Gjest Vinga Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Runde nr. XXXXXXX. Jeg har: lommebok olden vannflaske med sportscap liten tube med vichy solkrem spf 20 penn fargerik stripete miniskrivebok, nesten tom nøkkelknippe (husnøkkel, gammel sykkelnøkkel, jobbnøkler) bilnøkkel liten gul OB-eske med åtte minitamponger i maxfactor silk gloss i peach glow dove lip care isadora roller glaze strawberry up&go-bleie (sønnen min sin, ikke min! ) liten turkis paraply mellomstor svart hårklype en asan singles intimserviett kilroy - gratis reisemagasin for eventyrlystne seks pippi langstrømpe-plaster minifyrstikkeske fra ettellerannet hotell en våtserviett fra braathens lommespeil fem ekstra kontaktlinser tre paracet fem hårnåler Vanligvis har jeg også med meg mobil i veska, men nå ligger den på skrivebordet på kontoret.
Gjest Veskedilla Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Orker vanligvis ikke drasse på store vesker til vanlig. I dag har jeg vært i byen og skal på jobb om noen timer og veska inneholder: Lancome Juicy Tubes Liten avtalebok Nøkler Mobiltlf Speil En handleliste 2 penner Kanebo pudder 3 hårstrikk 2 Ibux Håndkrem tatt på en liten "reiseflaske"-tror det er Clarins håndkrem... 2 øredobber Ja, that`s it today!
Kame Skrevet 24. juni 2005 #3 Skrevet 24. juni 2005 Først så vil jeg se veska til Mireya for den må vel være av en viss størrelse? Jeg har lagt bort veska mi for en stund og drasser på en stellebag, så jeg gidder ikke ramse opp alt i den. Jeg kan ta "mitt" område da: Gavekort på Til Bords Smykkekvittering Facial Lotion-kvittering 1 ammete-pose 1 eske Läkerol Salvi 2 hårpins og 1 hårstrikk 1 tomt tyggispapir (ja, dette var lurt, så får jeg ryddet og kastet søppel!) 1 nesten tom Clinique dekkstift. 1 nesten tom (hulk!) Clinique Black Honey almost lipstick 1 Elizabeth Arden 8th hour lipgloss og 1 Biotherm Aquasource Levres lipbalm Mobil og lommebok ligger på bordet ved siden av meg.
Gjest Miracl3 ikke logget Skrevet 24. juni 2005 #4 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har normalt stor veske som inneholder - svart lommebok - nøkkelknipe fra Bjørn Borg - et par flipp floppere til lange strekninger jeg må gå - en liten tube solkrem - leppekrem - 1 stk penn - to hårstrikker og en liten hårklype - solbriller - 1 stik singlet
Gjest Vinga Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Først så vil jeg se veska til Mireya for den må vel være av en viss størrelse? Egentlig ikke, det er en normalt stor bomullsveske fra H&M. En stappfull, sådan.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2005 #6 Skrevet 24. juni 2005 Jeg har bare Extra, mobil og nøkler med meg til vanlig.
