AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Noen som jobber på Kitch`n og vil fortelle litt om hvordan det er? Anonymkode: c6e98...7ce
Bebz Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Negativt: veldig lav lønn da den er franchise.. Jeg som har tariff 220 kr timen som faglært der jeg jobber nå (ikke kitchn) fikk 160 kr timen når jeg jobba hos kitchn (noe i den duren, husker ikke presis) Positivt: kjekke varer og god ansattrabatt (nærmere halv pris, varierende ut fra intern elle ekstern merke)
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Søsteren min som var ufaglært den gang var veldig fornøyd, men ligger selv på ca. 120 med fagbrev i butikk og hadde derfor aldri vurdert det. Anonymkode: 842df...b61
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Jeg fikk tarifflønn når jeg jobbet der, men de er strenge på hvilke trinn du får i forhold til erfaring og alder. Jeg var 30 så jeg fikk øverste trinn grunnet alder. Som ekstrahjelp fikk jeg ekstremt lite timer, så det var ikke akkurat en jobb å leve av. Ellers er det en kjekk og fin butikk, selv om jeg hadde elendige ledere den gangen. Dette var i 2017-2018. Anonymkode: 5b06b...59e
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Hvordan opplever dere å jobbe i den typen butikken, går tiden fort føler dere; eller mye kjedsomhet? Anonymkode: 6e4aa...28a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå