Ephemera Skrevet 25. juni 2005 #41 Skrevet 25. juni 2005 Jeg synes hun er flott!! Jeg er ikke glad i markerte og blanke muskler på damer, men denne jenta var fin! (Sukk..den som hadde hatt selvdisiplin til å greie å få en sånn kropp...)
Gjest Mito24 Skrevet 25. juni 2005 #42 Skrevet 25. juni 2005 Trener du riktig, og har et strikt kosthold, kan du faktisk se sånn ut med bare fem timer i uka, ja. Har oppnådd det selv. Å begynne å snakke om steroider når dama ikke er "større" er helt bort i natta! Fint med støtte.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #43 Skrevet 25. juni 2005 Hun er jo ganske pen, men jeg syns kroppen hennes ser litt vel unaturlig ut - ikke at jeg mener at hun ikke har fått den på den naturlige måten - jeg syns bare ikke at muskuløse damer er fint. K
Loppefrø Skrevet 25. juni 2005 #44 Skrevet 25. juni 2005 Flott kropp! Hun har definerte muskler, men er fremdeles veldig feminin. Veldig bra!
Mathias Skrevet 25. juni 2005 #45 Skrevet 25. juni 2005 gå på nm i fiidrett så ser man mange mange med slik kropp. Og de trener ikke hele dagen hver dag.... MUSKULØSE damer er da mye mer muskuløse enn henne her...
Gjest Atte Skrevet 26. juni 2005 #46 Skrevet 26. juni 2005 Fint med støtte. Kommer helt an på utgangspunktet det. Det holder om man ikke er så fryktelig langt unna. Er man 150 kg og støgg hjelper det ikke om man trener døgnet rundt.
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2005 #47 Skrevet 27. juni 2005 gå på nm i fiidrett så ser man mange mange med slik kropp. Og de trener ikke hele dagen hver dag.... MUSKULØSE damer er da mye mer muskuløse enn henne her... hehe.. Morsomt å lese at så mange her synes at Lene er for muskuløs. Hun har fin kropp, lav fett%, men ikke spes muskuløs i mine øyne. Som Mathias sier, typisk friidretts kropp. Hun er i samme bransje som meg, ser ut som en vanlig søt jente irl.
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2005 #48 Skrevet 27. juni 2005 Her har dere en ordentlig flott fitness jente. Linda Fodor, som var innom Big Brother huset. Drømmekroppen! Bildene her er under konkurranse, hun har høyere fett% til vanlig. http://www.treningsforum.no/article/interv...fodor/NOGP2.jpg http://www.treningsforum.no/article/interv...fodor/NOGP4.jpg http://www.femflex.com/free/pics/20050430e...ss/2c9d8603.jpg http://www.femflex.com/free/pics/20050430e...ss/2c9d8577.jpg http://www.treningsforum.no/article/interv...dafodor_mat.jpg
Caramba Skrevet 27. juni 2005 #49 Skrevet 27. juni 2005 Skrekk og gru :o Hun ser jo ut som en overdimensjonert bodybuilder. Og altfor brun. Det må jo være skadelig???? På det siste bildet ser hun menneskelig ut igjen....
Gjest Lady-M Skrevet 27. juni 2005 #50 Skrevet 27. juni 2005 Hun er ikke bodybuilder, men stiller i bodyfitness. Brunfargen smøres på før konkurranser for at musklene skal synes bedre.
Saeria Skrevet 27. juni 2005 #51 Skrevet 27. juni 2005 Måtte bare si at du ser utrolig flott ut LadyM. :D Har sett profilen din før, men visste ikke det var deg.
Gjest drømmer Skrevet 27. juni 2005 #52 Skrevet 27. juni 2005 Her har dere en ordentlig flott fitness jente. Linda Fodor' date=' som var innom Big Brother huset. Drømmekroppen! [/quote'] Dette er et eksempel på at vi har alle fullstendig forskjellige drømmer...
Mathias Skrevet 28. juni 2005 #53 Skrevet 28. juni 2005 Skrekk og gru :o Hun ser jo ut som en overdimensjonert bodybuilder. Og altfor brun. Det må jo være skadelig???? På det siste bildet ser hun menneskelig ut igjen.... hehe... overdimensjonert bygger... De er ti ganger større!... Var ikke så mye muskler her heller. Men lite fett og definert kropp
Gjest Turi Skrevet 28. juni 2005 #54 Skrevet 28. juni 2005 For meg ser det i allefall ut som mye muskler. Mulig hun er pen når hun ikke er så deffet (er det det det heter? :-) ), men på disse bildene ser hun unormal ut i mine øyne. Men for dem som har dette som hobby og/eller livsstil skjønner jeg at hun kan være et forbilde da. :-)
aline Skrevet 28. juni 2005 #55 Skrevet 28. juni 2005 jeg personlig synes det blir for mye muskler, selv om det helt sikkert ikke er mye muskler i forhold til de som virkelig er store, så er det mye muskler i forhold til en som ikke driver med fitness eller bodybuilding. jeg kan se hva dere ser og at det er flott, og til en som driver med dette, så er det det. For min del synes jeg en kropp med mindre muskler og mer fett (ja, vet at hun har mer fett når hun ikke er i konkurranse) er mer min smak. da syntes jeg Lena Hansen var finere, nettop fordi hun hadde mindre muskler.
Gjest Lady-M Skrevet 28. juni 2005 #56 Skrevet 28. juni 2005 Måtte bare si at du ser utrolig flott ut LadyM. :D Har sett profilen din før, men visste ikke det var deg. Tusen takk. Dette er et eksempel på at vi har alle fullstendig forskjellige drømmer... Hehe ja.. og godt er det!
Gjest drømmer Skrevet 28. juni 2005 #57 Skrevet 28. juni 2005 Hehe ja.. og godt er det! For alt det er verd: Du ser bedre ut Lady-M!
Gjest MMmmm Skrevet 28. juni 2005 #58 Skrevet 28. juni 2005 Hadde jeg vært gutt hadde jeg ikke falt for noen av dem. Lene pen, bra å være trent, men tennisdamekropper er mye finere, synes jeg.
Gjest prinsessen på erten Skrevet 29. juni 2005 #59 Skrevet 29. juni 2005 Smaken er som baken.. Jeg synes hun er kjempefin, flott kropp. Og alle blir seende litt bedre ut når de smører seg inn med litt olje og får den litt glinsende overflaten. Jeg kommer aldri til å trene så mye, men er fornøyd med den kroppen jeg har.
Gjest meg selv Skrevet 30. juni 2005 #60 Skrevet 30. juni 2005 altvirker normalt unntatt hendene eller armene. de virker veldig mandige og muskuløse= ikke noe pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå