AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Aldri hatt vondt under penetrering. I dag, helt ut av ingenting, så opplevde jeg store smerter da typen skulle penetrere. Jeg var våt, men det var så vidt jeg fikk inn en finger. I går var alt okey, kanskje litt småubehagelig, men bra. Hva skjer her? Hvorfor vil ikke underlivet mitt fungere... Anonymkode: e5ea1...90d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 Jeg har opplevd det samme, men ikke bekymre deg for mye. Det kan faktisk være at du bare er midlertidig sår. Jeg opplever lignende i blant, at det brenner nedentil, og det skjer særlig om jeg har hatt mye sex og blitt sår men likevel «kjørt på» med sex, eller at jeg har tørket meg «for mye» med papir under et dobesøk og blitt sår av det. Da klarer jeg overhodet ikke å ha sex og får vondt. Det beste du kan gjøre er å bare vente noen dager... Så vil det nok gå over. Hvis det ikke forsvinner burde du sjekke deg hos legen, kanskje det er noe helt annet. Lykke til🤍 Anonymkode: 2f3c6...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå