AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #1 Skrevet 4. mai 2020 Jeg tror jeg har hatt korona og blitt frisk for en stund siden. Hadde det i midten av mars ca. med lite symptomer (vi var ute og reiste, og samboeren ble skikkelig syk med alle symptomer. Det er derfor jeg går ut ifra at det var det jeg hadde). Selv om jeg føler meg frisk, har jeg mistet kondisen helt! Jeg har jogget opp til en time flere ganger i uka tidligere, nå klarer jeg ikke et kvarter en gang. Puster og peser og orker lite og ingenting. Det samme gjelder annen trening. Er bekymret for at dette er noe kronisk. Noen andre som har opplevd det samme? Anonymkode: d09b3...d2e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Den eneste personen jeg kjenner som har hatt bekreftet korona er helt frisk. Anonymkode: ae857...12e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 Jeg også kjenner en som har hatt det, hun er frisk. Men var sliten en liten stund etterpå. Nå er det bedre tror jeg. usndett ikke så rart å føle seg svekket etter en infeksjon. jeg hadde lungebetennelse for noen år siden og den fysiske formen falt kraftig etterpå. Anonymkode: 98250...c21 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 Naboen vår fikk konstatert covid-19 tidlig. Han var sengeliggende med feber og hoste i nesten 3 uker, og det tok nesten 6 uker før han var helt symptomfri. 3 uker senere merker han det samme som deg, at han fremdeles blir raskere andpusten av normale gjøremål som trening. TTT- ting tar tid. Det kan ta like lang tid å bygge noe opp, som det tok å rive noe ned. Og hvis lungene ble påvirket av sykdommen er det naturlig at kondisjonen må bygges opp fra bunnen av igjen. Anonymkode: a63c5...768
Anbefalte innlegg