maudi Skrevet 3. mai 2020 #1 Del Skrevet 3. mai 2020 Hei, Jeg flyttet til Oslo i år og vil gjerne få meg et par gode venninner. Det er litt vanskelig pga COVID-19 å bli kjent med noen nå, derfor tenkte jeg å prøve det her I september ble jeg nettopp ferdig med studie i Sveits, er 27 år gammel og bor i Oslo. Moren min er norsk og skrøt av Norge hele mitt liv at jeg tenkte; det høres ut som et drømmeland, jeg må flytte hit. Har aldri bod her før, men vi snakket norsk hjemme hele oppveksten min, så snakke er null problem, hvis man ser over, at det er litt rart ordverkt jeg bruker og gjør et par skrivefeil på vei. Jeg liker å oppleve nyt, tulle rundt og er med på nesten alt. Glad i det meste av sport. Jeg elsker å stå på ski, mest slalåm og randonee, også glad i å stå på skøyter, fekting, sykling, klatring ect. og alltids åpen for nye utfordringer. Men er også glad i å ha en fin kveld ved med god mat og drikke og ha en god samtale over alt og ingenting, gå en tur ut og grille, eller gå til et fint kafe et sted. Også en gøy tur på byen er alltids kjekt (kanskje litt vanskelig akkurat nå). Liker å lage ting, for eksempel tegne, snekre, male, koke spesielle menyer, eller jobbe i hagen. Er alltids med å gå på konserter, eller utstillinger, kino eller morsomme pop-opp-stores, som man kan bli inspirert eller bare ha en corny kveld man kan le av i dagevis etterpå. Et godt vennskap er får meg noe kjempe verdifullt og jeg liker å bli kjent med folk på en skikkelig måte, son at man kan prate over alt helt åpent og støtte hverandre, hvis det er behov. Nå jobber jeg som lege i Drammen, mest dag tid. Det er fint på jobb, men å ha noen å finne på ting uten om jobb skulle vert ekstra digg. Hvis du klarte å lese alt, uten at språket fikk deg til å løpe bort flere mil, og har lyst til å bli kjent, da gleder jeg meg på svare dit. Med vennlig hilsen og god helse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå