Gå til innhold

Hemmeligholding av dmitte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er dypt forstyrrende at det ikke ser ut til at vi blir oppdatert med nye smittetall. Før helgen ble 12 nye registrert i kommunen, men enda ikke oppdatert på oversikten verken på VG eller andre steder. Samme gjelder smittetall fra andre kommuner.

Og folk fester og trives tett sammen, og tror smitten er over.

Jeg blir rett og slett mer bekymret. Og hvor er det blitt av all testingen? 

Anonymkode: 47b68...bd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er dypt forstyrrende at det ikke ser ut til at vi blir oppdatert med nye smittetall. Før helgen ble 12 nye registrert i kommunen, men enda ikke oppdatert på oversikten verken på VG eller andre steder. Samme gjelder smittetall fra andre kommuner.

Og folk fester og trives tett sammen, og tror smitten er over.

Jeg blir rett og slett mer bekymret. Og hvor er det blitt av all testingen? 

Det er ikke nødvendigvis alle oppdateringer som registreres i helgene.

Ja, testingen "kommer om noen uker". Men det har blitt sagt siden 12 mars, så den kjøper jeg ikke lenger.

Anonymkode: 70cb0...8cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så nå når vg oppdateres, og fortsatt er ikke min kommune nevnt/ikke telt opp. Så egentlig ligger vi langt bak da, og er umulig å vite selv fredags registrerte smittetall, som garantert er mye høyere enn da...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå når vg oppdateres, og fortsatt er ikke min kommune nevnt/ikke telt opp. Så egentlig ligger vi langt bak da, og er umulig å vite selv fredags registrerte smittetall, som garantert er mye høyere enn da...

Mye høyere. Jeg skjønner ingenting jeg, og hvorfor i alle verden får ikke vi vite de korrekte smittetallene..?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye høyere. Jeg skjønner ingenting jeg, og hvorfor i alle verden får ikke vi vite de korrekte smittetallene..?

Og nå har du også begynt å diskutere med deg selv?
Hjelpes.
Skaff deg et liv. Gå deg en tur. Treff noen.
Det fins en verden utenom VG's koronarapportering.
Dette her er ikke sunt.

Anonymkode: e61ef...dc1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det er «hemmelighold», altså en bevisst fordekking av tallene, og hva skulle i så fall motivet være? En mer plausibel forklaring er at det er helg, og ingen/få med ansvar for innrapportering av disse tallene er på jobb.

Anonymkode: 35b90...969

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du live-oppdatering av dette? Det kommer jo neste arbeidsdag

Anonymkode: 3dcd9...c6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og nå har du også begynt å diskutere med deg selv?
Hjelpes.
Skaff deg et liv. Gå deg en tur. Treff noen.
Det fins en verden utenom VG's koronarapportering.
Dette her er ikke sunt.

Anonymkode: e61ef...dc1

Jeg rettet innlegget for skrivefeil.

Resten av innlegget ditt satt meg rett og slett ut.

Sånn siden jeg ikke har noe annet å bedrive tiden med, så kan jeg i det minste fortelle at kommunene fortsatt ikke er oppdatert med riktig antall smittet. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rettet innlegget for skrivefeil.

Resten av innlegget ditt satt meg rett og slett ut.

Sånn siden jeg ikke har noe annet å bedrive tiden med, så kan jeg i det minste fortelle at kommunene fortsatt ikke er oppdatert med riktig antall smittet. 

Ts

e61ef...dc1 kan umulig ha så mye å gjøre selv siden h*n henger på kg og bruker tiden sin til å være spydig mot fremmede. 

Anonymkode: fe018...66a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I steden for å ha VG som din faste informasjonskilde kan du jo sjekke fhi.no, der ligger tallene du etterspør. Sånn, da var konspirasjonen over for denne gang. 

Anonymkode: 8b8a4...009

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg syns er rart er at tallet på antall nye smittede på vg står på det samme lenge i løpet av dagene. Alts det kan gå mange timer uten at tallet rører på seg. Er nok mer smitte som ikke er registert.

Anonymkode: 82742...dca

• Liker 1
  • Opprett ny...