Issamdoctor27 Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 (endret) Jeg har vært sammen med eksen min i 4 år, når vi møtes for 2.gang hadde han en parfyme som riktig nok gjorde meg helt beruset. Vi pleide å klemme og holde rundt hverandre og jeg bare tok inn lukten - som for meg ble lukten av han. Vi gjorde det slutt for en tid tilbake og etter 1,5 måneder ble jeg sammen med en ny. Han hadde bursdag og jeg var svært usikker på hva jeg skulle kjøpe i gave til han. Jeg kjøpte den samme parfymen til han som eksen min flittig brukte - og tenkte det var en god ide. I senere tid angrer jeg meg skikkelig, at jeg gjorde et såkalt "dick-move". Den lukten skulle bare være for eksen 😕 Synes at det var helt tullete av meg. Skal jeg fortelle han at den lukten var fra eksen min? (dette er høyt tenkning, og ikke budskapet i tråden.) lurer på hva dere tenker rundt det -Jente 18 år. Endret 3. mai 2020 av Issamdoctor27
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 IKKE fortell ham det, du gjorde en tabbe, gå videre og kjøp en annen partyme til neste bursdag eller noe. Anonymkode: ba032...030 25
Fjollefyr Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Slapp av. Ikke si noe til siste eks, bare sett på livserfaring konto. Dette er null stress. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Tror jeg hadde begynt å tvile litt på kjæresten min hvis hun hadde fortalt meg dette. Kan du ikke heller prøve å finne han en annen parfyme senere for å unngå at det blir hans "go-to"? Anonymkode: f7001...ad3 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: IKKE fortell ham det, du gjorde en tabbe, gå videre og kjøp en annen partyme til neste bursdag eller noe. Anonymkode: ba032...030 Enig!! Du har IKKE gjort noe galt, men noe som var litt dumt for din egen del. Noe som kan såre han veldig om du forteller. Finn en annen parfyme til han, som lukter godt eller bedre. Så blir det lukten av kjæresten din😊 lukt osv vekker minner, så ville fått han til å fjerne den 😊 Dette er altså en dum liten ting du gjorde, bare en bagatell som ikke er mer enn det det er. En parfyme. så han har det bedre uten å vite noe. Bytt parfyme og dette er ute av verden. Anonymkode: 9a186...f88 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Det samme gjorde typen min til sin eks. Skal aldri la han kjøpe parfyme til meg for å si det sånn 😭 Anonymkode: dd8f2...659 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 Hvilke parfyme var det? Anonymkode: 7565c...475 1
Issamdoctor27 Skrevet 3. mai 2020 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke parfyme var det? Anonymkode: 7565c...475 Den heter Jean Paul Gaultier Ultra Male intense, lukten er ekstremt god 3
Issamdoctor27 Skrevet 3. mai 2020 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig!! Du har IKKE gjort noe galt, men noe som var litt dumt for din egen del. Noe som kan såre han veldig om du forteller. Finn en annen parfyme til han, som lukter godt eller bedre. Så blir det lukten av kjæresten din😊 lukt osv vekker minner, så ville fått han til å fjerne den 😊 Dette er altså en dum liten ting du gjorde, bare en bagatell som ikke er mer enn det det er. En parfyme. så han har det bedre uten å vite noe. Bytt parfyme og dette er ute av verden. Anonymkode: 9a186...f88 Oppfattet! Sliter bare å leve med min egen skyldfølelse, ovenfor min eks. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 5 minutter siden, Issamdoctor27 said: Oppfattet! Sliter bare å leve med min egen skyldfølelse, ovenfor min eks. Men herregud da, det er eksen din. Hvorfor i all verden skal du ha skyldfølelse overfor han? Om du skulle ha skyldfølelse for noen måtte det jo vært den nye typen din. Ikke at du skal ha noen skyldfølelse i det hele tatt. Den dette går utover er jo BARE deg selv. Lukt er ekstremt koblet opp mot minnet, så nå sitter jo du i den floka at du minnes eksen hver gang du lukter nye typen din. Det er jo kjipt for deg. På et eller annet vis går det vel kanskje ann å få han til å ikke bruke den ved å kjøpe en annen til han eller noe sånt. Ellers så får du bare tenke at du har lært noe med dette, og prøve å skape nye minner til den lukten med nye typen. Anonymkode: c06ed...763 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 1 time siden, Issamdoctor27 skrev: Oppfattet! Sliter bare å leve med min egen skyldfølelse, ovenfor min eks. Hvorfor dårlig samvittighet ovenfor eks? Trodde du hadde dårlig samvittighet ovenfor kjæresten.. For det første har du ingenting å ha dårlig samvittighet for. Men kanskje du sliter med å skille mellom dårlig samvittighet og vonde følelser ovenfor eksen som i sorg eller savn? Er du helt over han? Du har jo ikke gjort noe galt.. Anonymkode: 9a186...f88 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Skrevet 4. mai 2020 Utrolig voksent reflektert av en ung dame på 18! Mange gode råd også. Det med at lukt gjenskaper minner og stemninger er ingen overdrivelse. Kan være litt greit å tenke over videre fremover. Om din nåværende type får en annen parfyme som blir lukten av ham, er også det et minne og påminnelse om nettopp ham Anonymkode: 26782...12a 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #13 Skrevet 4. mai 2020 Det betyr jo ikke at din eks har krav på at ingen skal ha den parfymen🌚 🍄du liker jo duften 🌻 ikke overtenk det 🐚 jeg har vurdert å kjøpe samme parfyme til mann som jeg har en gang kjøpt til bror 🌸 disse tegnene var gøye Anonymkode: f6811...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #14 Skrevet 6. mai 2020 Ai. Tror faktisk jeg ville knust parfymen ved et "uhell" eller noe, jeg. Ikke fordi det er en helt forferdelig ting å gjøre, men assosiasjonene er jo ganske sterke. Jeg ville ikke likt det om min kjæreste gjorde det mot meg. Anonymkode: c2fc2...9b4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #15 Skrevet 7. mai 2020 Det var ikke galt å kjøpe den, men det er best å ikke fortelle ham det. Jeg drømmer om å være sammen med en mann som bruker annet enn bare barberskum fra Coop, så jeg synes du er heldig. Anonymkode: f995d...50a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #16 Skrevet 7. mai 2020 Det var en tabbe, kast den. Ikke knus den som noen her sier, da har du lukta hengende i mange mnd. DET vil du ikke. Men ikke si noe om det til han. Det fører ikke til noe godt, eneste det kan føre til er krangler og starten på et elendig forhold. Jeg brukte samme parfyme som eksen til en jeg var sammen med etter at vi hadde vært sammen en stund. Den hadde jeg kjøpt selv, og han sa ifra til meg at jeg måtte slutte å bruke den fordi den luktet eks og at han ble uvel av det. Det ble jeg glad for at han sa, men det er noe helt annet. Hadde blitt ganske lei meg om jeg hadde fått den av han. Anonymkode: 24d0b...f4b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #17 Skrevet 7. mai 2020 Kjøp en annen neste gang som du forhåpentligvis får samme «rus» av. Husker jeg hadde den samme følelsen av eksen sin «cool water» av Davidoff, synes den var fantastisk på han og luktet den en gang på en annen og fikk skikkelig deja vu hehe. Anonymkode: a3497...b44
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #18 Skrevet 7. mai 2020 Du er 18 år, og det er ikke lenge siden det ble slutt med eksen din. Det var nok en tabbe, ja, men det er en tabbe du fint kan leve med. Dette her er ikke noe som må komme frem i lyset. Anonymkode: 1f458...a4f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #19 Skrevet 7. mai 2020 Skjønner deg godt, som mange andre her anbefaler jeg å kvitte deg med lukten. Finn en annen som du liker bedre, gi den til ham, og si at du synes den passer mye bedre. Eller noe slikt. Jeg gikk på den blemmen her selv, på farten i en taxfree-butikk kjøpte jeg parfymen jeg var vant med å kjøpe til eksen, men nå var det jo til en ny dame. Den ble gikk bort, men falt heldigvis ikke veldig i smak hos hun nye, men de få gangene hun brukte den så ble det bare feil for meg - det sitter mye minner i lukt. Anonymkode: 5a0ab...c9c
911 Skrevet 7. mai 2020 #20 Skrevet 7. mai 2020 På 3.5.2020 den 19.32, Issamdoctor27 skrev: Den heter Jean Paul Gaultier Ultra Male intense, lukten er ekstremt god Bruker den samme men jeg er ikke din eks 😃. Den er veldig god, men det blir helt feil om han fikk den fordi den minner deg om din eks. Uansett; aldri fortell kjæresten din at din eks brukte denne og slett ikke at den minner deg om han. Hadde jeg fått en slik beskjed hadde det blitt slutt rimelig fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå