Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører mange historier at mange menn går etter bad girls og blir såret.. men mennene går alltid tilbake til de. De synes også at «snille ordentlige» damer er for kjedelige.. er det virkelig slik at menn vil ha de slemme damene ? Også slik at disse damene får lett kjærester .

Anonymkode: b8061...e6e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også slik at disse damene får lett kjærester .

Nærmest samtlige kan lett få kjærester om de ikke stiller krav til hvem de blir sammen med. Er man en "slem dame" så kan man neppe velge og vrake i hvem man kan bli sammen med. 

Anonymkode: 5890d...af4

• Liker 1
Skrevet

Det er nok dessverre mange som er sånn. Det går også motsatt vei, det er ofte at kvinner føler seg tiltrukket og innleder et forhold med menn som egentlig er drittsekker, og ikke ser de snille og omsorgsfulle.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jeg er mann skrev:

Det er nok dessverre mange som er sånn. Det går også motsatt vei, det er ofte at kvinner føler seg tiltrukket og innleder et forhold med menn som egentlig er drittsekker, og ikke ser de snille og omsorgsfulle.

Tull. Kvinner faller for drittsekken fordi han er snill og kjærlig i starten, han forandrer seg når han har henne på kroken. 

Anonymkode: e394a...f44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn bryr seg ikke om snill eller slem. De bryr seg kun om utseende. Både snille og slemme damer kan være pene.  

Anonymkode: df70c...a00

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en snill og jordnær dame, hun trenger ikke være ikke bruke massse sminke. Jeg synes damer med bare litt mascara er finest. Det holder i massevis med matchende personlighet og at vi har interesser vi både kan dele og andre vi har hver for oss. 😄

Ville selv styrt unna "bad girls"

Anonymkode: 4fa6c...f77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snille menn liker bad girls.

Anonymkode: b6c2c...171

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hører mange historier at mange menn går etter bad girls og blir såret.. men mennene går alltid tilbake til de. De synes også at «snille ordentlige» damer er for kjedelige.. er det virkelig slik at menn vil ha de slemme damene ? Også slik at disse damene får lett kjærester .

Ofte er det flere kvinner enn menn som har hund. De har et ønske å forandre denne villstyringen slik som de har oppdratt hunden sin. Kvinner synes også makt , penger og status er viktige faktorer når de kal velge en mann. Det å kontrollere en mann som har en disse egenskapene gjør dem til sterke kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som badgirls er mer populært blant lesbiske enn blant heterofile menn, egentlig. 

Anonymkode: afcb5...7b2

• Liker 1
Skrevet

Ville selvfølgelig aldri involvert meg med noen jeg synes er slem, men heller ikke med en kjedelig alt for snill person.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn ønsker ikke seriøse forhold med bad girls. 

Anonymkode: 3182b...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er som dere jenter. Vi vil ha "badgirls" i sengen, og så vil vi ha de snille og omsorgsfulle til å oppdra ungene våre. Hore & Madonna, helt enkelt. Og så skal de være akkurat passe dumme. Vi, fordi dere ikke skal være altfor vanskelig å lure og akkurat som dere vil ha en dum tosk til å betale. 

Forskjellen er ikke så stor.

Anonymkode: 5990e...b02

• Liker 2
Gjest Boron
Skrevet

I hovedsak får vel badgirls OG badboys akkurat det dem vil ha, og blir sett på som attraktive. 

Fordi dem vet hva dem vil ha, dem vet hvordan dem får dem, og ingenting stopper disse når dem går for noen. 

Nøkkelord er selvtillit, initiativ og kommunikasjon, samt kombinasjonen av dette. Dette sjarmerer hvermannsen.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som badgirls er mer populært blant lesbiske enn blant heterofile menn, egentlig. 

Anonymkode: afcb5...7b2

Rita Peggy ! 

AnonymBruker
Skrevet

Menn som tror de vil ha "bad girls" forveksler det med klin kokos-jenter. Det er de grenseoverskridende, uberegnelige, emosjonelt ustabile skreppene menn blir hekta på. De som mangler hemninger og egen-dressur på alle plan, og ikke minst i senga. Det er her de kupper menn. De fremstår som seksuelt frigjorte fyrverkeri, mens denne hemningsløsheten bunner i helt andre, fundamentale problemer som har med alt annet å gjøre enn reell seksuell apetitt. Mange tiltrekkes av denne "ødelagtheten".

Anonymkode: 2d7b9...51b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Menn som tror de vil ha "bad girls" forveksler det med klin kokos-jenter. Det er de grenseoverskridende, uberegnelige, emosjonelt ustabile skreppene menn blir hekta på. De som mangler hemninger og egen-dressur på alle plan, og ikke minst i senga. Det er her de kupper menn. De fremstår som seksuelt frigjorte fyrverkeri, mens denne hemningsløsheten bunner i helt andre, fundamentale problemer som har med alt annet å gjøre enn reell seksuell apetitt. Mange tiltrekkes av denne "ødelagtheten".

Anonymkode: 2d7b9...51b

Mann på nesten 50. Dette er veldig sant. Frigjort, sexy, aggressiv, grensesprengende sex. Lett å falle for.

Men livet består av hverdager.

Og de blir lett frustrasjoner, ustabilitet, store opp og nedturer osv. 

Don't put your dick in crazy. 

Anonymkode: 82f71...8d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke tatt i en «bad girl» med en fjernstyrt ildtang, engang. Jeg orker ikke det jævla pisset som følger med sånne damer. Ta dem de som vil, men jeg holder meg langt unna, da jeg faktisk ønsker å bruke tiden og energien min på noe givende.

Anonymkode: d8fdb...686

Skrevet

Ærligste, -og kuleste dama var ei Ex. "hore" fra plata, -serr. ... Fantes ikke slem da, -sklei dessverre ut, - på piller...

Var nykter når vi møttes, -men "trengte" noe, -hadde gjort en megajobb med å kvitte seg med Heroin,

-klarte ikke å "holde stilen" over år... 💔

HATER Heroin . . !

a.

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 1.18, AnonymBruker skrev:

Nærmest samtlige kan lett få kjærester om de ikke stiller krav til hvem de blir sammen med. Er man en "slem dame" så kan man neppe velge og vrake i hvem man kan bli sammen med. 

Anonymkode: 5890d...af4

Det stemmer ikke. De verste fittene jeg gikk på skole med som var slemme ekle mobbere er gift hele gjengen! HVORFOR?!? 

Anonymkode: dd74b...89d

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev:

Ærligste, -og kuleste dama var ei Ex. "hore" fra plata, -serr. ... Fantes ikke slem da, -sklei dessverre ut, - på piller...

Var nykter når vi møttes, -men "trengte" noe, -hadde gjort en megajobb med å kvitte seg med Heroin,

-klarte ikke å "holde stilen" over år... 💔

HATER Heroin . . !

a.

Det er ofte fine empatiske mennesker som kan ha havne på kjøret. Jeg ser ikke på disse som bad girls eller bad boys om noen har kommet galt ut i livet pga uheldige omstendigheter. Men det er mennesker med onde trekk som narsissisme og psykopati som er bad girls og bad boys..de som utnytter og mishandler andre både psykisk og fysisk.

Anonymkode: 8651a...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...