Gå til innhold

Oppvaskmaskin stopper aldri

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, noen som har peiling som kanskje kan hjelpe?

oppvaskmaskina vår slutter ikke å tømme vann selv om det er tomt. Nytter ikke å dra ut kontakten. Dette har skjedd 1 gang før for et par år siden, da ristet vi i den så var det i orden. Denne gangen ser ikke noe ut til å fungere.

klarer ikke registrere at maskina er tom ser det ut som, skjedde også da vi prøvde å skru på program at det rant vann ut av den, så fikk vi omsider på et program, fortsatte og tømme selv om det var tomt. 

Når jeg drar ut kontakten kommer det rundt 3 dl vann opp igjen. 

på forhånd, takk! 

Anonymkode: 19bdd...0dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har en liten erindring om at dette skjedde med vår også, da var det hull i en slange tror jeg 🤔

Anonymkode: 95836...65a

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å trykke på start/stopp knappen i 3 sec, så kanskje den stopper, sånn er hvertfall vår. 

Anonymkode: 3b4d9...f02

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å trykke på start/stopp knappen i 3 sec, så kanskje den stopper, sånn er hvertfall vår. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer ikke å resette ... 

Er en sånn flomdetektor i maskinene, lurer på om det er den som slår ut. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale ny oppvaskmaskin😂😂😂😂 skrudd hele driten fra hverandre, den er gone... 

ts

AnonymBruker
Skrevet
På 5.5.2020 den 9.07, Belima skrev:

Dra til et sted de selger oppvaskmaskiner. For meg er nesten det viktigste hvordan maskinen er innvendig når det gjelder plassering av oppvasken.
Selv har jeg en eldre modell av den jeg henviser til. Den tørker veldig godt.
https://www.power.no/hvitevarer/oppvaskmaskin/asko-di6101w-oppvaskmaskin/p-1008208/

Landet på ei sikkelig go maskin med bestikkskuff og god plass! Gleder meg som en unge, aldri hadd stor og skikkelig maskin før! Også har jeg lurt samboer til å betale den, her er det bare lykken og gammen’😝

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Landet på ei sikkelig go maskin med bestikkskuff og god plass! Gleder meg som en unge, aldri hadd stor og skikkelig maskin før! Også har jeg lurt samboer til å betale den, her er det bare lykken og gammen’😝

Var bestikkurv i min også, men den tok jeg ut. Syntes det var tungvindt å bruke en sånn. Godt vi er forskjellige. 🙂
Gratulerer med ny maskin.

AnonymBruker
Skrevet

bestikkskuff er kjekt, da er alt ferdig sortert når bestikket er rent og skal legges på plass.

Anonymkode: 232ea...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Elsker min nye maskin😂😍

ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...