AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 For ikke så veldig lenge siden prøvde jeg og kjæresten analsex, det var første gang for min del. Jeg synes det er helt greit, men det gir meg egentlig ikke så veldig mye, men jeg har ingenting imot å ha det selv om jeg foretrekker vanlig sex. Etter vi prøvde det har kjæresten min kun vist interesse for å putte penisen sin i analen min. Virker som om vagina er totalt uinteressant. Jeg skjønner jo at jeg sikkert er trangere i analen og at det føles bedre for han. Han er jo også opptatt av å stimulere klitoris, så jeg kommer jo i mål, og har egentlig ingen grunn til å klage. Men hvordan formidle at jeg gjerne ønsker vaginal sex også? Ønsker ikke å ha vaginalsex og analsex samtidig, da må vi i såfall skifte kondom... Jeg føler også jeg blir så passiv når vi har analsex, for det er ikke så mange stillinger som fungerer, og den stillingen han liker best er at jeg ligger på magen, og da ligger jeg jo bare der. Føler ikke at jeg bidrar så mye. Anonymkode: ae1e6...a9f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Hvordan formidle? Du formidlet det jo bare med spørsmålet. Kutt ut, asså, nå syter du bare for å syte. Si du vil ha kuken i fitta, ferdig med den saken. Anonymkode: b0795...503 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 "Jeg ønsker at vi har vaginal sex også, og ikke bare analsex" Så enkelt kan det være Anonymkode: a429e...91b 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Det hadde jeg ikke gidda. Jeg kan ha analsex i ny og ne, men om jeg hadde følt at fyren ikke ville ha vaginal sex lengre, hadde jeg mista lysten totalt Anonymkode: 06be6...28d 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Hvilket land er han fra? Anonymkode: d0478...7c1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 Slik gikk mitt forrige forhold rett i døden. Vi forsøkte analsex etter noen år, han ble besatt av det, ville ha det hele tiden og ingenting jeg sa fikk ham til å slutte med å mase eller plukke på analen min. Det gikk som jeg advarte ham om, jeg sluttet først med å få lyst på sex med ham, og så begynte jeg å bli fullstendig kvalm av ham totalt sett. Forhold over og ut. Big ironi er at jeg traff ham noen år senere, og han betrodde meg at samtlige kvinner etter med sa absolutt nei til analsex. Totalt off limit. Til pass for den jævla analbesatte drittsekken. Hvilket er alt jeg nå husker ham som. Flere fine år visket ut, kun ubehaget ved maset om analsex er det minnet som henger igjen, og jeg grøsser bare jeg tenker på ham. Anonymkode: 19616...563 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå