Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fortalte at hun hadde hatt sex med en annen, noe som styrket mistanken min betydelig.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Viste det seg at han var utro? Har gått igjennom den tidligere og fant ingenting.. 

Anonymkode: f3621...7a9

Jeg er utro hver uke omtrent. Om min mann hadde gått igjennom mobilen min hadde han aldri funnet noe som helst. Avtaler med elsker på en snapkonto som jeg logger inn på når mannen ikke er i nærheten. Umulig å finne noe på mobilen min. 
Bare amatører som chatter på Messenger eller andre «åpne» steder, slik at man blir fersket... 

Anonymkode: 2a9df...ba5

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utro hver uke omtrent. Om min mann hadde gått igjennom mobilen min hadde han aldri funnet noe som helst. Avtaler med elsker på en snapkonto som jeg logger inn på når mannen ikke er i nærheten. Umulig å finne noe på mobilen min. 
Bare amatører som chatter på Messenger eller andre «åpne» steder, slik at man blir fersket... 

Anonymkode: 2a9df...ba5

Du må være stolt 

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Du må være stolt 

Det tenker jeg også at hun må være. 🤮

Endret av 911
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte å holde mitt utroskap hemmelig også, i nesten to år, han jeg var utro med, vart heller ikke fersket, så det er ikke så vanskelig😉

Anonymkode: 54d44...1ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke slått meg til ro etter jeg så mobilen han for en stund siden nettopp pga det flere skriver.. alle spor blir slettet. De er vel ikke så dumme at de lar meldinger osv ligge synlig på mobil..

Jeg prøvde å prate med han i går etter at barnet hadde lagt seg. Han svarer som har har gjort i det siste at han er sliten og trøtt. Jeg hater å sitte med denne følelsen og jeg klarer ikke stole på det han sier. Han har tidligere tekstet med ei jente som han blokkerte på Facebook, men ser der følger hverandre på andre sosiale medier som Instagram (som han mener han ikke er aktiv på). Han legger ikke ut noe der, men er jo stadig vekk innom å kikker. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Etter å ha lest her inne ser det ut til at utroskap er vanlig og helt greit og det hjelper ikke akkurat 😅 Jeg prøver å stole på det han sier, men den magefølelsen..

Anonymkode: f3621...7a9

AnonymBruker
Skrevet

Et lite tips når dere sjekker tlf loggen så gå på innstillinger og vis meldinger, de kan gjerne slette meldingene men loggen vil være der. 

Anonymkode: c9cf9...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...