Gjest Ny tråd til Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #1 Del Skrevet 24. juni 2005 http://www.pro-trainer.no/lenehansen/index.htm Diskuter kroppsfett og muskler med utgangspunkt i Lene Hansens kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2005 #2 Del Skrevet 24. juni 2005 Hun så godt ut hun. Ligger sikkert mye arbeid bak hennes slanke muskuløse kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #3 Del Skrevet 24. juni 2005 På noen bilder syns jeg hun er fin, men på andre syns jeg hun er for muskuløs. Og det syns jeg ikke er så veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. juni 2005 #4 Del Skrevet 24. juni 2005 hva "er" hun? fitness, bodybuilding eller noe? (aline har ikke peil på sånt) :oops: synes hun hadde fin kropp på de bildene som ligger der, ser ut som hun har godt med muskler selv om hun ikke "viser" dem på disse bildene, og lite kroppsfett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chachapuma iil Skrevet 24. juni 2005 #5 Del Skrevet 24. juni 2005 På noen bilder syns jeg hun er fin' date=' men på andre syns jeg hun er for muskuløs. Og det syns jeg ikke er så veldig fint.[/quote'] Jeg er helt enig. Det er fint med en trent kropp, men det er ikke fint med null kroppsfett og veldig definerte muskler på jenter synes jeg. Flotte kan de godt være, men jeg synes det er finere med litt "utenpå". Hun her er jo flott, og hun tar seg garantert meget bra ut i jeans og topp, men damer skal ikke ha harde kropper, de skal ha myke Hvis jeg trener får jeg sånn hard, teit kropp.... men ikke like fine proporsjoner som hun her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2005 #6 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes hun ser ut som ei fitnessdame. Muskuløs men feminin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 24. juni 2005 #7 Del Skrevet 24. juni 2005 Dama er flott hun! Jeg ville ikke sett sånn ut - dvs skulle gjerne vært like slank, men ikke hatt så definerte muskler. Hun ble trukket inn som et eksempel i en treningsdebatt, noe jeg syns blir feil. Dama lever for å trene, hun løfter vekter 5 dager i uken, det kan ikke sammenlignes med oss "vanlige" jenter som trener for å holde oss i form og se bra ut i hverdagen. Uten å bruke all fritid på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #8 Del Skrevet 24. juni 2005 Dama er flott hun! Jeg ville ikke sett sånn ut - dvs skulle gjerne vært like slank, men ikke hatt så definerte muskler. Hun ble trukket inn som et eksempel i en treningsdebatt, noe jeg syns blir feil. Dama lever for å trene, hun løfter vekter 5 dager i uken, det kan ikke sammenlignes med oss "vanlige" jenter som trener for å holde oss i form og se bra ut i hverdagen. Uten å bruke all fritid på det. Slike resultater kan oppnås ved relativ lav treningsmengde, fem timer i uken holder sannsynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 24. juni 2005 #9 Del Skrevet 24. juni 2005 Jadda. Fin kropp. Hun lignet veldig på Victoria Beckham på det ene bildet av ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #10 Del Skrevet 24. juni 2005 Slike resultater kan oppnås ved relativ lav treningsmengde, fem timer i uken holder sannsynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #11 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg er usikker på hvorfor du reagerer med et slikt smilefjes. Er det fordi du anser fem timer i uken som en stor treningsmengde? Eller er det fordi du mener påstanden er gal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. juni 2005 #12 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes hun har fin kropp så lenge hun ikke flekser så mye musklene (eller hva det nå heter..) Men for at ingen skal bli i tvil så ville jeg til enhver tid valgt hennes kropp foran min i en valgsituasjon som aldri kommer til å oppstå.. Men jeg tviler altså sterkt på påstanden om at denne kroppen er et resultat av 5 timers trening i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #13 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes hun har fin kropp så lenge hun ikke flekser så mye musklene (eller hva det nå heter..) Men for at ingen skal bli i tvil så ville jeg til enhver tid valgt hennes kropp foran min i en valgsituasjon som aldri kommer til å oppstå.. Men jeg tviler altså sterkt på påstanden om at denne kroppen er et resultat av 5 timers trening i uka.. Tvil så mye du vil, men det er fullt mulig. Kostholdet er den viktigste faktoren her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 24. juni 2005 #14 Del Skrevet 24. juni 2005 Og det er naturligvis forutsatt at du trener effektivt, og ikke kaster bort tiden på for eksempel pilates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-medlem Skrevet 24. juni 2005 #15 Del Skrevet 24. juni 2005 Overkroppen er uproporsjonal ift bena. Store muskler og lite fett på overkroppen, omvendt på bena. Konklusjon: Hun er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 24. juni 2005 #16 Del Skrevet 24. juni 2005 Det synes jeg absulutt hun har! Flott kropp på en ansikts pen jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 24. juni 2005 #17 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er klart at denne kroppen er et resultat av bevisst og riktig sammensatt (gjeeeesp - kjedelig) kosthold, sammen med masse trening siden tidlig i tenårene. Jeg tror ikke noe på at man kan få et slikt resultat av 5 timer i uken, uansett kosthold. Men jeg er helt enig i at man ikke kan oppnå den ved 5 timers pilates i uka. Og 5 timer trening i uka, anser jeg som mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 24. juni 2005 #18 Del Skrevet 24. juni 2005 Slike resultater kan oppnås ved relativ lav treningsmengde, fem timer i uken holder sannsynligvis. Du leste hva slags opplegg hun har på mat og drikke? Kombinert med treningsmengde er nok dette en pakke som er for mye for de fleste som er opptatt av å holde seg i normalt god form. Selv synes jeg hun har fin kropp, men den er finest der hyun slapper litt mer av i msuklene. Kunne gjerne hatt litt mer underhidsfett for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. juni 2005 #19 Del Skrevet 24. juni 2005 sånn bare for å ha sagt det, så kan man faktisk trene pilates på andre måter en i stua forran hjemmevideoen også. du får pilates på spesielle treningssentere med maskiner med vekter i forskjellige typer, så pilates er ikke bare ligge på gulvet og veive. JEG hadde ikke fått sånn kropp av å trene fem timer i uka og spise riktig, men kanskje om jeg hadde gjort det bevisst og konsentrert siden tenåra, muligens. enkelt tror jeg ikke det er å få fitnesskropp, men trening fem dager i uka er en bra treningsmengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2005 #20 Del Skrevet 24. juni 2005 Veldig pent ansikt. Og pen kropp. Som hun mest sannsynligvis har jobbet mye for å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå