AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Ofte når analsex blir diskutert på ulike forum, kommer ofte spørsmålet om konsekvenser i form av muskelproblemer opp. Det er tydeligvis endel som har sterke meninger om dette, men finnes det noen som har erfaring eller kunnskap å dele? Er det noen forhåndsregler man kan ta, eller faresignaler å se etter? Anonymkode: dcc08...e3b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Dette kan du jo google deg frem til? Større sjanse for å finne svar som er realistiske enn å spørre om det her inne, der analsex er den o store brannfakkelen. Anonymkode: 40a4b...293 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette kan du jo google deg frem til? Større sjanse for å finne svar som er realistiske enn å spørre om det her inne, der analsex er den o store brannfakkelen. Anonymkode: 40a4b...293 Men det er jo lov å håpe på at en seriøs diskusjon er mulig, om dette som alt mulig annet. Folks erfaringer er ofte mest verdifullt. Man kan ikke gi opp forumet uten videre. Anonymkode: dcc08...e3b 3
isw Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 De som skriver dette er: 1. De som vil ha analsex men som ikke får det. 2. De som har prøvd analsex en gang og ikke likte det og mener at deres opplevelser må være representative for hele verden. Det finnes ingen holdepunkter for at friske mennesker tar skade av analsex. Det er heller ikke skadelig å bæsje, selv om tykkelsen på det som kan komme ut kan være stor. Man skal imidlertid sørge for at man er godt oppvarmet bak, slik at ikke penis må tvinges inn, for det kan gjøre vondt. For å unngå hemoroider eller analfissurer (som ikke er farlig, men som er ubehagelig) er det selvfølgelig viktig å bruke nok glidemiddel. Men jeg tror man kan leve godt etter regelen: Er det vondt gjør du noe feil og bør stoppe. Er det ikke vondt er det ikke farlig. 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 2 minutter siden, isw skrev: De som skriver dette er: 1. De som vil ha analsex men som ikke får det. 2. De som har prøvd analsex en gang og ikke likte det og mener at deres opplevelser må være representative for hele verden. Det finnes ingen holdepunkter for at friske mennesker tar skade av analsex. Det er heller ikke skadelig å bæsje, selv om tykkelsen på det som kan komme ut kan være stor. Man skal imidlertid sørge for at man er godt oppvarmet bak, slik at ikke penis må tvinges inn, for det kan gjøre vondt. For å unngå hemoroider eller analfissurer (som ikke er farlig, men som er ubehagelig) er det selvfølgelig viktig å bruke nok glidemiddel. Men jeg tror man kan leve godt etter regelen: Er det vondt gjør du noe feil og bør stoppe. Er det ikke vondt er det ikke farlig. Du har helt sikkert at endel slike innlegg stammer fra generaliseringer basert på egen negativ erfaring, og/eller fordommer. Men jeg var mest interessert i hva folk som liker analsex og har praktisert det lenge, har av erfaringer. Siden jeg er anal-elsker selv, synes jeg det er greit å kjenne til, og diskutere dette på en god måte. Anonymkode: dcc08...e3b
Gjest Alterego666 Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 (endret) Har hatt analsex i ca 40 år og aldri opplevd problemer av noe slag på tross av temmelig store diametre. Skal si fra dersom noe oppstår, men ikke sitt klar ved teøefonen. Endret 3. mai 2020 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 48 minutter siden, Alterego666 skrev: Har hatt analsex i ca 40 år og aldri opplevd problemer av noe slag på tross av temmelig store diametre. Skal si fra dersom noe oppstår, men ikke sitt klar ved teøefonen. Takk for seriøst svar. Jeg har holdt på med dette i kanskje 12-13 år, og ikke hatt noe særlig problemer, men har blitt advart såpass mange ganger at en viss bekymring henger igjen. Jeg tror nok at endel av «skrekk-historiene» skyldes at noen har vært uheldige og vært født med en lite robust analåpning som ikke har tålt den seksuelle aktiviteten. Anonymkode: dcc08...e3b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 Var sammen med en dame i syv år. Hun ville i starten av forholdet ta en pause med spiralen og sa vi kunne bruke toern så lenge. Spiralen kom aldri på plass igjen, så det ble mye analsex. Kan ikke si jeg merket noen forskjell på henne. Hun merket selv ingen forskjell. Aldri rifter, hemorider eller andre problemer. Vi varmet alltid opp med vaselin. Anonymkode: f24a5...0bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 Ja du må begynne med bleie om du har analsex mer enn annenhver dag, musklene må få en dag til å trekke seg sammen. Anonymkode: bfaae...32f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 Hatt mye anal. Aldri noe problem. Mange homofile kamerater som er svært seksuelt skrive og de har heller ikke problemer. Ene er 63 nå og vært med partner i 30. Og to andre runder Tinder uke etter uke. Snakket med en av dem for en stund siden fordi det irriterer meg at det liksom er en "sannhet" her på KG og han kjente ikke til noen som har fått varige mèn av analsex. Han er forresten lege.. Han kjente bare til kortvarige skader hvis det har vært vilt 😆 Han var temmelig oppgitt over at det går "oppegående" mennesker rundt og tror at alle homofile over en viss alder går rundt med bleier... Var visst mange flere kvinner men da grunnet alvorlige fødselsrifter og ikke analsex Anonymkode: e0b48...d52 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 Lever med ødelagt ytre lukkemuskel, og det er jævlig. Hatt utlagt tarm i flere år for avlastning. But, be my guest... Anonymkode: c6766...f1d 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lever med ødelagt ytre lukkemuskel, og det er jævlig. Hatt utlagt tarm i flere år for avlastning. But, be my guest... Anonymkode: c6766...f1d Hvordan skjedde dette? Anonymkode: dcc08...e3b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #13 Skrevet 3. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lever med ødelagt ytre lukkemuskel, og det er jævlig. Anonymkode: c6766...f1d Pga sykdom? Anonymkode: aa864...ab2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #14 Skrevet 11. mai 2020 På 3.5.2020 den 21.08, AnonymBruker skrev: Hatt mye anal. Aldri noe problem. Mange homofile kamerater som er svært seksuelt skrive og de har heller ikke problemer. Ene er 63 nå og vært med partner i 30. Og to andre runder Tinder uke etter uke. Snakket med en av dem for en stund siden fordi det irriterer meg at det liksom er en "sannhet" her på KG og han kjente ikke til noen som har fått varige mèn av analsex. Han er forresten lege.. Han kjente bare til kortvarige skader hvis det har vært vilt 😆 Han var temmelig oppgitt over at det går "oppegående" mennesker rundt og tror at alle homofile over en viss alder går rundt med bleier... Var visst mange flere kvinner men da grunnet alvorlige fødselsrifter og ikke analsex Anonymkode: e0b48...d52 Det virker som om problemet er ganske sjeldent. Anonymkode: dcc08...e3b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #15 Skrevet 11. mai 2020 Har aldri sett eller opplevd skader som følge av analsex. Det er ikke dagligvare, men det er noe som skjer relativt ofte, og slik har det vært i nærmere 20 år. Aktiv bruker av glidemiddel, og man må jo være klar for det selvfølgelig - tvinge inn noe er ingen vits, og ikke behagelig uansett, for verken han eller henne. At noen her nevner utlagt tarm og mer til er bare sykt. Anonymkode: 12d8c...f1b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #16 Skrevet 11. mai 2020 Jeg fant en artikkel om saken: https://www.wellandgood.com/good-advice/can-butt-play-stretch-you-out/ Anonymkode: dcc08...e3b
AllahBallah Skrevet 11. mai 2020 #17 Skrevet 11. mai 2020 Problemet er vel at denne ødelagte muskulaturen først vil vise seg når man begynner å bli generelt slapp i fiseringen pga alder. Altså 80+. Der andre normale vil kjenne dritten er på vei til å renne ut, men de klarer knipe igjen til de har planta seg på doringen, vil det hos de som har drevet utpreget analsex kunne renne rett ut i buksa. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #18 Skrevet 11. mai 2020 3 timer siden, AllahBallah skrev: Problemet er vel at denne ødelagte muskulaturen først vil vise seg når man begynner å bli generelt slapp i fiseringen pga alder. Altså 80+. Der andre normale vil kjenne dritten er på vei til å renne ut, men de klarer knipe igjen til de har planta seg på doringen, vil det hos de som har drevet utpreget analsex kunne renne rett ut i buksa. Vet du om noen som har opplevd dette? Anonymkode: dcc08...e3b 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #19 Skrevet 11. mai 2020 Jeg har jobbet på sykehjem der jeg tilfeldigvis hadde en homofil mann som pasient.Han snakket mye om miljøet rundt Club 7 "back in the old days". Han brukte bleier og hadde slitt med endetarmsprolaps siden han var rundt 60 år. Litt for mye gammel moro som hadde satt sine spor, sa han. Anonymkode: dfa68...34c 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #20 Skrevet 12. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han brukte bleier og hadde slitt med endetarmsprolaps siden han var rundt 60 år. Litt for mye gammel moro som hadde satt sine spor, sa han. Men du spurte ikke mer rundt det? Med tanke på hva jeg ser folk med fetisjer pakker opp i rumpa, så kan det være at han har hatt mer moro enn en vanlig kuk der. Om folk får prolaps etter syltetøyglass og 1,5l brusflasker, så finner jeg det ganske sannsynlig. Anonymkode: 37dec...039 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå