Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min nye kjæreste har to litt spesielle fetisjer, som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal «håndtere». Mine tidligere kjærester har ikke hatt noen fetisjer, og det har heller ikke jeg, så dette med fetisjer er ganske nytt for meg. Den første fetisjen hans er fotfetisj, som visstnok er ganske vanlig, men den andre fetisjen er mer uvanlig tror jeg, nemlig tunge-fetisj. Han liker å se på tungen min når vi har sex, og ber meg om å åpne munnen og stikke ut tungen når vi har sex i doggy eller når er oppå meg. Av og til kysser eller suger han på tungen min, men det hender at han til og med liker å lukte (!) på den. Hvis han gjør ting med tungen min blir han veldig hard og kommer nesten med en gang, det virker som at han tenner enormt på dette. Jeg må innrømme at jeg syns dette er ganske sært, men vi har fantastisk sex og vi har det veldig bra sammen sånn ellers, så jeg ønsker å forstå disse fetisjene hans litt bedre. Jeg har alltid vært nøye med munnhygienen og tar pedikyr jevnlig, men jeg har aldri opplevd at en mann forguder tungen min og føttene mine på denne måten før. 

Det er ikke negativt i seg selv at han har disse fetisjene, men jeg føler nesten at vagina/pupper/rumpe kommer i andre rekke, at han syns føtter og tunge er mer opphissende på en måte.. Jeg skulle vel ønske han tente like mye på puppene mine som på føttene mine f.eks. Jeg er vant med at menn elsker puppene mine og rumpen min, og det føles jo deilig og seksuelt når jeg blir gnidd på puppene, mens det derimot kiler og føles litt komisk når han stryker meg under føttene eller suger på tungen min. 

Er det noen her som har disse fetisjene som kan forklare meg litt hva som er opphissende med føtter og/eller tunge? Er det slik at man liker den kroppsdelen man har fetisj for bedre enn alt annet på partnerens kropp? Kanskje noen har noen tips til hvordan jeg kan «bli med på leken», f.eks. tips til hva som kan være opphissende for ham at jeg gjør når vi har sex? Er tunge-fetisj veldig uvanlig? Jeg finner ingenting om det når jeg googler..  

Anonymkode: 52b81...4b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Hadde dumpet ham og funnet meg en nornal mann.

Anonymkode: 32e45...bf6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å se på munn og tunge, og å kysse og slikke på/med tunge er vel for vanlig til å kunne kalles fetisj. Tror vel aldri jeg har data noen som ikke liker og blir kåt av dype kyss. 

Å like å lukte på tunga er vel derimot litt sært. 

Anonymkode: fd25a...5c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

And that’s on judgemental mindsets. 

Til TS: Ja, det finnes dem som finner spesifikke kroppsdeler som de har en fetisj for mer sexy enn pupper og rumpe. Det finnes også dem som er like tiltrukket av alt sammen. Det er umulig å svare på hva som er tilfellet for din kjæreste.

Jeg jeg det er veldig fint at du ønsker å forstå fetisjene hans. Ingen av dem høres spesielt sære ut synes jeg, men han er nok den eneste som kan hjelpe deg med å forstå dem. Kanskje du kan ha en åpen dialog med han hvor du sier det samme som du sier her?

Anonymkode: a8fe1...0c7

• Liker 7
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

men den andre fetisjen er mer uvanlig tror jeg, nemlig tunge-fetisj. Han liker å se på tungen min når vi har sex, og ber meg om å åpne munnen og stikke ut tungen når vi har sex i doggy eller når er oppå meg.

Kan det være Ahegao-face han tenner på? Ansiktsutrykket gir jo et orgasmisk fjes, å ja, jeg liker det...Fotfetishen med slikking har jeg ikke blitt så bitt av egentlig, men jeg syntes det var sinnsykt deilig å bli ronket av føtter🤔

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje snakke med han om å møtes litt på midten rundt hva som tenner dere? Om du opplever kinkene til kjæresten din som altoppslukende når du ikke nødvendigvis deler de vil det ikke bli noe gøy og givende å møte han på de over tid. Her må du kommunisere at dine lyster og tenninger er viktig også, og gi konkrete eksempler som berøring av bryst osv. Selv om du ikke har noen større fetisjer burde jo også det du liker og tenner på være vel så viktig slik at du ikke føler at det stadig kommer annenrangs.

Så gi og få tilbake. Samspill. 

Anonymkode: 82632...f2a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Dump han» 🥴🥴🥴 Hva med å la være og kommentere hvis du ikke har noe konstruktivt å si? Og jeg som trodde KG-lesere hadde kommet lengre i 2020... 

Anonymkode: b211f...f51

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er vanskelig å «forstå» fetisjer. Det er gjerne inntrykk og opplevelser som har festet seg (ofte tidlig i livet), og som man forbinder med seksuell tenning. Det er ofte nærmest umulig å slutte med fetisjer, man må bare leve med dem.

Anonymkode: 21e0c...fc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, TS, jeg har kommet i mål med å forstå min kjærestes "fetisj" (han sier han ikke har en, men når han blir dritkåt av å prate om det og sliter med å styre seg, så vil jeg kalle det en fetisj). 

Han tenner på tanken å gjøre meg gravid. Så det er prat om å "sprute inni meg" før og under sex, og litt mer. Vi har pratet uendelig mye om tenningen, jeg har spurt om han tenner på gravide mager eller noe. Men nei, han blir fylt av glede, kjærlighet, spenning, stolthet når vi prater om å ha familie sammen. Det syns jeg er utrolig vakkert, så nå er jeg kommet til et punkt der jeg selv tenner. Vi har kjærlig sex, og når han nærmer seg og hvisker "jeg elsker deg, jeg vil gjøre deg gravid", så øker det nytelsen for meg, jeg kjenner meg elsket og euforisk og kan plutselig nærme meg orgasme selv. 

Når det gjelder fot og tunge, jeg har INGEN erfaring, men jeg kan se for meg at det oppleves mer tabu, og derfor farlig. Og farlige ting kan gi en følelse av spenning, nysgjerrighet, og kåthet. Isåfall må du være glad at det er noe uskyldig som blir sett på som litt edgy, i stedet for noe kriminelt. 

Du snakker om puppene dine, eksen min hadde puppefetisj og ville bli "titfucked" (snork) her og der. Selv av meg som har beskjedne små. Kanskje du kan prøve det på han, og se om det kan vekke mer interesse for mer seksuelle kroppsdeler. 

Anonymkode: 1ddc3...d61

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jeg det er veldig fint at du ønsker å forstå fetisjene hans. Ingen av dem høres spesielt sære ut synes jeg, men han er nok den eneste som kan hjelpe deg med å forstå dem. Kanskje du kan ha en åpen dialog med han hvor du sier det samme som du sier her?

Word.

Eneste som kan få deg til å forstå er å snakke med han om det. På en undrende og god måte, der du også får fortalt hva du liker. Det kan gjøre at du finner ut hva han syns er spesielt opphissende, samtidig som du kan fortelle han hva du tenner på. Åpen dialog om sex fører stort sett bare til enda bedre sex, er min erfaring.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke noe av dette hørtes rart ut. Finnes særere fetisjer for å si det sånn 😏

Anonymkode: c1442...86f

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Ingen blir skadd og ingen blir krenka, alle har det fint. Neste problem!

Skrevet

Forstå og forstå...

Det bare er slik.

Fotfetisj og tungefetisj er i grunnen ganske uskyldige ting, men det er jo de som i alle fall temaet føtter er litt følsomt for. Så hvis man er litt ille berørt over sine egne føtter, så kjennes det kanskje ikke helt behagelig at elskeren vil kysse, "tilbe", sprute på, føttene sine eller det å onanere elskeren med føttene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Må han forstå hvorfor du blir glad for blomster? Eller holder det at han vet at du blir glad for det og ser at det er noe han gjerne gjør for å glede deg. Og at han selv går inn i rollen og finner en glede av å overlevere blomstene på en måte som du liker heller enn å slenge de på bordet så du finner de når du pakker ut handleposene?

Anonymkode: df14d...9f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Må han forstå hvorfor du blir glad for blomster? Eller holder det at han vet at du blir glad for det og ser at det er noe han gjerne gjør for å glede deg. Og at han selv går inn i rollen og finner en glede av å overlevere blomstene på en måte som du liker heller enn å slenge de på bordet så du finner de når du pakker ut handleposene?

Anonymkode: df14d...9f1

Utrolig godt poengtert 👏🏼

Skrevet

Open your mind! Try it, then judge!

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2020 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Det tok ikke lang tid før de seksuelle forsommen dukket opp. Det må være trist for deg at alt andre mennesker tenner på men som du ikke tenner på er "Æsj". Syns litt synd på deg.

Anonymkode: 8ce31...b71

• Liker 1
Gjest Løpegærn
Skrevet

Jeg synes ikke de fetisjene høres så unormale ut egentlig. En ekstra unnskyldning for å bestille seg time for fotpleie og pedikyr, tenker jeg 😍

Jeg tenker at åpen kommunikasjon er viktig 😊 Synes det høres fornuftig ut at du forteller han om tankene dine, og at dere kan snakke sammen og prøve dere frem til et sexliv som fungerer godt over tid for dere begge. Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, samme greier holder min på med óg, spesielt det med tunge. Har aldri opplevd det før jeg traff ham. 

Anonymkode: 7a8ec...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...