Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Deltapiken
Skrevet

Jeg sitter her og er i delvis sjokk.  Jeg var hos mamma i noen dager og hun har via noen andre blitt kjent med ei dame som det viser seg ha en bakgrunn og en livssti ( om man kan bruke det uttrykket) som narkoman. Mamma bruker ikke stoff men tyr av og til med jevne mellomrom til alkohol men det kan gå ukesvis. Uansett. Jeg møtte denne damen i 2017 og da var la oss kalle henne for Nina.... meget rusa og jeg fikk nok av henne. Hun oppførte seg som en dritt og jeg fikk virkelig se den negative siden av hele greiene. Men når hun da kaller meg for et veggdyr og at jeg burde være utryddet og at jeg bare skulle passe meg så svarte jeg igjen at hun burde dra til helvete. Jeg fikk nok.

Nå har jeg ikke sett henne siden høsten 2017 men på 1 mai så var jeg hos mamma og Nina dukker opp og virker relativt okay... men jeg velger å overse henne , jeg sier knapt hei og fortsetter med mitt.  Jeg går inn og det samme gjør Nina. Hun går inn på soverommet til mamma da det er letteste veien å gå til badet da vi holdt på å rydde/ male gangen . Da jeg går inn på badet rett etter på så ser jeg at hun har vært i medisinskapet til mamma og forsynt seg av ting der. Nina spør om jeg kunne kjøre henne til en hun kjenner 4 mil unna. Jeg svarer nei, det går tog. Og at hun kan gå til togstasjonen. Mamma forstår ingenting, jeg pleier vanligvis å hjelpe til men jeg ville ikke. Mamma spør og jeg svarer at denne damen du mener ikle stjeler fra deg, sjekk lommene hennes. 
nina hyler og brøler til meg og plutselig bare smeller hun til meg.  

jeg kjenner at det er lite å gjøre med det hele men jeg sa til mamma at det ikke blir mer besøk av meg hvis hun kan komme dit. Skrekken er nå at mamma forteller at hun Nina skal flytte inn i nabohusets leilighet . Jaja 

hva ville jeg med dette innlegget? Bare skrive av meg alle tankene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips eieren i nabohuset om at Nina er en utagerende narkoman som stjeler det hun finner. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...