Gå til innhold

Pris på gulvlegging og maling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her inne med nylige erfaringer rundt priser på håndtverkere? Jeg eier en liten leilighet på 39 kvadrat, og har lenge tenkt på å få malt og skiftet gulv. Gulvene er ganske slitte, men bygget er ca. 15 år gammelt, så antar i utgangspunktet at det er bra avrettet og slikt. 

Veggene er jeg litt mer usikker på. Har en lys, hvit farge i gang og stue, som egentlig holder seg greit. Men det er litt flekker og skjolder her og der, spesielt opp mot tak og rundt «kassene» som ventilasjonsanlegget går gjennom. Egentlig kunne jeg tenkt meg å kun ordne taket + et par kontrastvegger i en mørkere farge. Men det er kanskje like greit å bare ta alt når man først setter i gang, og det er vel ikke så mye dyrere om maleren blir her et par timer ekstra og tar alt sammen. 

Men jeg er helt blank på hva dette vil koste meg totalt, utover at jeg tipper jeg finner et gulv jeg liker til 250-400 kr kvm. Jeg er dessverre veldig lite handy av meg, så tar ikke sjansen på å gjøre det selv. Det er jo også litt styr med å legge nytt under garderobeskap og kjøkken, kjøre bort søppel etc. Så ser for meg at håndtverkerne ordner alt. 

Anonymkode: 21fec...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200kr pr m2 for maling av vegg kanskje. Pluss sparkling, maskering og annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...