Gå til innhold

Sukkerfri sjokolade fra Tights

*nordby*

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd disse sjokoladene, er de like gode som feks Freia melkesjokolade? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vurdert å prøve dem, men har lagt merke til at de har 500 kcal/100 g.

Det er mye, selv om de er laget med stevia isf sukker 🙄🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvd de fra Sukrin. De er gode i smak, men er søtet med maltitol. Det påvirker blodsukkeret (du får lyst på mer søtt, slik du gjør når du tar en godteribit og bare må ha en til og enda en til). 

Anonymkode: 1b86b...864

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bestilt i dag. Tenkte å ha de på lur neste gang det er den tiden i måneden. Håper de er gode nok, men forventer ikke at de er like god som favoritter. Jeg er ikke kresen, så regner med det går bra.

Anonymkode: ad08b...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei de er ikke like gode og kaloriinnholdet er så og si det samme som i vanlig sjokolade. 

Anonymkode: 18b51...6b0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Jeg dropper sjokoladen og kjøper frukt i stedet. Mvh ts. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker FitKat sjokoladen veldig godt. Minner om kvikk lunsj. Kjøpte først kun en, men måtte bestille en hel pakke like etterpå:) De gjør meg fornøyd med en liten bit, så spiser ikke opp en hel slik som man ville ha gjort med en kvikk lunsj. 

Smakte også på Monster protein sjokoladen, men den var oppskrytt. Kan likså godt kjøpe noen av de de har på butikken. 

Bestilte også sukkerfri salt lakris mus, de er kjempe gode. Tar noen etter middag hver dag. De forsaker ikke at jeg får et konstant sug som godis med sukker gjør. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hva er hensikten? Hvis dere sjekker kaloriene så har majoriteten av disse like høyt innhold som «vanlige». Dessuten er ikke kunstig søtning spesielt bra for kroppen. 

Anonymkode: 3a354...651

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er hensikten? Hvis dere sjekker kaloriene så har majoriteten av disse like høyt innhold som «vanlige». Dessuten er ikke kunstig søtning spesielt bra for kroppen. 

Anonymkode: 3a354...651

Jeg personlig får en uheldig effekt av sukker. Det gjør meg fysen på alt, inkludert mer sulten. Slik at om jeg tar en Stratos på lørdag, så vil jeg slite resten av kvelden og et par dager etterpå. Klarer ikke å begrense meg i den perioden. 

Den effekten er ikke eksisterende når jeg spiser sukkerfritt. Så for meg handler det ikke om kalorier. For jeg har lettere for å innta flere kalorier om jeg spiser sukker en om jeg ikke gjør det. Sjelden jeg klarer å spise en hel sukkerfri sjokolade. Men det klarer jeg om den er med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...