Gibralfaro Skrevet 4. mai 2020 #41 Del Skrevet 4. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke hvordan du kan påstå at dem er blonde på bildene. Joda der er noen få striper, men i hovedsak så er dem forsatt mørke. Å betegne Leo og Brad på bildene som blonde gutter er jo regelrett feil, bare fordi dem har noen striper. Anonymkode: cdb3a...056 Men igjen, hva er blondt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #42 Del Skrevet 4. mai 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: De er jo ikke blonde da. ts. Anonymkode: 8b7a3...879 Jeg ville sagt de er mørkeblonde Anonymkode: 12433...e0a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #43 Del Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hårfarge er veldig lite viktig for meg når det gjelder menn. Men liker typisk nordisk utseende, gjerne blond, men ikke sånn heeelt lyst hår. Syns det ser litt rart ut på voksne menn og gir meg litt albino-vibber... Anonymkode: ac1b4...9cc Tror ikke at han jeg så i butikken var albino selv om håret var helt lyst. Albinoer sliter som oftest med dårlig syn og mangler farve på øynene. Men han jeg så i butikken så ikke ut til å ha dårlig syn men var nok kanskje bare nordisk lys i håret uten å være albino ? Noe som er uvanlig å se i våre dager..selv så bor jeg i en by der jeg ser like mange mørke mennesker fra ulike verdensdeler som nordmenn. Kanskje det er derfor jeg synes at ekte lys blondt hår og rødt hår er så sjeldent å se i byer, fordi det er flere mørke mennesker ? Anonymkode: 00a22...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 4. mai 2020 #44 Del Skrevet 4. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette er ikke å være blond. Anonymkode: cdb3a...056 Wikipedia og en del andre nettsteder er nok uenige da. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Blond Quote ash-blond: ashen or grayish blond. bleached blond, bottle blond, or peroxide blond: terms used to refer to artificially colored blond hair. blond/flaxen: when distinguished from other varieties, "blond" by itself refers to a light but not whitish blond, with no traces of red, gold, or brown; this color is often described as "flaxen". dirty blond or dishwater blond: dark blond with flecks of golden blond and brown. golden blond: a darker to rich, golden-yellow blond. honey blond: dark iridescent blond. platinum blond or towheaded: whitish-blond. sandy blond: grayish-hazel or cream-colored blond. strawberry blond or Venetian blond: reddishblond Brad Pitts opprinnelige hår er «dirty blond». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #45 Del Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, Gibralfaro skrev: Men igjen, hva er blondt hår? Anonymkode: cdb3a...056 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #46 Del Skrevet 4. mai 2020 Jeg liker blonde menn. La ikke merke til dem før jeg traff verdens hotteste blonde mann, men skulle gjerne vært foruten, jeg har blitt helt koko. Anonymkode: 88772...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #47 Del Skrevet 4. mai 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: De er jo ikke blonde da. ts. Anonymkode: 8b7a3...879 Jo Anonymkode: 5aefc...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #48 Del Skrevet 4. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: cdb3a...056 Dårlig bilde det der, ser ikke mye hår der Anonymkode: 5aefc...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallard Skrevet 4. mai 2020 #49 Del Skrevet 4. mai 2020 Blonde menn er flotte de, men jeg er ekstra tiltrukket av menn med rødt hår. 👨🏼🦰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #50 Del Skrevet 4. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jo Anonymkode: 5aefc...250 lol var blond jeg også som barn, er mørk nå. genetisk skandinavisk via dna test Anonymkode: 7fce0...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #51 Del Skrevet 4. mai 2020 Nei. Jeg elsker blå øyne. Dess blåere, dess bedre. Men håret må være mørkt. Aldri falt for, rotet med eller hatt sex med en blond mann 😅 Anonymkode: de419...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #52 Del Skrevet 5. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke at han jeg så i butikken var albino selv om håret var helt lyst. Albinoer sliter som oftest med dårlig syn og mangler farve på øynene. Men han jeg så i butikken så ikke ut til å ha dårlig syn men var nok kanskje bare nordisk lys i håret uten å være albino ? Noe som er uvanlig å se i våre dager..selv så bor jeg i en by der jeg ser like mange mørke mennesker fra ulike verdensdeler som nordmenn. Kanskje det er derfor jeg synes at ekte lys blondt hår og rødt hår er så sjeldent å se i byer, fordi det er flere mørke mennesker ? Anonymkode: 00a22...10c Ja for det er nok forskjellen på våre preferanser. Jeg liker blonde, men IKKE så lyse at de på en måte er fargeløse (gjerne også veldig lys hud), og begynner å tendere mot rødt. Evt så lyse at de på en måte egentlig skulle hatt rødt. Jeg liker bedre litt mørkblonde. Anonymkode: ac1b4...9cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 5. mai 2020 #53 Del Skrevet 5. mai 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: cdb3a...056 Riktig, men blondt hår finnes i flere nyanser. Det er ikke bare blond-blondt som er blondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #54 Del Skrevet 5. mai 2020 På 4.5.2020 den 2.19, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at så mange misliker blonde folk generelt? Ser også et slags selvhat som gjerne er påført og oppfordret igjennom media, filmer osv. Blondiner er dumme etc. Det går jo langt tilbake i tid, I gamle romerrike ble det bla. "lovpålagt" at alle prostituerte måtte bleke håret blondt. Sadistisk egentlig. Anonymkode: 7cd13...e56 Det er misunnelse. Jeg har egentlig ingen preferanse når det kommer til hårfarge, har vært med en med rødt hår, forskjellige nyanser av blondt hår og brunt hår. Likevel er det vel brunt hår jeg oftest faller for. Helst bør han ha blå øyne, men kjæresten har brune, så det går bra det og. Anonymkode: b0401...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #55 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg vil si blonde menn er ganske så kjekke altså. Anonymkode: b0401...47b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #56 Del Skrevet 5. mai 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sagt de er mørkeblonde Anonymkode: 12433...e0a Javel men det var ikke slik hårfarge jeg refererte til. Da mente jeg lyse blonde gutter ts. Anonymkode: 8b7a3...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #57 Del Skrevet 5. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si blonde menn er ganske så kjekke altså. Anonymkode: b0401...47b Ja sånne jeg mener! 😍 ts. Anonymkode: 8b7a3...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2020 #58 Del Skrevet 5. mai 2020 På 4.5.2020 den 15.25, AnonymBruker skrev: Dette er ikke å være blond. Anonymkode: cdb3a...056 Enig. Jeg antAs ikke Leo, brad og han andre til å være Blonde på de bildene. Det der de har der er en mørk farge. Legg hendene over ansiktet, ville dere ellers betegnet den fargen som lys eller blond? For meg er det mørkt! ts. Anonymkode: 8b7a3...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #59 Del Skrevet 6. mai 2020 På 4.5.2020 den 8.23, AnonymBruker skrev: Jo. De fleste vil vel si at en høy, lys nordisk mann er mer attraktiv og har mer fordelaktige gener enn feks en liten og hissig mørk og hårete araber feks. Det er jo denne erkjennelsen som gjør at så mange hater lyse mennesker og vil ødelegge oss; rasistisk misunnelse. Anonymkode: 1f7b0...b8c De fleste vil vel si at en høy, mørk og kjekk araber er mer attraktiv enn en liten, tjukk, hissig, hårete nordmann. Det har ikke noe med rase å gjøre, det har med de andre egenskapene. Selvfølgelig vil en høy, kjekk, muskuløs mann være mer attraktiv enn en liten, hårete, hissig tjukkas, helt uavhengig av hudfarge. Anonymkode: 6d1ae...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #60 Del Skrevet 6. mai 2020 På 4.5.2020 den 15.24, AnonymBruker skrev: Ah kult! Dette var godt å høre. Jeg som er blond med blå øyne. Har ikke hørt annet på KG enn at som mann må man være høy og mørk. Takk Anonymkode: cdb3a...056 Da vil du være svært populær hos damer utenfor Skandinavia....Bare reis til Asia der elsker de menn som deg. Min onkel som er gift med en thai dame viste bilde av sin blonde nevø til noen jenter der som ble helt ville og som ville date straks og ha telefon nr....men han er allerede sammen med en norsk dame så det ble ikke aktuelt. Min far som reiste til utlandet i sydligere strøk som ung sa at det vekket alltid stor oppsikt når blonde menn gikk i land...så du trenger ikke ha komplekser vær heller glad at du er en sjelden type i forhold til 7 mill andre mennesker i verdens sammenheng. Anonymkode: 00a22...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå