Gå til innhold

Er dette en sunn eller ikke fullt så sunn middag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stekte grovkuttede grønnsaker gulrot, brokkoli og babymais med litt champignon og litt kyllyng i oliven olje.

Tenkte og ha det samme i morgen men med laks i stedet for kylling.

Anonymkode: 231f8...48e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stekte grovkuttede grønnsaker gulrot, brokkoli og babymais med litt champignon og litt kyllyng i oliven olje.

Tenkte og ha det samme i morgen men med laks i stedet for kylling.

Anonymkode: 231f8...48e

Høres ganske sunt ut. Jeg bruker aldri olivenolje til å steke i, har hørt det ikke er bra... Vet ikke om det er sant. Det høres kanskje litt kjedelig ut, men det er jo smak og behag. Liker du det er det ingenting feil med det :)

Anonymkode: 673a3...601

AnonymBruker
Skrevet

Du hører vel selv at dette er en ganske sunn middag? 😉. Blir vel ikke stort sunnere ..

Anonymkode: 3f2de...0e1

Skrevet (endret)

Er det ikke interessant å se ting litt større kanskje? Sover du nok? Drikker du vann? Tenker du gode tanker eller tenker du mest på hva som er sunt og ikke? Hva er sunt for deg, da? Spør du fordi du tenker at det ikke er sunt nok og hva er sunt nok da?

Endret av nå_er_nok
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, sunn-ish. Olivenolje blir ødelagt av steking, og du har for lite fett til måltidet. Hvis du i morgen heller steker i godt med meierismør eller ghee for eksempel og bruker det som ligger igjen i panna til sjy, så blir det bedre og da vil jeg klassifisere det som sunt.

Anonymkode: 7549f...270

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, sunn-ish. Olivenolje blir ødelagt av steking, og du har for lite fett til måltidet. Hvis du i morgen heller steker i godt med meierismør eller ghee for eksempel og bruker det som ligger igjen i panna til sjy, så blir det bedre og da vil jeg klassifisere det som sunt.

Anonymkode: 7549f...270

Nå er det vesentlig mer fett i laks enn kylling da, det vil jo gjøre en betydelig forskjell.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...