AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Del Skrevet 3. mai 2020 Kjøpte for ikke lenge siden en leilighet i 2.etasje. Nå som det er tid for å beise terassen, begynte jeg å lure litt på hvordan andre får vasket terassen sin. Har ikke noe hageslange her oppe. Så, hvordan gjør dere andre det? Anonymkode: 8aa0b...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Del Skrevet 3. mai 2020 Bruker bøtte med vann og såpe og en skurekost når vi vasker terrassen. Funker fint. Ellers går det jo å få festa en hageslange i en kran inne om du vil spyle. Anonymkode: d48bc...80a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Del Skrevet 3. mai 2020 Og gi beskjed til de som bor under deg! Jeg fikk ødelagt møbler og klesvask fordi idiotene i etasjen over satte i gang med vasking mens jeg var på jobb. De hadde ringt på, «men det var ingen som åpnet...». Anonymkode: 06cc1...39c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Del Skrevet 3. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Og gi beskjed til de som bor under deg! Jeg fikk ødelagt møbler og klesvask fordi idiotene i etasjen over satte i gang med vasking mens jeg var på jobb. De hadde ringt på, «men det var ingen som åpnet...». Anonymkode: 06cc1...39c Hvor mye vann har de brukt da? Det er vel ikke meningen at naboen under skal tømme balkongen sin. Jeg har skurt med klut og grønnsåpe, og forsiktig brukt en liten mengde vann. Anonymkode: beec9...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Del Skrevet 3. mai 2020 Takk for svar. Ja, skal gi beskjed til de som bor under. Anonymkode: 8aa0b...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Del Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye vann har de brukt da? Det er vel ikke meningen at naboen under skal tømme balkongen sin. Jeg har skurt med klut og grønnsåpe, og forsiktig brukt en liten mengde vann. Anonymkode: beec9...3f5 De brukte slange fra kjøkkenvasken sin, og terrasserens. Jeg sparte jo noen kroner på at jeg slapp å kjøpe egen terrasserens... Anonymkode: 06cc1...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Del Skrevet 3. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: De brukte slange fra kjøkkenvasken sin, og terrasserens. Jeg sparte jo noen kroner på at jeg slapp å kjøpe egen terrasserens... Anonymkode: 06cc1...39c Haha, uff. Skulle jeg ut med slangen på min balkong hadde jeg sagt ifra, ja! For meg gikk det helt fint med grønnsåpe, skrubbing også litt lett vann. Anonymkode: beec9...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå