AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Er The Ordinary retinol like bra og effektivt som et dyrt retinol merke? Anonymkode: fec8e...367
Roci Skrevet 4. mai 2020 #2 Skrevet 4. mai 2020 En av årsakene til forskjellen mellom billige og dyre produkter er gjerne at produkter i høyere prisklasser inneholder flere aktive ingredienser som "samarbeider" slik at produktet blir mer effektivt, mindre hudirriterende osv. Når det gjelder Retinol, så er det greit å vite forskjellen på Retinol og retinoider. TO har f.eks. et produkt som heter Granaktive Retinoid 2% Emulsion. Dette produktet inneholder IKKE Retinol, men et såkalt retinsyreester forkortet til HPR. Det lille som finnes av forskning på HPR er lovende, men det er på langt nær like dokumentert effektivt som Retinol. TO har også Retinolserum i konsentrasjoner på 0.5 og 1%. Når det gjelder Retinol som ingrediens, er det ikke forskjell på dyrt og billig.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #3 Skrevet 4. mai 2020 51 minutter siden, Roci skrev: En av årsakene til forskjellen mellom billige og dyre produkter er gjerne at produkter i høyere prisklasser inneholder flere aktive ingredienser som "samarbeider" slik at produktet blir mer effektivt, mindre hudirriterende osv. Når det gjelder Retinol, så er det greit å vite forskjellen på Retinol og retinoider. TO har f.eks. et produkt som heter Granaktive Retinoid 2% Emulsion. Dette produktet inneholder IKKE Retinol, men et såkalt retinsyreester forkortet til HPR. Det lille som finnes av forskning på HPR er lovende, men det er på langt nær like dokumentert effektivt som Retinol. TO har også Retinolserum i konsentrasjoner på 0.5 og 1%. Når det gjelder Retinol som ingrediens, er det ikke forskjell på dyrt og billig. Selges de til TO med retinol i Norge da? Jeg har ikke klart å finne dem. Anonymkode: 6672a...8fc
Roci Skrevet 4. mai 2020 #4 Skrevet 4. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selges de til TO med retinol i Norge da? Jeg har ikke klart å finne dem. Anonymkode: 6672a...8fc Nei det stemmer, men du kan bestille fra utlandet. Ser forøvrig at flere nettbutikker som sender til Norge, er utsolgt, men du kan kjøpe direkte fra Deciem, de som produserer TO.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #5 Skrevet 4. mai 2020 25 minutter siden, Roci skrev: Nei det stemmer, men du kan bestille fra utlandet. Ser forøvrig at flere nettbutikker som sender til Norge, er utsolgt, men du kan kjøpe direkte fra Deciem, de som produserer TO. Aha okey, tilkommer det toll og moms hvis jeg kjøper for under 300? Anonymkode: 6672a...8fc
Roci Skrevet 4. mai 2020 #6 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Aha okey, tilkommer det toll og moms hvis jeg kjøper for under 300? Anonymkode: 6672a...8fc Det vet jeg faktisk ikke, lenge siden jeg har bestilt fra utlandet Det ser du jo når du bestiller.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 roci du imponerer med kunnskapene dine🌹vi er heldige som har deg på forumet Anonymkode: 3650a...fb3 2
Roci Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: roci du imponerer med kunnskapene dine🌹vi er heldige som har deg på forumet Anonymkode: 3650a...fb3 Tusen takk, veldig hyggelig å høre
MyMichelle Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Aha okey, tilkommer det toll og moms hvis jeg kjøper for under 300? Anonymkode: 6672a...8fc Du kan sjekke på Tollvesenet sin nettside. Det er ikke alltid nettbutikken oppgir toll og moms når du bestiller produktet. Loven om null toll/moms på pakke med så lav pris forsvant ved nyttår. Endret 4. mai 2020 av MyMichelle 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Skrevet 4. mai 2020 Lookfantastic.com har ikke toll og moms på varer under 350 i alle fall. Anonymkode: d55c9...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #11 Skrevet 4. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lookfantastic.com har ikke toll og moms på varer under 350 i alle fall. Anonymkode: d55c9...bb6 Takk! Anonymkode: 6672a...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå