AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Har hatt brunlig utflod i noen dager( kun på papiret når jeg var på do) , når jeg skulle hatt mensen ca. Så ga det seg, bare litt blank utflod uten tegn til blod. Tok en test når det sluttet å komme brunlig utflod men testen er negativ. kan det være for tidlig å teste om jeg skulle være gravid? pleier forresten å starte med stor blødning, når jeg har mensen så dette er så ulikt meg Anonymkode: 78adf...8cf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Graviditetstester er vel over 99% sikre når du er over forventet mens. Så det høres usannsynlig ut at testen er negativ fordi det er for tidlig, i alle fall! Anonymkode: 5486c...9d2 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Ja, tenkte hvis jeg var sen og det var festeblødning så er det vel for tidlig? nei jeg vet ikke, er vel bare et lite håp Anonymkode: 78adf...8cf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, tenkte hvis jeg var sen og det var festeblødning så er det vel for tidlig? nei jeg vet ikke, er vel bare et lite håp Anonymkode: 78adf...8cf Er enig. Hvis det er festeblødning er det nok for tidlig. Det tar noen dager til festing til man produserer nok hcg Anonymkode: cfdd4...d44
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er enig. Hvis det er festeblødning er det nok for tidlig. Det tar noen dager til festing til man produserer nok hcg Anonymkode: cfdd4...d44 Jeg vet ikke, men har prøvd å søke litt på det og fler nevner festeblødning når det er snakk om brunlig utflod.. Man må vel bare vente å se da Anonymkode: 78adf...8cf
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #6 Skrevet 12. mai 2020 Hvordan gikk dette? Anonymkode: d918b...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå