Gå til innhold

I går hadde jeg sex med en 62-åring, fra Tinder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 2 uker matchet jeg med en flott og pen dame på 62. Vi chattet i flere timer hver dag, selv om jeg kun er 18 år gammel. I går møttes vi for første gang hjemme hos henne, og det endte opp med sex, kort fortalt. Er dette noe som er "normalt"? At yngre gutter og eldre kvinner har sex? I tillegg stresser jeg litt, fordi jeg ikke brukte kondom.. Vet at oddsen er liten for at hun blir gravid, men det har skjedd tidligere med andre folk. 😦

Anonymkode: b7a53...db7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En 62-åring blir ikke gravid.

God fantasi, da.

Anonymkode: 5ca3a...3ae

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt og det tror jeg du vet godt.

Anonymkode: 1215f...f44

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at oddsen er liten for at hun blir gravid, men det har skjedd tidligere med andre folk. 😦

Har det? 

Skrevet

Jaha.  Oppdaget du internett i går?

• Liker 8
Skrevet

Hun blir ikke gravid hvis hun er 62, men anbefaler å teste deg for kjønnssykdommer, fordi de kan man ha selv om man er 62. Jeg tror ikke det er så vanlig at 18 åringer har sex med en 62 åring, hvis du har det vanskelig i etterkant er det sikkert lurt å snakke med noen om det🙂 og velge å ikke ha noe kontakt med henne lenger. Det høres ut her som begge var enig der og da men at du kanskje angrer litt? Hvis det ikke plager deg så syns jeg du ikke skal tenke så mye over det, og tenke at dette er en del av livet og bare gå vidre med livet. 

• Liker 5
Skrevet

Det er nok ikke så normalt nei. Hadde jo vært litt av en sensasjon om hun ble gravid da. Tror du kan ta det helt med ro gitt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trollunge. Hadde vært mer troverdig hvis "du" var litt eldre og liksom hadde oppdaget google.

Anonymkode: b8f8e...694

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Å lage trolletråder er en kunst, som du dessverre ikke mestrer......

Anonymkode: ed41c...5b1

• Liker 11
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ca 2 uker matchet jeg med en flott og pen dame på 62. Vi chattet i flere timer hver dag, selv om jeg kun er 18 år gammel. I går møttes vi for første gang hjemme hos henne, og det endte opp med sex, kort fortalt. Er dette noe som er "normalt"? At yngre gutter og eldre kvinner har sex? I tillegg stresser jeg litt, fordi jeg ikke brukte kondom.. Vet at oddsen er liten for at hun blir gravid, men det har skjedd tidligere med andre folk. 😦

1) Godt forsøk

2) sen alderen med 10-20 år så kanskje men selv da er det minimal mulighet

AnonymBruker
Skrevet

Overgrep.  Stakkars barn som blir utnyttet av ei voksen dame. Anmeld henne

Anonymkode: d492d...e6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare tull. Hadde det vært en gubbe på 62 kunne jeg trodd det. Men 60-årige damer ville aldri finne på å knulle tenåringsgutter. 

Anonymkode: 909c3...471

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som irriterer meg mest, selv om jeg tror dette er kødd, er at du gir inntrykk av å ha gjort andre gravide før, uten at du ønsket barn. Ellers kan man elske med den man vil (så lenge det er lovlig trololo)

Anonymkode: f5510...e64

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som irriterer meg mest, selv om jeg tror dette er kødd, er at du gir inntrykk av å ha gjort andre gravide før, uten at du ønsket barn. Ellers kan man elske med den man vil (så lenge det er lovlig trololo)

Anonymkode: f5510...e64

Tror idioten var redd for at 62åringen skulle bli gravid.

• Liker 1
Skrevet

Trolleri trollera...

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå synes jeg du må ta ansvar for dine handlinger.

Gift deg med henne!

• Liker 9
Skrevet

Veldig unødvendig å skryte om det her, siden jeg sa jeg var her inne. Og du var ikke akkurat imponerende, så ikke kontakt meg igjen.

• Liker 9
Gjest Alterego666
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overgrep.  Stakkars barn som blir utnyttet av ei voksen dame. Anmeld henne

Anonymkode: d492d...e6c

TS er myndig og to år over den seksuelle lavalder.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

TS er myndig og to år over den seksuelle lavalder.

Tror nok han var ironisk her.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette noe som er "normalt"?

Det er uvanlig. Det som -ut fra din fortelling- er viktigst, er at detter skjer frivillig mellom to personer som er myndige, over den seksuelle lavalder og bor i et fritt og progressivt demokrati. 
Bare vær skvær og OK mot henne, og pass på egne grenser. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...