Gå til innhold

31 år. For gammel til merket superdry ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk lånt en kjempegod hettegenser da vi ble overasket av regnvær på tur (hadde bare t skjorte). Den var utrolig god og ha på.  Jeg fikk lyst på en slik selv . 

Men jeg er 31 år kvinne  .  Er jeg for gammel til et slikt "trendy" merke ? Er det mer ment for tenåringer og unge 20 årene ? Blir det å se rart ut på en 31 årig småbarnsmamma ?

Screenshot_20200503-221423_Zalando.thumb.jpg.f491eb8191368e27c2c1bcbf22427725.jpg

Anonymkode: 971b3...989

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Liker du den så kjøper du den.

Skrevet

Selvfølgelig kan du bruke Superdry. Du er aldri for gammel for klær du synes ser bra ut og du føler deg bra i 😉

• Liker 5
Skrevet

Bare å kjøpe;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo som om du er 80 🙊 jeg er 34 år og bruker SuperDry 😊

Anonymkode: 9c2fc...2b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

FOR GAMMEL? Kødder du? En er da aldri for gammel...? Jeg blir 34, har ofte på meg the hundreds genser for eksempel :) ungene mine har heller aldri kommentert det. 

Anonymkode: b2d0f...7b0

• Liker 3
Skrevet

Er 41, og har både hettegensere og jakker fra Superdry 🤩🤩

• Liker 5
Skrevet

Har sett flere på vår alder i det merket, så det går helt fint 🤪 hadde eg kjøpt en slik en hadde tilogmed min tenårings lillebror syntes at den eldgamle søstra var litt hipp, hehe 🤪

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

30 årene er de nye 20 årene så nei du er ikke for gammel. 

AnonymBruker
Skrevet

Haha nå ble jeg redd, jeg er 31 og har en vinterjakke i superdry🌝

Anonymkode: 1c5d0...c73

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

FOR GAMMEL? Kødder du? En er da aldri for gammel...? Jeg blir 34, har ofte på meg the hundreds genser for eksempel :) ungene mine har heller aldri kommentert det. 

Anonymkode: b2d0f...7b0

Hehe må spørre, eg har sett flere i de hundreds genserne, ka e greien?? Det eg mener e det ett merke eller e det liksom noe for de som er i 00 og oppover?? 🤣🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og hadde ikke hørt om dette merket før nå... DA er man sikkert eldgammel og utdatert.. Men er det noe spesielt med disse klærne, eller er det bare at du liker stilen? Jeg fikk assosiasjoner til at de skulle holde deg tørre og samtidig se vanlige ut, men sto ikke noe spesielt om det på siden deres? 

Anonymkode: 837cf...bd1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke collegegensere er for voksne, med mindre man liker å se ut som en dass. 

Anonymkode: afc31...cd4

• Liker 4
Gjest Emet
Skrevet

Nei! 😄 du er ikke for gammel og den genseren var fin. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brukt klær med store logoer, nei. Er 39. Vil absolutt ikke si jeg er for gammel for en merke, eller slik. Men synes vi, som har allerede vært engang gjennom mote for store flashy logoer, trenger ikke å gå tilbake til det. Jeg ville valgt en annen hettegenser med mer diskret logo, uansett merke.  

Anonymkode: 28935...961

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Store logoer på hettegensere gjør da ingenting. 

Anonymkode: c2d6c...5af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært 3 år hadde du vært for gammel for Superdry. Med mindre du bor i Østfold. 

Makan til «harry» merke skal man lete lenge etter. 

Du finner mange behagelige hettegensere fra andre merker. Mange av Holzweiler sine har f. eks. veldig behagelig for på innsiden. 

Anonymkode: eb6b3...226

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 31, og skjønner hvorfor du spør. 

Jeg bruker ikke klær med store logoer. Uansett om det er levis, diesel, superdry eller stormberg. Har en genser der det står to ord på fransk. Synes det også er litt Harry. 

Anonymkode: 1a8cc...c63

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Jeg er 30 og bruker akkurat det jeg har lyst å bruke. 

AnonymBruker
Skrevet

Min ungdom på 15 bruker SuperDry 😅

Anonymkode: 4ff01...202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...