skriv hva det gjelder og gi de ordrennummeret så sender de returskjema dt ca 6 dager. 

Aaah, det var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita

Jeg trodde jeg fikk en lapp tilsendt i selve pakken fra Zalando som kunne brukes til retur. Men de skal ha det så vanskelig asså.

Jeg har heller ikke printer og bilbioteket her har heller ikke. Og de jeg kjenner en tom for blekk.

Men noen som vet hvordan man returnerer en vare til Zalando?

Må jeg kjøpe ny pappeske, legge i klærne og klistre på den lappen? Må jeg betale for pappeska? Og man har rett til å prøve klærne ikke sant, slik at plastikken rundt klærne er tatt vekk, men ikke klippe bort prislappen?

Noe hjelp her, please :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2020 den 9.59, AnonymBruker skrev:

Hos andre selskap følger det med retur seddel sammen med forsendelsen, gjør det ikke det fra dem? Det var dårlig service isåfall. Mange som ikke har printer. 

Anonymkode: 43112...e68

Flere og flere nettbutikker som har sluttet å sende med returskjema så man må printe selv. 

På zalando må man ringe dem å be om det, eventuelt trykke på alternativ om tilsendt i posten. Men det tar jo tid. 

Man retrunerer i esken som fulgte med. Eventuelt kjøper man eske på posten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...