AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Er det rart å kun ha foreldre og søsken fra begges side + de nærmeste vennene til stede under vielsen i kirken? Altså totalt ca. tolv personer inkludert oss som brudepar. Anonymkode: 0b61a...e24
Yoshi Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Vi vurderte fem. Brudeparet, presten og to vitner. Men tror vi legger til en som kan ta bilder/filme også. Om det er vanlig eller ikke... Tja. Akkurat i disse dager er det nok veldig vanlig 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Nei. Synes det er fint. Hadde det selv, utenom koronatid. Skal i en slik vielse om 4 uker også. Anonymkode: 024f1...c25
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Kan man ha lukket vielse? Trodde kirken var åpen for alle Anonymkode: 643e3...0de
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har mest lyst å kun ha de aller nærmeste til stede under vielsen, men tenkte at det kanskje blir rart med en nesten tom kirke? TS Anonymkode: 0b61a...e24
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 MÅ vielsen skje i kirka? Anonymkode: b3a30...a58
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: MÅ vielsen skje i kirka? Anonymkode: b3a30...a58 Ja, jeg vil gjerne ha det i kirken og med brudekjole. Anonymkode: 0b61a...e24
AllahBallah Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 Der er akkurat så rart (eller ikke) du velger det skal være. Det jeg syntes er rart - er at du må rådføre deg med andre, om den måten du/dere velger å feire deres dag på, er rar eller ikke. Hvilken betydning har det, liksom ....
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 Det går fint å ha lite bryllup. Men om du tenker å be flere til fest, må du se an gjestene dine om de vil bli fornærmet over at de ikke får lov til å se det viktigste. Kanskje noen av dem kan mykgjøres med en video, og mange vil sikkert synes det er helt greit. Anonymkode: 52df0...fec
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det går fint å ha lite bryllup. Men om du tenker å be flere til fest, må du se an gjestene dine om de vil bli fornærmet over at de ikke får lov til å se det viktigste. Kanskje noen av dem kan mykgjøres med en video, og mange vil sikkert synes det er helt greit. Anonymkode: 52df0...fec Jeg vurderer å ikke ha flere personer på festen etterpå heller. Anonymkode: 0b61a...e24
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Skrevet 4. mai 2020 Vi giftet oss nå i helgen og var kun 20 stk i kirken, for det var kun det antallet som var tillatt pga korona. Det ble veldig fint allikevel! Anonymkode: 680cc...be2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #13 Skrevet 4. mai 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Vi giftet oss nå i helgen og var kun 20 stk i kirken, for det var kun det antallet som var tillatt pga korona. Det ble veldig fint allikevel! Anonymkode: 680cc...be2 Så bra at det ble fint likevel! Gratulerer 🙂 ts Anonymkode: 0b61a...e24 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #14 Skrevet 4. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vil gjerne ha det i kirken og med brudekjole. Anonymkode: 0b61a...e24 Skjønner, men skal du ha fest etterpå? Eller tenker du å ta det senere? Vi har leid oss et lokale for max 20 personer. Dette sa vi ja til før før torsdag (da det skulle offentliggjøres hvor mange tillatte det er på arrangementer framover) slik at vi kan ha en «unnskyldning» for å ikke ha mange gjester. Vi ønsker heller ikke å drøye det lenger. I hvert fall så skal vi også ha vielsen der, via en person fra human etisk forbund. Vi tenker foreløpig at vi blir 13 personer ink oss to og har en rolig 3 retters middag i lokalet etter vielsen. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi giftet oss nå i helgen og var kun 20 stk i kirken, for det var kun det antallet som var tillatt pga korona. Det ble veldig fint allikevel! Anonymkode: 680cc...be2 Gratulerer! Men hvorfor var det «bare» lov med 20 personer i kirken? Det skal jo nå være tillatt med opptil 50 personer på offentlige arrangementer. Var det en liten kirke? Anonymkode: b3a30...a58
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #15 Skrevet 4. mai 2020 25 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner, men skal du ha fest etterpå? Eller tenker du å ta det senere? Vi har leid oss et lokale for max 20 personer. Dette sa vi ja til før før torsdag (da det skulle offentliggjøres hvor mange tillatte det er på arrangementer framover) slik at vi kan ha en «unnskyldning» for å ikke ha mange gjester. Vi ønsker heller ikke å drøye det lenger. I hvert fall så skal vi også ha vielsen der, via en person fra human etisk forbund. Vi tenker foreløpig at vi blir 13 personer ink oss to og har en rolig 3 retters middag i lokalet etter vielsen. Gratulerer! Men hvorfor var det «bare» lov med 20 personer i kirken? Det skal jo nå være tillatt med opptil 50 personer på offentlige arrangementer. Var det en liten kirke? Anonymkode: b3a30...a58 Ja, vi skal ha fest etterpå samme dag. Tenkte å leie et lokale og ha treretters eller noe lignende, jeg også. Jeg føler for min del at det blir kunstig å invitere masse folk som jeg nesten ikke kjenner eller har omgang med til vanlig. Jeg har aldri villet ha et stort bryllup, men har likevel alltid drømt om brudekjole, kirke osv. ts ts Anonymkode: 0b61a...e24
Yoshi Skrevet 5. mai 2020 #16 Skrevet 5. mai 2020 På 3.5.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev: Kan man ha lukket vielse? Trodde kirken var åpen for alle Anonymkode: 643e3...0de Kirken er åpen, men om man ikke annonserer vielsen så dukker jo ikke folk opp uansett.
Yoshi Skrevet 5. mai 2020 #17 Skrevet 5. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner, men skal du ha fest etterpå? Eller tenker du å ta det senere? Vi har leid oss et lokale for max 20 personer. Dette sa vi ja til før før torsdag (da det skulle offentliggjøres hvor mange tillatte det er på arrangementer framover) slik at vi kan ha en «unnskyldning» for å ikke ha mange gjester. Vi ønsker heller ikke å drøye det lenger. I hvert fall så skal vi også ha vielsen der, via en person fra human etisk forbund. Vi tenker foreløpig at vi blir 13 personer ink oss to og har en rolig 3 retters middag i lokalet etter vielsen. Gratulerer! Men hvorfor var det «bare» lov med 20 personer i kirken? Det skal jo nå være tillatt med opptil 50 personer på offentlige arrangementer. Var det en liten kirke? Anonymkode: b3a30...a58 Nå kan ikke jeg svare for vedkommende. Men antallet personer i kirken er nok begrenset til hvor mange man får plass til med god avstand. Annenhver benk er sperret av. 50 personer på offentlige arrangementer gjelder fra 7.mai og kun hvis man har en arrangør. I vår kirke har man tillatt 5 "enheter" ved åpen kirke og innspillinger. Ved begravelse maks 50 personer.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #18 Skrevet 7. mai 2020 På 4.5.2020 den 19.44, AnonymBruker skrev: Gratulerer! Men hvorfor var det «bare» lov med 20 personer i kirken? Det skal jo nå være tillatt med opptil 50 personer på offentlige arrangementer. Var det en liten kirke? Anonymkode: b3a30...a58 Tusen takk ❤️ På lørdag var det lov med bare 20. Fra og med mandag ble det lov med 50 Litt uflaks kan man si, men dagen ble perfekt allikevel den. Anonymkode: 680cc...be2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå