AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Del Skrevet 3. mai 2020 ..og hva det tilfellet? Føler det er noe som skurrer, men klarer ikke sette fingeren på hva. Anonymkode: f3621...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Del Skrevet 3. mai 2020 Han var rastløs og hadde humørsvingninger. Ene dagen dårlig samvittighet og supersnill, neste dag var alt gale. Ofte også fjern. I perioder redd for telefonen. Anonymkode: 3e873...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Del Skrevet 3. mai 2020 Fjern, kort, irritabel, hakket på meg, mindre nærhet/berøring, sa han trengte space, mye borte, overtid, jobbet i helgene, festet mye, nachspiel, fikk ikke tak i ham på mobilen (som han ellers satt med 24/7 og voktet som en hauk), sov dårlig, gikk opp på natta med mobilen, trakk seg bort, deltok ikke på lørdagskveldene heller (satt i en krok med pc), slapp alt av ansvar hjemme... og meldte i ett sett...det var ei vond, vond tid. Anonymkode: df870...8d9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Del Skrevet 3. mai 2020 Merket ikke noe utenom at han sluttet å legge seg samtidig som meg. Så ble jeg fortalt av ei felles vennine av meg "og hun andre" til slutt. Ganske sårt, jeg var i tilegg i slutten av svangerskapet mitt med barnet vårt. Fant deretter ut at det var mye mer. Det har endret meg for alltid. Anonymkode: c209d...24d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbehave Skrevet 3. mai 2020 #5 Del Skrevet 3. mai 2020 Jeg fikk en rar følelse. Jeg var innlagt på sykehuset pga alvorlig sykdom. Han besøkte meg ikke, han snakket mindre med meg på sms og ringte aldri. Da fikk jeg en vond følelse som gjorde meg mistenksom, men sa ikke noe. Da jeg ble utskrevet og kom hjem, gikk vi tur. Han spurte meg om hvordan jeg ville reagert om han hadde vært utro. Svarte bare at jeg var usikker, det kom an på om jeg plutselig fikk vite det av noen andre eller om han selv ville fortalt meg det. Da vi kom hjem til han (etter at vi hadde flyttet sammen), fortalte han at han hadde vært utro. Dessverre tilga jeg ham og jeg klarte ikke stole helt på ham etter det. Selv gjennom 7 år inn i forholdet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Del Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, Missbehave skrev: Jeg fikk en rar følelse. Jeg var innlagt på sykehuset pga alvorlig sykdom. Han besøkte meg ikke, han snakket mindre med meg på sms og ringte aldri. Da fikk jeg en vond følelse som gjorde meg mistenksom, men sa ikke noe. Da jeg ble utskrevet og kom hjem, gikk vi tur. Han spurte meg om hvordan jeg ville reagert om han hadde vært utro. Svarte bare at jeg var usikker, det kom an på om jeg plutselig fikk vite det av noen andre eller om han selv ville fortalt meg det. Da vi kom hjem til han (etter at vi hadde flyttet sammen), fortalte han at han hadde vært utro. Dessverre tilga jeg ham og jeg klarte ikke stole helt på ham etter det. Selv gjennom 7 år inn i forholdet. er du enda sammen med han? Anonymkode: 5474c...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Del Skrevet 4. mai 2020 3 timer siden, Missbehave skrev: Jeg fikk en rar følelse. Jeg var innlagt på sykehuset pga alvorlig sykdom. Han besøkte meg ikke, han snakket mindre med meg på sms og ringte aldri. Da fikk jeg en vond følelse som gjorde meg mistenksom, men sa ikke noe. Da jeg ble utskrevet og kom hjem, gikk vi tur. Han spurte meg om hvordan jeg ville reagert om han hadde vært utro. Svarte bare at jeg var usikker, det kom an på om jeg plutselig fikk vite det av noen andre eller om han selv ville fortalt meg det. Da vi kom hjem til han (etter at vi hadde flyttet sammen), fortalte han at han hadde vært utro. Dessverre tilga jeg ham og jeg klarte ikke stole helt på ham etter det. Selv gjennom 7 år inn i forholdet. Dette er typisk adferd av utro mennesker, de er bare ikke glad i partner og tør ikke leve alene så de beholder partner som backup til den nye er klar Anonymkode: 92d32...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Del Skrevet 4. mai 2020 Alle menn er ikke utro, men alle som er utro er menn. Anonymkode: 6e9e6...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #9 Del Skrevet 4. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle menn er ikke utro, men alle som er utro er menn. Anonymkode: 6e9e6...432 Haha, nei Anonymkode: 70aef...5dc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Del Skrevet 4. mai 2020 Jaggu, så xdama var mann? Det var nytt. Anonymkode: 73472...ecb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #11 Del Skrevet 4. mai 2020 Takk for svar. Jeg vet ikke om min mistanke kun er det og ikke mer. Men han har forandret seg. Bruker mer tid på mobilen og distansert. Vi har et barn sammen og han er kun ute av døra når han er på jobb. Hvis utroskap er tilfellet så kan det ikke være fysisk. Vi venter en liten en til og det kan bare være mine følelser og hormoner som ikke er helt med. Anonymkode: f3621...