AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Hvordan er dere fornøyd med resultatet? Jeg har lyse og korte vipper, ønsker ikke å ta extesions, men vurderer å prøve vippebøy. Vil det ha noe særlig effekt når man har korte vipper fra før av? Anonymkode: feb13...eb9
Gjest Ishm Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Ta vippebøy med farge, vil bli forksjell😍 extension er ikke fint, er som sminke 247... heller fremhev din skjønnhet enn å sette på falske hår
Nightcrawler00 Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har lyse, korte vipper, og likte effekten. Den er ikke ekstrem, men diskret. Vippene ble som når du har fått det skikkelig til med vippetangen, bare at det holdt seg sånn. Synes 700 eller hva enn jeg betalte var litt drøyt, så det ble med den ene gangen. Varte vel en måneds tid. Men et fint alternativ til extensions, for oss som vil se mer naturlige ut
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Jeg var veldig fornøyd! Men synes ikke det varte så lenge. Anonymkode: f6758...406
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 8 minutter siden, Nightcrawler00 skrev: Jeg har lyse, korte vipper, og likte effekten. Den er ikke ekstrem, men diskret. Vippene ble som når du har fått det skikkelig til med vippetangen, bare at det holdt seg sånn. Synes 700 eller hva enn jeg betalte var litt drøyt, så det ble med den ene gangen. Varte vel en måneds tid. Men et fint alternativ til extensions, for oss som vil se mer naturlige ut Prøv å følge med på kampanjer. Så kan du finne vippebøy til typ 2-300kr Anonymkode: b0396...f63
Nightcrawler00 Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å følge med på kampanjer. Så kan du finne vippebøy til typ 2-300kr Anonymkode: b0396...f63 Ah! Takk for tipset. Kanskje jeg skal unne meg det en gang til da Men sparer det til en spesiell anledning. Farlig for lommeboka å bli hekta på sånt... 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, Nightcrawler00 skrev: Ah! Takk for tipset. Kanskje jeg skal unne meg det en gang til da Men sparer det til en spesiell anledning. Farlig for lommeboka å bli hekta på sånt... Det er jeg absolutt helt enig i! Lurt Anonymkode: b0396...f63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå