AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Hei! Er det noen som har erfaring med både brune og hvite pigmentflekker? Pannen min er helt flekkete og jeg har fått noen hvite parti som ser ut til å være helt uten pigment. Kontrasten blir da stor til de mørke flekkene. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre eller produkter som fungerer? Har lest at det kan være hudsopp som gir de hvite flekkene. Bruker faktor 50 hver dag og prøver å ikke utsette ansiktet for noe særlig sol, men flekkene kommer uansett. Setter stor pris på tips og råd da dette er ganske sjenerende. Anonymkode: ce4a0...6da
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Min far har dette, en lidelse som kalles vitilago. Anonymkode: fb109...82a
Bikbokelsker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har denne hudsoppen. Får hvite flekker av det og bruker shampo. Skikkelig guffent.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 11 timer siden, Bikbokelsker skrev: Jeg har denne hudsoppen. Får hvite flekker av det og bruker shampo. Skikkelig guffent. Takk for svar ☺️ Hvilken sjampo bruker du og hvor lang tid tar det før flekkene forsvinner når du bruker denne? TS Anonymkode: ce4a0...6da
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Min far har dette, en lidelse som kalles vitilago. Anonymkode: fb109...82a Hei, takk for at du svarer☺️ Fikk også frem dette når jeg googlet. De bildene jeg ser av denne sykdommen gir store hvite flekkete parti. Det er ikke kjempestore flekker jeg har, så tenkte kanskje det kunne være noe annet. Jeg får vel komme meg til en hudlege kanskje.. TS Anonymkode: ce4a0...6da
Bikbokelsker Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar ☺️ Hvilken sjampo bruker du og hvor lang tid tar det før flekkene forsvinner når du bruker denne? TS Anonymkode: ce4a0...6da En reseptbelagt shampo som heter fungoral eller noe i den duren. Den må inneholde selen. Spør legen din. Det er svært få som får denne tilstanden i Norge. Det forsvinner aldri av seg selv, er vanskelig å behandle og har høy sannsynlighet for å komme tilbake. Jeg må ha en ny 3ukers behandling hvert halvår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå