Gå til innhold

Tips til hvordan man kan gi signaler om at man vil ha mer foreplay

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med å bli våt og har alltid gjort det. Jeg klarer det lett alene men når jeg er med typen tenker jeg så masse om det blir ubehagelig å bli penetrert og på om jeg pleaser han. Jeg klarer ikke slappe av. Men hvordan kan jeg gi signaler på at jeg vil ha mer foreplay?

Føler dere gutter at hvis en jente trenger mer oppvarming at du ikke er deilig eller gjør det rett osv? Fordi han gjør det rett, er bare jeg som ikke klarer å slappe av.

Når vi har sex så har vi litt foreplay også prøver han å putte den inn eller så fører han meg på toppen liksom. Hvordan kan jeg gi signaler uten å si det? Og hvis jeg må, hva skal jeg si?

Anonymkode: 47b16...5bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stopp han å si at kroppen din ikke er klar enda. 🤷‍♀️

Anonymkode: b8062...91c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare sier det. Om det ikke blir godt mottatt så klarer jeg meg like fint uten sex 😛 heldigvis blir det som regel det, men dette er noe man kan snakke om før man starter. Eller i det minste i starten av forspillet. Si du trenger tid

Anonymkode: 161d9...07e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke kan snakke om dine behov, så er du ikke rede for sex. Å ha sex innebærer mange risker, som regel går det jo fint, men vi vet jo alt mulig som kan skje; graviditet, sykdommer, skader, emosjonell påvirkning, tillitsbrudd etc. Derfor MÅ man SNAKKE. Drit i de teite tegna dine, menn leser ikke tanker, og som regel er de shit på kroppspråk, så åpne truten og si du vil bli fingret/slikket lenger. 

Anonymkode: 45198...46b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Syns nå de fleste gutter setter pris på klar beskjed. Bare å se at du trenger litt lengre tid på å kunne nyte det skikkelig slik at sexen blir enda bedre. Og at du skal gi beskjed når du er klar 

Anonymkode: 7e72e...42b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier du ikke noe? Vis ham en link om at damer tenner mye saktere enn menn. 

Anonymkode: aa602...f4e

Skrevet (endret)

Si det rett ut. 

Endret av Hr. Aktiv
Har dialog eller forsøk på helt forsvunnet?
  • Liker 3
Gjest Boron
Skrevet (endret)

Selvfølgelig må du si i fra om at du må bli skikkelig klar først. Å drive på med sex tørt kan jo gi deg sår i skjeden. Sår som sliter med å gro. 

Snakk med han i en normal setting om det, ikke under sex. Si det som det er, og ta det opp som et problem. Forklar deg slik du har forklart deg her inne. Ha full åpenhet om det. 

Vi menn skal og bør tåle å høre det. Man kan jo ikke ta seg nær av at du sliter med dette. Hvis han ikke tåler å høre at du må varmes godt opp, da er han sannelig ikke mannen for deg. Men ikke ta sorgene på forskudd, det kan godt hende han reagerer positivt på at du tar det opp. Dessuten er jo forplay halve sexen ;) 

Sier du ingenting, så vil han jo fortsette å drive på med det han gjør.

Endret av Boron
Skrevet

Du må bare si det rett ut, det nytter ikke å drive med hinting.

Det gjelder på de fleste områder i et forhold, egentlig.

• Liker 2
Skrevet

Bruk ordene dine 

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å virke frekk, men skjønner han ikke at du må være våt og klar? Det er vanligvis ikke noe kvinner trenger å informere om... Ikke alle som blir tilstrekkelig våte da selv om de er sprengkåte, da er de jo litt avhengig at manner har plenty smøremiddel.

Den dagen jeg synes forspillet tar for lang tid, skal jeg legge "kuken på hylla", forspillet er faktisk like viktig for kvinner som menn... Men jeg liker jo å være pirrende og utforske erogene sonene, noen ganger går jeg så langt at de ber om å bli pult... andre ganger er det jeg som må be🙄

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg til at du bør prate med ham, husk at det er ingen skam å bruke glidemiddel! 

Anonymkode: bff29...e4c

Skrevet

Slipp frykten, og fortell han hvordan du ønsker/vil ha det, vis og gi han litt veiledning også. Det beste er å kunne snakke om sine ønsker og lære av hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...