AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Sosialdarwinisme. Nå tar ingen viruset seriøst lenger, og det kommer til å føre til økt smitte og dødsfall. Det er bra! Bortsett fra at jeg synes synd på uskyldige helsearbeidere, folk som jobber i butikk eller apotek, samt de eldre på sykehjem.. Men kg har fått meg til å innse hvor mange ondskapsfulle, egoistiske og ikke minst dumme folk det er i Norge. Om alle de som bagatelliserer viruset eller kaller folk "hysteriske" i hytt og pine bare de ser en artikkel de ikke liker, blir syk eller dør, så kommer de beste nordmennene til å være igjen. Et folk med høyere IQ og mindre egoisme. Så lenge de uskyldige er beskyttet så sier jeg JA TAKK til å la viruset skylle over landet. Takk til kg, dere har gjort meg til en misantrop. Men viruset gir meg håp, kanskje vi står igjen med et bedre Norge etter dette. Anonymkode: c5672...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk til kg, dere har gjort meg til en misantrop. Men viruset gir meg håp, kanskje vi står igjen med et bedre Norge etter dette. Tør dere å komme ut av gjemmestedene deres før utbetalingene fra NAV stopper, da? Anonymkode: 39ee4...5b5 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 For at planen din skal fungere, holder det ikke bare at folk blir syke, de må også dø, alle mann. Men det er det en svært liten andel av koronasmittede som gjør, uansett hva de måtte mene om viruset. Så dessverre, du må nok finne på noe annet hvis du skal oppnå drømmesamfunnet ditt. Anonymkode: 90fe4...05d 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tør dere å komme ut av gjemmestedene deres før utbetalingene fra NAV stopper, da? Anonymkode: 39ee4...5b5 Jeg er i full jobb, men tar alle forhåndsregler. Folk som meg kommer til å klare seg bra. Har det ganske fint nå. Er bare bekymret for at uskyldige skal dø. De som driter i å ta forhåndsregler derimot.. Anonymkode: c5672...c9e 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: For at planen din skal fungere, holder det ikke bare at folk blir syke, de må også dø, alle mann. Men det er det en svært liten andel av koronasmittede som gjør, uansett hva de måtte mene om viruset. Så dessverre, du må nok finne på noe annet hvis du skal oppnå drømmesamfunnet ditt. Anonymkode: 90fe4...05d Sant, for nå, men kanskje viruset muterer på en smart måte. Anonymkode: c5672...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i full jobb, men tar alle forhåndsregler. Folk som meg kommer til å klare seg bra. Har det ganske fint nå. Er bare bekymret for at uskyldige skal dø. De som driter i å ta forhåndsregler derimot.. Anonymkode: c5672...c9e Det er oftest ikke de aller mest intelligente av oss som hevder å ha høyere IQ enn sine meningsmotstandere. Uskyldige dør uansett hva vi gjør. Det er ikke nødvendigvis færre liv som blir ødelagt om vi sperrer ned samfunnet i månedsvis enn om vi gjør som Sverige. Forøvrig: https://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/forhandsregel-eller-forholdsregel/ Anonymkode: 39ee4...5b5 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er oftest ikke de aller mest intelligente av oss som hevder å ha høyere IQ enn sine meningsmotstandere. Uskyldige dør uansett hva vi gjør. Det er ikke nødvendigvis færre liv som blir ødelagt om vi sperrer ned samfunnet i månedsvis enn om vi gjør som Sverige. Forøvrig: https://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/forhandsregel-eller-forholdsregel/ Anonymkode: 39ee4...5b5 Norsk er ikke morsmålet mitt, men takk likevel. Til tross for at jeg vet du ikke prøver å være hjelpsom. Anonymkode: c5672...c9e 2
Nerine_ Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i full jobb, men tar alle forhåndsregler. Folk som meg kommer til å klare seg bra. Har det ganske fint nå. Er bare bekymret for at uskyldige skal dø. De som driter i å ta forhåndsregler derimot.. Anonymkode: c5672...c9e Du er ikke 100% beskyttet mot smitte med mindre du burer deg inne alene. Du kan ta alle forholdsregler du vil, helt trygg blir du aldri. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Norsk er ikke morsmålet mitt Likevel er du altså opptatt av at Norge blir et bedre sted om de dumme folka i Norge dør? Hvorfor flyttet du hit, da? Anonymkode: 39ee4...5b5 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel er du altså opptatt av at Norge blir et bedre sted om de dumme folka i Norge dør? Hvorfor flyttet du hit, da? Anonymkode: 39ee4...5b5 Gift med en nordmann. Det er mye jeg elsker med Norge. Men som alle andre land i vårt vakre kontinent, det trenger en opprydning. Jeg bryr meg om fremtiden til Norge og resten av Europa. Anonymkode: c5672...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 Jeg er mer opptatt av vår økonomiske fremtid, og tenker dere hysterike ser litt annerledes på det når den økonomiske krisen virkelig skyller over landet. Slike kriser fører til større tap av menneskeliv enn sykdommer. Gleder meg til en del av dere sitter der uten penger. Anonymkode: 8d38c...34d 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mer opptatt av vår økonomiske fremtid, og tenker dere hysterike ser litt annerledes på det når den økonomiske krisen virkelig skyller over landet. Slike kriser fører til større tap av menneskeliv enn sykdommer. Gleder meg til en del av dere sitter der uten penger. Anonymkode: 8d38c...34d Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times. Det blir vanskelig en stund, men tror det føre til et sterkt Europa til slutt når vi reiser oss fra asken. Jeg er ikke hysterisk, det er nok du som er Jeg nyter dette. Igjen, bare redd for de uskyldige som kommer til å dø. Både av sykdom og økonomi. Skulle ønske de ble mer beskytte. Anonymkode: c5672...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #13 Skrevet 3. mai 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hard times create strong men. Strong men create good times. Good times create weak men. And, weak men create hard times. Det blir vanskelig en stund, men tror det føre til et sterkt Europa til slutt når vi reiser oss fra asken. Jeg er ikke hysterisk, det er nok du som er Jeg nyter dette. Igjen, bare redd for de uskyldige som kommer til å dø. Både av sykdom og økonomi. Skulle ønske de ble mer beskytte. Anonymkode: c5672...c9e Fint du koser deg, men i og med at viruset kun er farlig for en liten brøkdel av befolkningen får du nok ikke ønsket ditt oppfylt. Derimot blir nok dødeligheten svært høy i Asia og Afrika som følge av en økonomisk depresjon, du får kose deg med de dødstallene istedet. Anonymkode: 8d38c...34d 3
Gjeste mann Skrevet 3. mai 2020 #14 Skrevet 3. mai 2020 (endret) Hvis man ønsker at de man tror er ondskapsfulle skal dø, er man ikke da ondskapsfull selv? Endret 3. mai 2020 av Gjeste mann 1
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 3. mai 2020 #15 Skrevet 3. mai 2020 Jeg tar viruset seriøst og det synes jeg hele Norge skal. Å ønske noen død er sterkt. Ingen fortjener å dø av dette viruset. Ikke en gang de som driter i hele viruset. Det de fortjener er å få litt vett banket inn i skallen før de sitter der med dårlig samvittighet for at de har smittet noen som ikke tålte det med vilje for de ga fæn. Da er det forseint. Eneste som fortjener å dø og komme seg til helvete bort er viruset. Bort med korona.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #16 Skrevet 3. mai 2020 Det er ikke egoistene som dør. Egoistene bare sprer smitten. Risikogruppene dør. Om det blir et bedre Norge kommer an på hvem du spør. Jeg mener at det ikke blir det, spesielt fordi jeg er i risikogruppe selv. Anonymkode: a7b9e...dc2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #17 Skrevet 3. mai 2020 Så du har innsett hvor mange ondskapsfulle og egoistiske mennesker det er her i verden, så du vil at de skal dø sånn at du skal være igjen? Oh, the irony.... Anonymkode: c53da...b16 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #18 Skrevet 3. mai 2020 48 minutter siden, Tobias Juul Grythe skrev: Jeg tar viruset seriøst og det synes jeg hele Norge skal. Å ønske noen død er sterkt. Ingen fortjener å dø av dette viruset. Ikke en gang de som driter i hele viruset. Det de fortjener er å få litt vett banket inn i skallen før de sitter der med dårlig samvittighet for at de har smittet noen som ikke tålte det med vilje for de ga fæn. Da er det forseint. Eneste som fortjener å dø og komme seg til helvete bort er viruset. Bort med korona. Jeg har tenkt som deg, men jeg har rett og slett blitt sjokkert over hvor mange ondskapsfulle holdninger og hvor mye benektelse det er i samfunnet. Som vi ser her på KG. Tråden min er en overdrivelse. Eller trolling. Jeg ønsker ingen skal dø egentlig, selv de her på KG som viser psykopatiske tendenser eller som går til personangrep på alle som bryr seg om hva som skjer. Det er bare trist at empati er blitt en sjelden vare. Anonymkode: c5672...c9e
Gjest Tobias Juul Grythe Skrevet 3. mai 2020 #19 Skrevet 3. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt som deg, men jeg har rett og slett blitt sjokkert over hvor mange ondskapsfulle holdninger og hvor mye benektelse det er i samfunnet. Som vi ser her på KG. Tråden min er en overdrivelse. Eller trolling. Jeg ønsker ingen skal dø egentlig, selv de her på KG som viser psykopatiske tendenser eller som går til personangrep på alle som bryr seg om hva som skjer. Det er bare trist at empati er blitt en sjelden vare. Anonymkode: c5672...c9e Hvis folk er så ondskapsfulle og driter i andres liv så får de igjen. En gang kommer samvittigheten og spiser de opp.
Anbefalte innlegg