AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 I denne tiden med mye rastløshet kjenner jeg på meg at nå skal jeg jaggu meg bleke håret mitt! Skal gå fra "mellom" brunt til blondt. Lyse brunt er forsåvidt greit, det er forandring nok. Hvertfall skal jeg bleke først. Mitt spørsmål til dere hjemme frisører og gjerne utdannede frisører er hvor jeg får kjøpt gode produkter. Tenkte å kjøpe pulver, developer, og toner. Men har innsett at det er vanskelig å få tak i butikker her i Norge. Hvor får jeg kjøpt dette? Noe du vet som er bra, og har du generelt noen tips? Anonymkode: b1c65...d41
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #2 Skrevet 26. mai 2020 Mitt tips er å overhode ikke prøv å gjøre det hjemme, betal heller det det koster hos frisøren, eller ødelegg håret ditt. Den blekingen i butikken er ikke god, og helbleket hår er ikke pent! Hilsen proff frisør Anonymkode: db1c1...466
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #3 Skrevet 26. mai 2020 Sier det samme som ovenfor; hjemmebleiket hår er en risikosport! Du kan risikere at halvparten faller av, at det svis og brennes av så det faller av biter og halve lengden osv. Og ikke minst; ¨å få fargen naturlig pen og blond er for proffene. Har sett mangt et hjemmebleika hår, og det er ofte østblokk-innvandrerkvinner og polakker. Pissegult, helbleika hår er ikke vakkert! Bruk penger på frisør, og se det som en investering i fremtiden og et vakkert resultat. Anonymkode: 32d90...e69
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2020 #4 Skrevet 26. mai 2020 Jeg har brukt bleking fra Lansilk kjøpt på eBay. Bruker å farge over med Herbatint fra iherb. Du kan også bruke Wella colorfresh toning. Anonymkode: 3da06...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå