AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Hvilket er mest effektivt? Anonymkode: c607a...d82
Roci Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Føler at jeg kupper hele underforumet, men.... Retinol har over 20 års forskning og dokumentert effekt bak seg. Granaktive Retinoid (HPR) viser lovende resultater, men det finnes foreløpig lite konklusiv forskning på effektiviteten av dette. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 36 minutter siden, Roci skrev: Føler at jeg kupper hele underforumet, men.... Retinol har over 20 års forskning og dokumentert effekt bak seg. Granaktive Retinoid (HPR) viser lovende resultater, men det finnes foreløpig lite konklusiv forskning på effektiviteten av dette. Hehe det går fint, høres ut som du har litt peiling, så gjerne kupp underforumet😉 Men hvis det skulle vise seg at det er en effektiv form, vet du hvilket som er sterkest da? Anonymkode: c607a...d82
Roci Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe det går fint, høres ut som du har litt peiling, så gjerne kupp underforumet😉 Men hvis det skulle vise seg at det er en effektiv form, vet du hvilket som er sterkest da? Anonymkode: c607a...d82 Takk, takk😉 Det er vanskelig å si, med grunnlag på den forskningen som finnes pr i dag. Selv ville jeg valgt retinol.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 3 minutter siden, Roci skrev: Takk, takk😉 Det er vanskelig å si, med grunnlag på den forskningen som finnes pr i dag. Selv ville jeg valgt retinol. Jeg tenkte å kanskje bruke de annenhver kveld. Vill ikle gå glipp av noe bra😉 Vil retinolen fortsatt gi effekt når bruken da halveres? Anonymkode: c607a...d82
Roci Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte å kanskje bruke de annenhver kveld. Vill ikle gå glipp av noe bra😉 Vil retinolen fortsatt gi effekt når bruken da halveres? Anonymkode: c607a...d82 Det tar uansett tid før man ser resultater av Retinol, og litt avhengig av hudtype og om huden din er vant med Retinol, anbefales det ofte å starte med alt fra et par ganger i uka til annen hver dag. Det er ikke nødvendigvis slik med hudpleie at effektiviteten øker ved hyppigere bruk eller større mengde av produktet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå