Gå til innhold

Hvilken sitcom er best?

lalela

Anbefalte innlegg

Jeg husker da jeg var tenåring var det noe som jeg tror de kalte Happy Hour på TVNorge. Fra kl.16-18 viste de sitcoms som jeg husker jeg digga! Det var blant annet Fresh Prince, Step by step og Full House, men også en serie om en som het Mark, og en serie med de to tvillingene Tia og Tamera. Sukk, det var tider :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 timer siden, Lilletulipan skrev:

Jeg husker da jeg var tenåring var det noe som jeg tror de kalte Happy Hour på TVNorge. Fra kl.16-18 viste de sitcoms som jeg husker jeg digga! Det var blant annet Fresh Prince, Step by step og Full House, men også en serie om en som het Mark, og en serie med de to tvillingene Tia og Tamera. Sukk, det var tider :)

Det husker jeg også! Elsket happy hour på TVNorge! 😍

Sister Sister het serien med Tia og Tamera. Digget den serien, og alle de andre seriene. :)

Anonymkode: 54291...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Friends. I egen særklasse.

Anonymkode: 258cd...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Arrested Development

Parks and Recreation

The Office (US)

It's always sunny in Philadelphia

Curb your enthusiasm

Anonymkode: d8129...7d6

Endelig noen som kommer med en liste over flere serier som faktisk er gode,

Sjokkert over hvor mye søppel og middelmådighet mange liker.

Anonymkode: 5c8dc...880

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.5.2020 den 21.57, Batteri skrev:

Angående HIMYM; jeg begynte med å se en episode her og der i helt tilfeldig rekkefølge, og kunne ikke fatte og begripe hva som var så bra med den. 
Så bestemte jeg meg for å se den skikkelig fra starten, og falt pladask etter veldig kort tid.

Jepp! Historien i den er fantastisk, og man måå såklart se hele serien - i rekkefølge. Får spasmer når jeg hører noe annet 😆

På 4.5.2020 den 22.28, Lilletulipan skrev:

Jaa alt dette så jeg på! 😄 Den med Mark het Hangin' with Mr. Cooper. Og ELSK på Sister Sister!
Noen som husker Steve Urkel også...??

Ellers likte jeg Kongen av Queens også.

Før i tiden hadde man jo ikke streaming, og skulle man se på TV så ble det det som gikk på TV2 og TVNorge... spesielt på ettermiddagstid etter skolen når man egentlig skulle gjøre lekser 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Yes Minister/Yes Prime Minister er blant mine favoritter. Britisk 30 år gammel sitcom-serie om alt tullet i politikken. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fawlty Towers

Red Dwarf

Father Ted

Blackadder  

Edit: Etter påminnelse fra SVK Yes Minister

Endret av Tomas77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/28/2023 at 1:39 PM, SVK said:

Yes Minister/Yes Prime Minister er blant mine favoritter. Britisk 30 år gammel sitcom-serie om alt tullet i politikken. 

Veldig undervurdert og utrolig nok like relevant, om ikke mer, i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...