Adonia Skrevet 24. juni 2005 #7 Skrevet 24. juni 2005 lommebok lepomade en strikk to mobiler ett ekstra bankkort opptrekker og da er den full
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2005 #8 Skrevet 24. juni 2005 - filofax (også brukt som lommebok) - mobiltelefon - lepomade - en flaske cola light - tyggis - nøkler - penn
Nabodama Skrevet 24. juni 2005 #10 Skrevet 24. juni 2005 -noen penner -siste lønsslipp -gloss -blå liten pose med salt fra McDonalds -2 paracet -1 blå ob -nøkler -lommebok -mobiltelefon -solbriller
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #11 Skrevet 24. juni 2005 Lommebok Nøkler Alltid et par tamponger String-bind Noen lapper med skriverier på Sminkepung En mini hårbørste En penn Pastiller Hårspenner/nåler Ibux el paracet Og ofte en flaske vann
MorningStar Skrevet 24. juni 2005 #12 Skrevet 24. juni 2005 - Reservebind/tamponger. Tilfelle jeg oh-oh! - CD walkman (kunne brukt MP3 eller MD spiller men jeg har ikke giddet å rippe sangene fra albumene) - Tyggispakke - Lommebok - Nøkler - Mobil
starie Skrevet 27. juni 2005 #13 Skrevet 27. juni 2005 Min veske inneholder: I ene innerlommen: Kompaktpudder fra Clinique Rouge fra Estee Lauder Miniboks med foundation fra Versace Consealer fra Guerlain Lipgloss fra Lancome Leppepomade fra MD Formulations Øyenbrynsskyggert fra Chanel Pinsett Q-tips Pudderkost Tuperingskam I den andre innerlommen: Penn Blyant Adgangskort til jobben Handsfree til mobilen 2 pakker Läkerol Salt IFA I hovedlommen: Lommebok med A:Plan Nøkler Mobiltelefon Kleenex En liten pung som inneholder hårnåler o.l En tikroning Håndkrem fra Neutrogena En bok på nesten 500 sider: Den Fjerde Regelen av Ian Caldwell og Dustin Thomason. En 0.5 flaske med Bris
Ronja_røverdatter Skrevet 27. juni 2005 #14 Skrevet 27. juni 2005 Kaneboe consealer make up store lip gloss clinicue kompakt pudder kam vannflaske mini ipod mobiltelefon penn avtalebok tyggis pengebok nøkler ...ja det var vel det
Gjest fanta Skrevet 27. juni 2005 #15 Skrevet 27. juni 2005 Akkurat nå har jeg: -lommebok -lipsyl -timekort til optiker -brev fra sykehuset -sjømannsattest -mobil
Gjest Leya Skrevet 27. juni 2005 #16 Skrevet 27. juni 2005 ehh..Jeg har to vesker jeg da: I den lille sorte: Kompaktpudder fra Lancome Leppestift Småpenger til parkering Konemors mobil Min mobil Mine nøkler Bilnøkler I det store sluket ( også kallt det røde drapsvåpenet) mappen med resepter og frikort parkeringsbilletter Buss og togbilletter Trikkebillett To takkekort fra bryllupet solbriller papirlommetørklær penn lighter Tom sigarettpakke Fresh breath paper mints To like lipsyler (og enda finner jeg aldri noen!!) leppestift 1 smertestillende hårstrikk 1 batteri 1 sånn vognpollet gnagsårplaster Dagboken min 1 ring lånt av venninne en prøvetube med lancome Aqua Fusion (som var veldig bra fortesten) Rydde litt kanskje?? :oops:
Gjest Milah Skrevet 28. juni 2005 #17 Skrevet 28. juni 2005 Jeg har: - Nøkler - Bankkort - Røykpakke - Lighter - Mobiltelefon - Lypsyl -Vaselin -74 kr og 50 øre i mynter - Førerkort - En pen + litt søppel. (gamle kviteringer o.l) Dette var de skattene veska mi hadde å by på i dag!
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2008 #18 Skrevet 13. februar 2008 (endret) lommebok nøklane savex leppebalsam mayelline-lebestift sjuende sans kulepenn lommespeil liten paraply Ahava håndkrem et hårstrikk Endret 13. februar 2008 av Raptuza
Gjest Oh Me Oh My Skrevet 13. februar 2008 #19 Skrevet 13. februar 2008 Både gammal tråd, og et litt småfrekt spørsmål. Veska mi inneheld litt av kvart forutan lommebok og mobil; leatherman, lommekniv, bind, tyggis, røyk, eit halvt dusin lighterar, paracet, ibux, ein del pennar, lommelykt, kassalapper, barberblad (?) og rusk. Saknar lipgloss og div, men beredt for det meste.
Gjest StockDama Skrevet 13. februar 2008 #20 Skrevet 13. februar 2008 Jeg bruker ikke veske Men har alltid med meg mobil og visakortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå