Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

Noen som har vært i palma nova- Malorca?

Isåfall,lyst til å dele dine erfaringer med meg? :)

Skrevet

Oversvømt av fulle, brautende engelskmenn takket være svært billige flybilletter fra England. Ellers et typisk partysted. Takler slike ting helt greit og hadde to fine uker der for ett par år siden, men er ikke det stedet som står øverst på ferielista mi i tiden fremover.

Skrevet
Oversvømt av fulle, brautende engelskmenn takket være svært billige flybilletter fra England. Ellers et typisk partysted.

Skriver under på dette. Det er forøvrig kort tur inn til Palma, bra shopping på mørke dager.

Skrevet

Jeg var der for ca 7 år siden og er nok ikke helt oppdatert - men den gang var det helt topp. Husker ingen fulle engelskmenn - bare meg selv - men jeg er jo "nordmann". Men fra spøk til alvor - den gang var det populært både for barnefamilier og party løver, alt avhengig av hvor i palma nova og hvilke hotell.

Ellers har jeg nå hørt at det er veldig dyrt der nede :-?

Skrevet

kom hjem fra Palma Nova/Magaluf i går, og faktisk var det ikke så ille som jeg hadde trodd. Jeg ble sjokkert over antall pensjonister som ferierte her, og da mener jeg 70+. Shopping i Palma kan også anbefales!!

Skrevet

Mallorca er mye bedre enn før!

Var i Pollensa (nord på øya) i fjor høst, og der var det kjempeflott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...