AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Hei. Jeg er i tyveårene, mor til 2. Om morgen når jeg leverer barna i barnehagen oppdager jeg når jeg er hjemme, at jeg har en liten Oboy flekk, tannkrem rester noen ganger osv. Er det normalt? Jeg rekker ikke å se meg i speilet en gang før jeg leverer. Har aldri sett det på noen før. Anonymkode: f6a68...a44
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Ja, det er vel normalt hvis man har dårlig tid om morgenen. Kjøp med deg facevipes og ha i veska/ bagen. Anonymkode: 956e3...993 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Om jeg drikker oboy VET jeg at jeg får det rundt munnen 🤣 så da tørker jeg meg uansett. Men om du dag etter dag løper rundt med flekker etter what so ever rundt munnen begynner jeg jo å lure. Anonymkode: 818ed...9bf
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 Haha. Jeg kan ikke huske å ha sett det på noen før, men jeg har jo ikke akkurat sett etter heller. Anonymkode: 7504c...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #6 Skrevet 5. mai 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Om jeg drikker oboy VET jeg at jeg får det rundt munnen 🤣 så da tørker jeg meg uansett. Men om du dag etter dag løper rundt med flekker etter what so ever rundt munnen begynner jeg jo å lure. Anonymkode: 818ed...9bf Off det er så flaut. Må kjøpe meg wipes å ha med. Anonymkode: f6a68...a44 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #7 Skrevet 5. mai 2020 Normalt vil jeg si. Ofte når jeg skal på butikken, husker jeg inne i selve butikken at jeg ikke har sett meg i speilet😂 Skulle på fest en gang også, på vei til bussen husket jeg at jeg ikke hadde sminket meg eller hatt på meg parfyme. Måtte innom parfymeriet i bygda og kjøpe meg mascara, øyenskygge og parfyme gitt. Anonymkode: 45c03...797 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #8 Skrevet 5. mai 2020 Du må bare ta opp tema, så får du nok mange historier. Min favoritt er den gangen jeg hadde deltatt en hel dag på kurs, holdt foredrag etc...og noen fortalte meg at jeg hadde en flekk på ryggen. Leverposteiungen hadde gitt meg en klem og smurt leverpostei på blazeren min bak. Så slik gikk jeg rundt nesten hele dagen🤨 Anonymkode: b1422...ee1 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #9 Skrevet 5. mai 2020 Jeg hadde foredrag på skolen en gang, og da jeg var ferdig oppdaget jeg at jeg hadde hatt dopapir på skoa 🙈 Jeg har også hatt foredrag med feilknappet cardigan. Anonymkode: 40df1...52f 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. mai 2020 #10 Skrevet 5. mai 2020 Etter jeg fikk barn er det så og si alltid flekker på klærne mine 😂
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #11 Skrevet 5. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Normalt vil jeg si. Ofte når jeg skal på butikken, husker jeg inne i selve butikken at jeg ikke har sett meg i speilet😂 Skulle på fest en gang også, på vei til bussen husket jeg at jeg ikke hadde sminket meg eller hatt på meg parfyme. Måtte innom parfymeriet i bygda og kjøpe meg mascara, øyenskygge og parfyme gitt. Anonymkode: 45c03...797 Du glemte å sminke deg før en fest? Er det mulig? Jøss 😅 Selv går jeg aldri på jobb uten maskara, eyeliner og brynsminke. Dropper foundation stort sett. Anonymkode: 956e3...993 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #12 Skrevet 5. mai 2020 "Ren nok" har blitt en fast setning her i huset. 😂 har vært ganger der jeg brått innser at i dag burde jeg hatt all undervisning sittende bak kateteret 😂 Anonymkode: 29a7e...2e1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå