AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Jeg (mann, 25) og kjæresten min har nå vært sammen i litt over ett år. Hun er den første kjæresten jeg virkelig har kunnet sagt at jeg elsker, og det samme har hun sagt om meg. Vi har det veldig fint sammen og vi har vært flinke på holde en god kommunikasjon på ting som har dukket opp. Uansett... Forleden dag snakket vi om å prøve å spice opp sexlivet vårt, og hun spurte om jeg hadde noen spesiell fantasi jeg ville prøve, noe jeg ikke kunne svare noe spesifikt på. Jeg er absolutt åpen for å utforske nye ting seksuelt, men har ikke noen spesifikk fantasi, er egentlig åpen for det meste (så lenge det kun er oss to!). Når jeg spurte om hun hadde noe i tankene svarte hun at hun kunne vært åpen for en trekant, men at hun var usikker på om hun hadde klart å se meg med en annen jente. Videre sa hun at det kunne heller ikke være en gutt fordi hun trodde jeg ikke hadde lyst til det (noe jeg absolutt ikke har). Når hun luftet dette for meg ble jeg veldig paff og fikk mange negative tanker og følelser om det hele. Jeg ble plutselig veldig usikker på vårt seksuelle forhold ettersom det viser seg at hennes syn på det å ligge med noen andre er veldig ulikt mitt syn. Jeg ser på vår intimitet som noe veldig personlig og følsomt, og kunne derfor aldri tenke meg å hatt sex med noen andre uansett omstendighet. Jeg trodde kanskje hun følte det samme, men tydeligvis ikke. I tillegg virket det som hun ikke hadde lyst å trekant med en ekstra jente, men at hun var åpen for en ekstra gutt. Tanken på at hun kunne tenke seg å ha sex med en annen gutt gjør meg nesten uvel, og jeg føler meg veldig usikker på grunn av dette. Jeg føler meg på en måte teit som blir så påvirket av dette, men samtidig klarer jeg ikke å skyve følelsene mine til side. Når hun fortalte om det føltes det som en kald bøtte over forholdet vårt, og jeg har ikke klart å føle det samme om forholdet vårt siden. Jeg skal selvsagt snakke ut om dette med henne, men ønsker gjerne å lufte tankene mine her også. Overreagerer jeg? Hvordan skal jeg klare å se forbi følelsene mine? Anonymkode: bfe9d...b37 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, nå_er_nok said: Si at han kan finne seg en annen da vel. Ts er mann. Anonymkode: 97b7a...68c 24
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, nå_er_nok skrev: Si at han kan finne seg en annen da vel. Det er jeg som er mann. Jeg vil jo ikke at hun skal finne seg noen andre kun på grunn av dette. Det er ikke slik at det er superviktig for henne og at hun slår opp hvis ikke. Jeg prøver bare å få orden på mine følelser om det hele for at det ikke skal ødelegge forholdet vårt.. Anonymkode: bfe9d...b37
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Sånn dame hadde vært utelukket for meg. Greit at hun har fantasien, men dersom hun ikke umiddelbart innser at det er problematisk, ville jeg sett etter en annen. Dame med den type mentalitet er ikke noe for ordentlige folk. Anonymkode: cb1df...cff 4
Swing Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Først og fremst, vær lykkelig over at dere har så god tillit til hverandre at hun tør lufte en slik fantasi!! Så er det nettopp det, en fantasi, som dere ikke deler! Men ikke vær redd for å snakke om ting av den grunn. Blir sjokkert på enkelte innlegg her på KG, hvor par har vært sammen i årevis uten å tørre å snakke åpent om sex og fantasier!!! Lykke til! 20
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 Må bare si, du høres ut som drømmemannen. Ikke mange igjen som deg der ute😔 Anonymkode: 814cf...cf6 17
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må bare si, du høres ut som drømmemannen. Ikke mange igjen som deg der ute😔 Anonymkode: 814cf...cf6 Jo de finnes, men vi plages med samme problem. Altså damer som ønsker så inderlig en trekant at det er så mye viktigere enn en fast relasjon med en monogam mann. 6
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Jo de finnes, men vi plages med samme problem. Altså damer som ønsker så inderlig en trekant at det er så mye viktigere enn en fast relasjon med en monogam mann. Det er ikke et vanlig "problem" at kvinner så gjerne vil ha trekant. Det er vel heller motsatt.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble plutselig veldig usikker på vårt seksuelle forhold ettersom det viser seg at hennes syn på det å ligge med noen andre er veldig ulikt mitt syn. Jeg ser på vår intimitet som noe veldig personlig og følsomt, og kunne derfor aldri tenke meg å hatt sex med noen andre uansett omstendighet. Dere kan fremdeles ha en like personlig og følsom intimitet selv om dere inviterer med andre. Når det er sagt: Det er dine følelser som bestemmer hvor dere går med dette, ikke råd fra KG.
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, HarryDotter skrev: Det er ikke et vanlig "problem" at kvinner så gjerne vil ha trekant. Det er vel heller motsatt. Jeg vil si det er forbausende mange damer som ønsker det ja. De fleste menn ønsker også det, men de vil ha to damer. I utgangspuntet vil de ikke ha sjanse på det selv om det er to menn og en dame til stede og langt mindre en setting med to damer og en mann. Derfor gjemmer vi menn bort den fantasien istedet og lever livet med dama vår om vi i det hele tatt får tak i noen. Damer derimot vasser i tilbud. Det er mange dårlige tilbud også, men tilgangen er så stor at de vil klare å fylle sine fantasier på en kveld hvis de vil. Dermed blir det veldig lett for dem å fylle opp sine fantasien for tilgangen for fylling er så stor. Av de damene jeg dater så spør jeg rett ut om sexuelle preferanser. 2/3 av dem har et sterkt ønske eller har allerede gjort trekant med to menn. Dette er vanligdama i gata med sine to-tre barn og vanlig jobb alt fra barnehagearbeider til sjef på butikker/firma rundt om. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, Alterego666 skrev: Dere kan fremdeles ha en like personlig og følsom intimitet selv om dere inviterer med andre. Når det er sagt: Det er dine følelser som bestemmer hvor dere går med dette, ikke råd fra KG. Joda, lufter på KG for å prøve å få et rasjonelt overblikk fra andre. Man har jo en tendens til å havne i negative tankemønstre som nødvendigvis ikke er så rasjonelle når det kommer til ting som dette.. Anonymkode: bfe9d...b37 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #13 Skrevet 3. mai 2020 37 minutter siden, nå_er_nok skrev: Si at han kan finne seg en annen da vel. Les innlegget før du kommenterer. 🙄 Anonymkode: 0caee...fe0 10
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #14 Skrevet 3. mai 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv said: Jeg vil si det er forbausende mange damer som ønsker det ja. Hvordan vet du det? Anonymkode: 97b7a...68c 2
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2020 #15 Skrevet 3. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: 97b7a...68c Hvis du har lest hele innlegget mitt hadde du fått svar på det.
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mai 2020 #16 Skrevet 3. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, lufter på KG for å prøve å få et rasjonelt overblikk fra andre. Man har jo en tendens til å havne i negative tankemønstre som nødvendigvis ikke er så rasjonelle når det kommer til ting som dette.. Anonymkode: bfe9d...b37 Jeg forstår det, og jeg ville bare si at deres intimitet vil fremdeles være unik. Jeg vil gi deg ett konkret råd: Gi kjæresten din ros for å være åpen og ærlig selv om du ikke vil gjøre som hun foreslår. Uamsett hva dere gjør er denne åpenheten viktig lim i forholdet deres. Min partner og jeg diskuterer det samme. Vi jar begge lyst, men er usikre. Både på situasjonen det skjer i og hvordan det vil påvirke oss. Men det at vi faktisk diskuterer dette, bringer oss tettere, og selve fantasien øker både lust og tenning.
norw Skrevet 3. mai 2020 #17 Skrevet 3. mai 2020 Viss fare for utroskap eller at hun gjør det slutt, men får kanskje ikke ta sorgene på forskudd. Umulig å si noe om hvor sannsynlig det er. 1
Gjest Lasox Skrevet 3. mai 2020 #18 Skrevet 3. mai 2020 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare si, du høres ut som drømmemannen. Ikke mange igjen som deg der ute😔 Anonymkode: 814cf...cf6 Joa, de finnes, men som det allerede blitt påpekt her så er damer like "ille" som menn når det kommer til trekant-ønsker. Vil si det er omtrent 50/50! Endret 3. mai 2020 av Lasox
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #19 Skrevet 3. mai 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv said: Hvis du har lest hele innlegget mitt hadde du fått svar på det. Du skriver at 2 av tre du har datet ønsker det. Så skriver du "uvanlig mange damer". Du har altså datet uvanlig mange damer? Anonymkode: 97b7a...68c 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #20 Skrevet 3. mai 2020 Stort rødt flagg.. Kommer til å være utro i fremtiden så fort dere får vanskeligere perioder i forholdet. Anonymkode: 970e6...807 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå