Bølgeblikk Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Jeg er en mann/gutt på 34 og fortsatt jomfru. Har hatt endel muligheter for sex men aldri truffet jenten/kvinnen i mitt liv. Jeg er ikke den som har lyst på tilfeldig sex i forbindelse med gutteturer på byen. Når klokken er rundt 02:00-03:00 så er det bare to ting som jeg har lyst på, mat og sove:) Jeg har ikke noen problemer med det at jeg er fortsatt jomfru men lurer litt på hvor tidlig i et forhold man bør opplyse partneren om dette? Jeg ville nå aldri sagt det før man var blitt sammen. Er det viktig å informere om slikt tidlig? Så klart har jeg lyst på sex med partneren men det er liksom ikke det første jeg ville tatt opp. Har jo nevnt det for noen damer og de tar det ganske fint egentlig:) Men jeg gidd ikke snakke om det med kameratene mine for gud så mas dette hadde blitt på forspill og byen da:) Bare å "fleske til" her for jeg tåler å høre alt:)
Gjest Milah Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Synes ikke du trenger å si noe før forholdet har blitt såpass alvorlig, at du føler at du virkelig vil ha sex med jenta jeg! Men dette vet du best selv. Når du føler det er riktig!
Gjest :Frida: Skrevet 24. juni 2005 #3 Skrevet 24. juni 2005 Du trenger ikke si noe før forholdet har utviklet seg nok til at dere snakker godt og personlig sammen. At dere har en god dialog, stoler på hverandre, og du ser at du ønsker å føre forholdet videre. Hun kommer sikkert ikke til å lure så fælt på hvorfor siden du faktisk har gjort det fordi du venter på den rette dama. Noe mer spesielt kan det vel ikke bli. Jeg ville hvertfall følt meg beæret over å ha truffet en slik mann, med et slikt moralskt syn. Den eneste faren jeg hadde sett var at kanskje du skulle få lyst til å smake litt mer på andre nå som du først har prøvd det. At fristelsen kanskje kunne bli for stor.
Gjest Minst like edel vare :) Skrevet 24. juni 2005 #4 Skrevet 24. juni 2005 Jeg er en mann/gutt på 34 og fortsatt jomfru. Har hatt endel muligheter for sex men aldri truffet jenten/kvinnen i mitt liv. Jeg er ikke den som har lyst på tilfeldig sex i forbindelse med gutteturer på byen. Hello, myself! Ville bare si at du ikke er den eneste som ikke har hatt sex i en alder av noen-og-30 til tross for at mulighetene har vært der, og det rett og slett fordi tilfeldig sex overhodet ikke frister, og "den rette" ikke har dukket opp. Vi får trøste oss med at for 50 år siden ville det blitt ansett som tegn på prinsippfasthet og høy moral. At sex i mellomtiden har blitt en selskapslek, er da ikke vår feil? :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå