Gjest Loffen Skrevet 24. juni 2005 #21 Skrevet 24. juni 2005 Jeg personlig synes ikke det er pent med silikon, jeg liker naturlige kropper bedre. Men hvorfor diskuterer vi denne Lene Hansen? Er det noen som prøver å promotere henne? Har ihvertfall fått endel treff på siden sin nå. :-)
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #22 Skrevet 24. juni 2005 Synes det så unaturlig og overtrent ut. Glinsende muskeldamer er skumle i mine øyne.
Gjest Turi Skrevet 24. juni 2005 #23 Skrevet 24. juni 2005 Jeg personlig synes ikke det er pent med silikon, jeg liker naturlige kropper bedre. Men hvorfor diskuterer vi denne Lene Hansen? Er det noen som prøver å promotere henne? Har ihvertfall fått endel treff på siden sin nå. :-) Hun ble trukket ut i en annen tråd som et eksempel på hvor flott man kan bli hvis man IKKE trener Pilates Er nok noen her som er litt svak for henne kanskje.
Gjest Melk Skrevet 24. juni 2005 #24 Skrevet 24. juni 2005 Hun ble trukket ut i en annen tråd som et eksempel på hvor flott man kan bli hvis man IKKE trener Pilates . Pussig, for jeg har aldri trent Pilates, og jeg likner ikke i det hele tatt!!
Gjest Interessert Skrevet 24. juni 2005 #25 Skrevet 24. juni 2005 Du leste hva slags opplegg hun har på mat og drikke? Kombinert med treningsmengde er nok dette en pakke som er for mye for de fleste som er opptatt av å holde seg i normalt god form. Hvor står det hva slags opplegg hun har på mat/drikke?
Gjest Chachapuma iil Skrevet 24. juni 2005 #27 Skrevet 24. juni 2005 Akkurat disse silikonpuppene var vel kanskje ikke det håtteste på henne etter min mening heller. Men jeg ser hun jobber som modell, så for å komme inn i den svett-veltrent-jente-i-latex-bikini-nisjen var det vel prikken over i'en Men sånn kropp med effektiv trening fem timer i uka: det er en helt håpløs ting å si. For mange er det nok. For mange ikke.
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #28 Skrevet 24. juni 2005 Akkurat disse silikonpuppene var vel kanskje ikke det håtteste på henne etter min mening heller. Men jeg ser hun jobber som modell, så for å komme inn i den svett-veltrent-jente-i-latex-bikini-nisjen var det vel prikken over i'en Men sånn kropp med effektiv trening fem timer i uka: det er en helt håpløs ting å si. For mange er det nok. For mange ikke. Det er tydelig at du ikke vet mye om dette.
Gjest Chachapuma iil Skrevet 24. juni 2005 #29 Skrevet 24. juni 2005 Det er tydelig at du ikke vet mye om dette. Det er tydelig at du tydeligvis trenger en som kan tyde betydningen av det du oppfatter som utydelig, siden det tydeligvis er du som har en utydelig oppfatning av betydningen av sakens natur.
Gjest mann33 Skrevet 24. juni 2005 #30 Skrevet 24. juni 2005 Og det er naturligvis forutsatt at du trener effektivt, og ikke kaster bort tiden på for eksempel pilates. hva med å komme med ting som har litt forunuft? Jeg tror hun trener 6 dager pr uke, gjerne flere ganger pr dag. Innlegget er redigert. Mie (mod). Jeg er PT og kostholdsekspert, så jeg kjenner igjen lusa på gangen.
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #31 Skrevet 24. juni 2005 hva med å komme med ting som har litt forunuft? Jeg tror hun trener 6 dager pr uke, gjerne flere ganger pr dag. Innlegget er redigert. Mie (mod) Jeg er PT og kostholdsekspert, så jeg kjenner igjen lusa på gangen. Selv om hun trener seks ganger i uken, trenger ikke det å bety at hun overgår fem timer i treningsmengde. Og å antyde implisitt at hun har brukt steroider, er rett og slett hårreisende og ubeskrivelig galt. Du mener at slike resultateter ikke er mulig å oppnå på naturlig vis for en kvinne? Innlegget er redigert. Mie (mod).
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #32 Skrevet 24. juni 2005 Selv om hun trener seks ganger i uken, trenger ikke det å bety at hun overgår fem timer i treningsmengde. Og å antyde implisitt at hun har brukt steroider, er rett og slett hårreisende og ubeskrivelig galt. Du mener at slike resultateter ikke er mulig å oppnå på naturlig vis for en kvinne? Innlegget er redigert. Mie (mod). (Du er sinnsykt frekk, Mito24... Skjerp deg!) Alle vet at det er mye "kosttilskudd" i fitnessmiljøer, men å anklage navngitte personer for det ene eller andre blir feil. Forøvrig så tror jeg at man godt kan få sånn kropp som henne, hvis man har et godt utgangspunkt med henhold til kroppsbygning, lever på luft og proteindrikker og trener som en gal...
Gjest Hehehehehe.... Skrevet 24. juni 2005 #33 Skrevet 24. juni 2005 Midt i fleisen på dem som skylder på at de har fått barn ihvertfall. Hun her har også fått barn.
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #34 Skrevet 24. juni 2005 Midt i fleisen på dem som skylder på at de har fått barn ihvertfall. Hun her har også fått barn. Midt i fleisen? Nå har ikke jeg fått barn, men for det så forstår jeg virkelig ikke hvorfor dette er "midt i fleisen"? :-?
Gjest Hehehehehe.... Skrevet 24. juni 2005 #35 Skrevet 24. juni 2005 Midt i fleisen? Nå har ikke jeg fått barn, men for det så forstår jeg virkelig ikke hvorfor dette er "midt i fleisen"? :-? Midt i fleisen på dem som sier de er feite og/eller utrente fordi de har fått barn. Det er fullt mulig å ta seg flott ut, man MÅ ikke gå rundt og se ut som en pung selv om man har fått barn.
Gjest synseren Skrevet 24. juni 2005 #36 Skrevet 24. juni 2005 Jeg personlig synes ikke det er pent med silikon, jeg liker naturlige kropper bedre. Men hvorfor diskuterer vi denne Lene Hansen? Er det noen som prøver å promotere henne? Har ihvertfall fått endel treff på siden sin nå. :-) Det slo meg også
Gjest Derfor Skrevet 24. juni 2005 #37 Skrevet 24. juni 2005 Fordi en eller annen dust kapret en tråd om Pilates og gjorde det om til en tråd om denne dama. For at pilates-spørreren skulle få ha en tråd om pilates og ikke om Lene Hansen ble det opprettet en ny tråd om denne dama.
Nabodama Skrevet 24. juni 2005 #38 Skrevet 24. juni 2005 Trener du riktig, og har et strikt kosthold, kan du faktisk se sånn ut med bare fem timer i uka, ja. Har oppnådd det selv. Å begynne å snakke om steroider når dama ikke er "større" er helt bort i natta!
CeeCee Skrevet 24. juni 2005 #39 Skrevet 24. juni 2005 Det er lett å se at hun strammer musklene på noen av bildene, når hun slapper av er ikke musklene hennes så markerte, så hun ser nok ikke så muskuløs som dere vil ha det til. Synes hun har en kjempeflott kropp! Go Lene!
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #40 Skrevet 24. juni 2005 Midt i fleisen på dem som sier de er feite og/eller utrente fordi de har fått barn. Det er fullt mulig å ta seg flott ut, man MÅ ikke gå rundt og se ut som en pung selv om man har fått barn. Pung ja... Nei da. Du har vel rett i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå