AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Noen som har vært hos frisør etter gjenåpning og kan si noe om hvordan det «foregår»? At man må sprite hender når man kommer og går, ikke kan bruke mobil og at det ikke tilbys blader og kaffe vet jeg og man kan ta med egen drikke. Men kan man ha med eget blad som kjøpes på butikken rett før? Litt kjedelig å sitte to timer i stolen uten noe å lese på, men må man så må man. Bruker frisøren munnbind? Slipper kanskje litt av smalltalken nå da og det er jo fint, hehe. Fått time om to uker og gleder meg, har ikke vært hos frisør på 5 mnd nå. Skulle vært der i mars, men da stengte jo alt ned. Anonymkode: 550ad...372
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Jeg fulgte sønnen min til frisøren, var egentlig ikke så veldig merkbare forandringer: - måtte sprite hender før han gikk inn -jakken måtte henge ved speilet -ingen blader -de vasket og desinfiserte alt både før og etter bruk -ble dyrere enn det pleier pga hygienegebyr Ellers var det ingen forbud mot telefoner og frisørene brukte ikke munnbind. Anonymkode: e66fe...15b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Jeg tok med meg en bok. Funket kjempefint Anonymkode: 39faf...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Jeg var i går - og det fungerte vel som beskrevet over. Sto skilt om at man helst ikke skulle bruke mobil så det gjorde jeg ikke. Så kunden ved siden av hadde med eget blad og drikke - det hadde ikke jeg tenkt på. Sikkert god ide å ta med egen bok ! Tingene mine la jeg i en egen plastboks. Frisørene hadde også egen plastboks med sine egne shampoer ++ Frisørene har jo egentlig ganske strenge "helsetiltak" fra før men det er jo litt hyppigere vasking av seter ++ Det var god avstand mellom stolene hvor kunde satt - og plastvegg mellom vaskene. Anonymkode: b9299...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå