AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Del Skrevet 3. mai 2020 Babyen min er 4,5 mnd... Han hater å kjøre bil.. Timer vi det riktig kan han sove hele veien.. I kveld ble jeg bare despo. En 3 timers tur har nå tatt 5 timer.. Og det andre barnet mitt på 11 år ser på iPaden sin.. Hun har "lille prinsesse" som er mest bilder og ikke så veldig masete. Babyen roer seg ned med litt som skjer, så nå ga jeg etter å lot han se på den siste etappen bare for å få oss hjem. Vet at dette ikke er anbefalt, men skal man heller stoppe hver gang å bli stående i lang tid? Anonymkode: f7ebf...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Del Skrevet 3. mai 2020 Hvorfor kjører dere så lange turer? Anonymkode: 9f014...76b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 3. mai 2020 #3 Del Skrevet 3. mai 2020 Så lenge iPaden er sikret forsvarlig ville jeg heller satt på den enn at barnet skal skrike i 5 timer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Del Skrevet 4. mai 2020 Altså, vi måtte ut på en lengre kjøretur i går, og den siste timen hjem var baby utrøstelig. Far satt seg bak og spilte poppeloppane på telefonen, og baby var fornøyd til vi var hjemme. Tenkte ikke en gang over at det var et problem. Det var jo et unntak, setter ikke babyen i stol foran tv’n heller. Hvis ingenting annet funker er det helt greit å bøye litt på egne regler. Ikke tenk noe mer på det👍🏼 Anonymkode: 8371d...45e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Del Skrevet 4. mai 2020 12 timer siden, Addie skrev: Så lenge iPaden er sikret forsvarlig ville jeg heller satt på den enn at barnet skal skrike i 5 timer. Enig.. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså, vi måtte ut på en lengre kjøretur i går, og den siste timen hjem var baby utrøstelig. Far satt seg bak og spilte poppeloppane på telefonen, og baby var fornøyd til vi var hjemme. Tenkte ikke en gang over at det var et problem. Det var jo et unntak, setter ikke babyen i stol foran tv’n heller. Hvis ingenting annet funker er det helt greit å bøye litt på egne regler. Ikke tenk noe mer på det👍🏼 Anonymkode: 8371d...45e Ikke sant. Har ikke på TV når baby er i stua engang.. Så de 20 min i går redda oss alle, og lillegutt mista til slutt interessen så sovna han 🙏 Poppeloppene var jo smart. Ts Anonymkode: f7ebf...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #6 Del Skrevet 4. mai 2020 Når min frøken var liten hatet hun å kjøre bil. Hun skrek og hele bilturen ble ganske stressende, selv på korte turer. Jeg fikk derfor tak i ipad-holder som er kræsjtestet og godkjent som sikre, disse kunne også brukes på bakovervendt sete. Du kan jo Google😊 Så valgte jeg heller å sette på noen barnesanger eller fine YouTube-snutter når vi skulle kjøre. Baby ble underholdt, og jeg følte at det var langt mer sikkert enn å kjøre stresset med en hylende baby i baksetet. Jeg ble i alle fall stresset og lette alltid etter steder å stoppe osv, og jeg tror man ubevisst kjører litt fortere for å komme raskere hjem. Jeg brukte forresten bare mobilen min og la den i plastikklomma på holderen. Og plutselig snudde det en vakker dag og nå er bilturer helt topp😊😊 Når vi var to voksne i bilen satt jo den ene seg bare bak og sang litt osv, så jeg gjorde dette når jeg var alene. Anonymkode: 3f183...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå