Gå til innhold

Kombinerte Vask-/Tørkemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Vurderer å kjøpe en kombinert vaske-/tørkemaskin, men ser at en del av de har dårlig reviews. 
Noen som har anbefalinger her? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cathrine1992 skrev:

Hei 

Vurderer å kjøpe en kombinert vaske-/tørkemaskin, men ser at en del av de har dårlig reviews. 
Noen som har anbefalinger her? 

Vi kjøpte en av de dyreste og beste på markedet. Absolutt ikke å anbefale. Du bør vite at du ikke kjøper et produkt med like gode egenskaper som en tørketrommel. Tøyet vil lukte surt og blir ikke skikkelig tørt, i tillegg tar det laaaaang tid-mye lengre tid enn en vanlig tørketrommel. Du bør lufte / henge opp tøyet etter det er tørket - men da er jo vitsen borte. Du må også lufte ut trommelen og la døren stå åpen. Ikke la tørkete klær ligge i trommelen. Det er fordi fuktigheten gjør at det lukter surt. Ikke kjøp kombi. Det er faktisk bedre å bare ha vaskemaskin og bruke tørkestativ/snor.

Anonymkode: 6f06a...c71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kombi fra Samsung og er veldig fornøyd. Bruker tørkefunksjon kun til håndkler, da. Vil ha de myke, men tørker klær og sengetøy ute. Men funker som bare det til håndkler. Men - hadde jeg hatt stort vaskerom hadde jeg hatt to forskjellige. Det tar litt lengre tid å tørke i kombien. 

Anonymkode: c5190...34a

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde kombinert fra Indesit og var lenge fornøyde. Tørket også bare håndkle og sengetøy. Ja, de måtte henges etterpå for å lufte seg, men skapte ikke fuktighet i leilighet, og vi hadde alltid gode og myke håknklær og sengetøy. Det funket veldig bra da vi var bare to, jeg og samboeren, men vi gikk over separate maskiner da vi fikk barn. Ja, separate maskiner er selvsagt både bedre og mer effektive. Men koster jo det dobbelte også. Som liten husholdning har man ikke nødvendigvis behov for begge. 

Anonymkode: 875c3...bfb

AnonymBruker
Skrevet

Vi har Miele sin og er superfornøyd. Dyr da...

Anonymkode: 765a3...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...