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Del Skrevet 4. mai 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg vet ikke om min mistanke kun er det og ikke mer. Men han har forandret seg. Bruker mer tid på mobilen og distansert. Vi har et barn sammen og han er kun ute av døra når han er på jobb. Hvis utroskap er tilfellet så kan det ikke være fysisk. Vi venter en liten en til og det kan bare være mine følelser og hormoner som ikke er helt med. Anonymkode: f3621...7a9 Jeg holder på med en gift kollega, vi gjør det i normal arbeidstid, sånn rett før, rett etter, i lunsjen. Det krever en jobb med en viss fleksibilitet da, men så lenge man har det og sparer utroskapen til når man faktisk har anledning i stedet for å prøve å skape anledninger for ofte, så går det an å være utro uten å være mer borte fra hjemmet enn man har vært før. Men ja, mulig hormonene ikke er helt med også altså, det er helt vilt hvordan de kan rote med sinnet og psyken din. Jeg vet mange sier man skal stole på magefølelse, men som en person som har opplevd å bli beskyldt for utroskap uten å ha vært det, så mener jeg ikke det er helt idiotsikkert bevis heller. Bare helt vanlig usikkerhet kan gi deg den samme vonde magefølelsen. Anonymkode: 8d01d...6d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #13 Del Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg vet ikke om min mistanke kun er det og ikke mer. Men han har forandret seg. Bruker mer tid på mobilen og distansert. Vi har et barn sammen og han er kun ute av døra når han er på jobb. Hvis utroskap er tilfellet så kan det ikke være fysisk. Vi venter en liten en til og det kan bare være mine følelser og hormoner som ikke er helt med. Anonymkode: f3621...7a9 Ikke alltid at utroskap er regelmessig heller. Det kan fort starte med flørt og en liten emosjonell bit. Så prøver man å holde seg i skinnet. Til det plutselig dukker opp en anledning, gjerne med alkohol. Deretter er gjerne stilt en stund med dårlig samvittighet før relasjonen varmes opp igjen og munner ut i et møte eller kontorsex. Håper du ta feil. Anonymkode: 3e873...107 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #14 Del Skrevet 4. mai 2020 Ypperlig å være utro i arbeidstiden eller når en er bortreist. Få som er «synlig» utro Anonymkode: 54d44...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #15 Del Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg vet ikke om min mistanke kun er det og ikke mer. Men han har forandret seg. Bruker mer tid på mobilen og distansert. Vi har et barn sammen og han er kun ute av døra når han er på jobb. Hvis utroskap er tilfellet så kan det ikke være fysisk. Vi venter en liten en til og det kan bare være mine følelser og hormoner som ikke er helt med. Anonymkode: f3621...7a9 Sjekk mob hans. Jeg hadde samme mistanke, og sjekket heldigvis. Gikk mange runder med meg selv før jeg gjorde det. Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke så på mob hans før... Anonymkode: 972ec...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbehave Skrevet 4. mai 2020 #16 Del Skrevet 4. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: er du enda sammen med han? Anonymkode: 5474c...ba0 Nei, det ble slutt for et par år siden av andre grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #17 Del Skrevet 4. mai 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk mob hans. Jeg hadde samme mistanke, og sjekket heldigvis. Gikk mange runder med meg selv før jeg gjorde det. Det eneste jeg angrer på, er at jeg ikke så på mob hans før... Anonymkode: 972ec...70f Viste det seg at han var utro? Har gått igjennom den tidligere og fant ingenting.. Anonymkode: f3621...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #18 Del Skrevet 4. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viste det seg at han var utro? Har gått igjennom den tidligere og fant ingenting.. Anonymkode: f3621...7a9 Han var utro ja, og hadde vært det lenge med en kollega. Anonymkode: 972ec...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #19 Del Skrevet 4. mai 2020 Nå vet jeg jo ikke, men om du har gått igjennom den uten å finne noe, og dere har et barn på vei, hadde jeg roet mistanken om utroskap. Tror jeg hadde snakket med han jeg, og bare sagt at du føler at noe er annerledes, uten at du nevner utroskap.Det kan jo være stress på jobb, tanken på ny baby osv. som gjør det også. Anonymkode: 972ec...70f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #20 Del Skrevet 4. mai 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg jo ikke, men om du har gått igjennom den uten å finne noe, og dere har et barn på vei, hadde jeg roet mistanken om utroskap. Tror jeg hadde snakket med han jeg, og bare sagt at du føler at noe er annerledes, uten at du nevner utroskap.Det kan jo være stress på jobb, tanken på ny baby osv. som gjør det også. Anonymkode: 972ec...70f Skjønner ikke helt hvorfor man tror man skal finne spor på mobilen. Alle sms/messenger/skype slettes etterhvert. Du finner kun vanlige samtaler. Anonymkode: 3e873...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå