AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Jeg kjøpte meg et reinskinn på nett direkte fra en reindrift, og har rett og slett ikke tenkt på at skinnet kom til å lukte ganske kraftig, vel, rein. Jeg har tenkt å bruke skinnet som underlag på telttur, men slikt som det lukter nå er det ganske uaktuelt. Er det noe å gjøre? Jeg prøver å lufte det nå, håper det hjelper. Skinnet var ganske dyrt så kjedelig hvis jeg ikke klarer å bruke det som tenkt. Anonymkode: 2d16b...694
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Det eneste som kan hjelpe er å lufte det, men sannsynligvis blir du ikke kvitt lukta. Skinnene direkte fra reindriftsutøver er kun saltet og tørket. Ikke behandlet noe utover dette. Har flere gamle skinn vi bruker ute på vinteren og de lukter like mye selv etter flere år. Anonymkode: c1404...149
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Du blir nok ikke kvitt lukten, men den vil bli noe svakere med tiden. Når vi sover ute sover vi på store reinskinn. Lukten har aldri plaget meg, men folk er jo forskjellige. Anonymkode: 27b3c...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå