Gå til innhold

Klarer ikke å ri

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier vel sitt. Jeg klarer ikke å "ri" Altså å få til en god flyt når jeg sitter oppå han. Føler jeg bare humper opp og ned. Jeg har prøvd å "jokke" frem og tilbake, men det kjennes ikke rett ut. Noen tips og triks til hvordan jeg skal mestre dette som tydeligvis alle andre gjør helt intuitivt???

Anonymkode: af3f4...b89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller, er i tillegg redd for hester. 

Anonymkode: a3c06...939

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spør ham hva han liker, han har sikkert noen tips å komme med. 

Anonymkode: f3fbd...d4e

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier vel sitt. Jeg klarer ikke å "ri" Altså å få til en god flyt når jeg sitter oppå han. Føler jeg bare humper opp og ned. Jeg har prøvd å "jokke" frem og tilbake, men det kjennes ikke rett ut. Noen tips og triks til hvordan jeg skal mestre dette som tydeligvis alle andre gjør helt intuitivt???

Anonymkode: af3f4...b89

Da red eksen min satt jeg på huk. Gjorde også en del reverse cowgirl hvor jeg lå mot føttene hans. Det finnes mange varianter av å ri. 

Anonymkode: a84b6...400

Skrevet

Kan du ikke trene på en pute da som andre kvinner gjør?🤔

AnonymBruker
Skrevet

Bruker å "jokke"  frem og tilbake som du sier, men "løfter" meg selv opp i tillegg for å få bra moment om du skjønner 😅 ikke bare sitte der og gnure frem og tilbake. Mannen kan også hjelpe til med å løfte deg litt opp og ned 😊

Anonymkode: 5afb1...2ea

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

:ler:

Det har aldri falt meg inn en gang, å trene pp en pute. 

Hvordan vet du, som er mann, at det er normalen for kvinner flest? :ler:

Anonymkode: 9ac66...509

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hæ? 

Skrevet
12 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

😂

Nå fikk jeg opp bilder av en jukkende kanin og ei pute.. 

Jeg tror ikke at det er vanlig altså.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler:

Det har aldri falt meg inn en gang, å trene pp en pute. 

Hvordan vet du, som er mann, at det er normalen for kvinner flest?

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

Jeg vet ting, jeg snakker med kvinner.... Ikke noe å være flau over det, jeg kjenner mange som har gjordt det, de bruker til å med hjørnet av senga eller en bordkant. Det er jo for å få trene rytmen, pluss at det er deilig🤔

Skrevet
4 minutter siden, Forundret.. skrev:

Nå fikk jeg opp bilder av en jukkende kanin og ei pute.. 

Jeg tror ikke at det er vanlig altså.

Jeg har selv prøvd dette i yngre alder, men jeg lagde hull i madrassen... desverre dårlig med smøring så jeg fikk brannsår på pikken😂 Husk at det er ikke noe som er flaut når man er alene😉

Skrevet

Jeg klarer heller ikke å få en god, jevn rytme. Men jeg har senket kravene til meg selv (og ham). Og da er det ikke så vanskelig. :-)

Det er litt som å danse. De første mange, mange gangene er bevegelsene keitete, men så blir de jevnere etterhvert. Men vi trenger ikke bli profesjonelle dansere for å ha deg gøy. 

Her er noen ting du kan prøve:

• Sitt på huk og løft deg litt opp og ned (fryktelig tungt i lengden, forresten). 
  • Sitt på kne og gni litt frem og tilbake
  • Sitt på kne og bare vipp bekkenet frem og tilbake (altså trekk magen inn og ut)
  • Bruk PC-muskelen din
  • Sitt på kne med ansiktet vendt mot ham eller fra ham
  • Bøy deg litt fremover slik at du støtter deg på hendene (det letter belastningen på beina dine)
  • Press brystkassen frem og løft opp håret med hendene for å gi ham et show
  • Hvis han presser baken sin litt oppover (nok å presse rumpeballene sammen) kan stillingen bli bedre for deg

Men først og fremst: slå deg løs og nyt. Ikke ha så høye krav til deg selv at det tar vekk fokuset. Det handler jo tross alt om å kose seg sammen. 

(Jeg har samlet noen flere tips her: https://fiolsex.net/wp/?cat=201)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg vet ting, jeg snakker med kvinner.... Ikke noe å være flau over det, jeg kjenner mange som har gjordt det, de bruker til å med hjørnet av senga eller en bordkant. Det er jo for å få trene rytmen, pluss at det er deilig🤔

Dette er ingen vanlig måte å "øve" på. Skal man i det hele tatt øve på å ri uten mann er stol et mer naturlig valg. 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Nå kom jeg til å undre meg over hvilke type kvinner du er borti.. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ingen vanlig måte å "øve" på. Skal man i det hele tatt øve på å ri uten mann er stol et mer naturlig valg. 

Men det er nok best for treningen at noe treffer klitten for å få frem de rette bevegelsene, en stol går meget godt...

Skrevet
2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Nå kom jeg til å undre meg over hvilke type kvinner du er borti.. 

Ja, det skal jeg si deg... De er helt normale kvinner som liker å dele sine erfaringer, der det ikke finnes flauheter over sin seksualitet. De er ganske så spennende å skrive med😋

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Ja, det skal jeg si deg... De er helt normale kvinner som liker å dele sine erfaringer, der det ikke finnes flauheter over sin seksualitet. De er ganske så spennende å skrive med😋

Da tror jeg disse kvinnene skrøner litt med deg for å piffe opp stemningen, det er ikke normalt å jukke bordkanter for å øve seg på å ri.. 

Anonymkode: 9ac66...509

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Er du sikker på at det er kvinner og ikke menn du skriver med? 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Fioljenta skrev:

Men vi trenger ikke bli profesjonelle dansere for å ha deg gøy.

Der er jeg helt enig med deg de, blir det for maskinelt og ensformig blir det litt kjedelig synes jeg da... Litt roterende bevegelser, gnikking av klitt, litt rytme, fort og litt sakte... En kombinasjon av dette er jo bedre for begge parter...

Jeg skal innrømme en sak for dere, jeg traff ei som sa hun ikke dårlig erfaring... men hun gjorde nettopp dette, jeg skrøt veldig av det hun gjorde og hun ble overrasket selv at jeg syntes hun var så flink... Så ikke tenk så på dette at rytmen må stemme, det er fritt frem for hvordan du liker best å ri. Det skal jo behage deg også vet du🙄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan trøste deg med at det er de færreste kvinner som virkelig kan å ri. De fleste klarer å bevege seg og være helt OK. Et veldig lite fåtall er virkelig flinke, og et veldig lite fåtall er helt håpløse. De fleste er et sted i midten, helt OK, verken mer eller mindre. 

Anonymkode: 9e50b...d51

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...